Xbmc i windows7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbmc i windows7

Noen som har en guide for å sette opp xbmc i windows7? Jeg har installert programmet, men sliter med å finne et bra oppsett. Har testet noen skins og synes originalskinnet (pm3) funker best, men f.eks Aeon ser mye bedre ut.

Får ikke til å legge inn script og pluggins, får opp feilmeldingen: script mislyktes. Skal jeg være helt ærlig så er jeg ikke sikker på hva script og plugins er for noe eller hva det brukes til så det hadde vært greit hvis noen kan forklare meg det

Jeg er helt grønn når det gjelder xbmc, så det hadde vert supert om dere kunne komme med tips til alle mulighetene og funksjonene som man har.

Pcen som jeg skal bruke til htpc er en Asrock NetTop ION 330HT med blueray og windows7: Asrock NetTop ION 330HT, Intel Atom Dual Core 330, 2GB, 320GB, Blu-Ray, WLAN, HDMI, Full HD, 26dB, Svart / MULTICOM

Men nå mens jeg venter på at pakken skal komme i posten så prøver jeg ut diverse mediasenter-programmer på en Acer Aspire 1810tz (windows7).

Håper noen orker å svare på noen av disse "dumme" spørsmålene

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant endel svar her: XBMC Online Manual - XBMC pluss mye annen nyttig info Greit å vite om for andre ferske xbmc-brukere.

Men, noen som har tips til avspiller for blueray, og hvordan jeg legger den inn i xbmc?
    Skulle og gjerne hatt spotify integrert i media-playern hvis noen har en måte å få til dette på(hvis det lar seg gjøre)

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joeranjensen
    Fant endel svar her: XBMC Online Manual - XBMC pluss mye annen nyttig info Greit å vite om for andre ferske xbmc-brukere.

Men, noen som har tips til avspiller for blueray, og hvordan jeg legger den inn i xbmc?
    Skulle og gjerne hatt spotify integrert i media-playern hvis noen har en måte å få til dette på(hvis det lar seg gjøre)
    spotyxbmc - Spotify in XBMC

Her får du Spotify til xmbc. Fungerer veldig bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •