CD i nettverk ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD i nettverk ?

Hva må til og er det funksjonibelt ?

For å bruke en hovedmaskin i nettverket til å distribuere satelitt-tv til alle maskiner i nettverket.Bare snakk om 3 pcer, men vil ha alle muligheter tilgjengelig på soverom/stue/loftstue/laptop. Lar dette seg gjøre på folkevis for meg som er generelt godt kjent med data, men ingen ekstrem nerd.

Og hva trenger jeg ?

Jeg har aldri kjørt tv via pc før, og når jeg søker info her, så er det litt mye allslags info, så jeg blir ikke helt klok på tema.

Håppas nokkon kan belære meg litt, så jeg skjønner meg litt bettre på det her.

Ser på Floppy-DTV og en cam i den ene maskinen som nødvendig hardware, kombinert med et CD kort, og håper dermed å kunne distribuere TV signalet ut i nettverket. Er dette en mulighet ?

Jeg kjører Win7 på alle maskinene

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hauppauge Computer Works Ltd : WinTV-HVR-4000

Siden floppyDTV og heile den butikken har lagt ner, så foretrekke eg å satsa på nåke aent.

Noen som har kjennskap til om dette kortet fra Hauppauge er brukende, og fullt i muligheter ?

Feks. installere programvaren på hver maskin i og hente signalet fra maskinen med kortet i ?? det hadde jo gjort seg ?

Og om det er et brukbart kort i det hele tatt, og funker noenlunde problemfritt ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •