UTROLIG mange "unødvendige" poster nå!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

UTROLIG mange "unødvendige" poster nå!

Syns det har toppet seg VELDIG med folk som poster spørsmål det er skrevet side opp og ned om her tidligere nå. Vet ikke hva som er løsningen på det, men syns noe bør gjøres nå. Tror ikke folk bruker 1 sekund på å lete etter svar før de spør lengre...

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel ikke et nytt fenomen.

Selv prøver jeg alltid å søke etter informasjon før jeg opretter en tråd. Så jeg vet at det kan være frustererende å lese en 20 siders tråd i håp om at det finnes et svar i den.

Samtidig så kommer det så mange nye produkter at "hvilken tv skal jeg velge?" og "hvem stero forsterker gir mest trøkk på CW?" tråder vil ikke kunne være aktuelle veldig lenge. Så i min menig er det et behov for slike tråder. Mens "hvordan koble pc til tv" og lignende lett kan dekkes av guider osv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Dette er vel ikke et nytt fenomen.

Selv prøver jeg alltid å søke etter informasjon før jeg opretter en tråd. Så jeg vet at det kan være frustererende å lese en 20 siders tråd i håp om at det finnes et svar i den.

Samtidig så kommer det så mange nye produkter at "hvilken tv skal jeg velge?" og "hvem stero forsterker gir mest trøkk på CW?" tråder vil ikke kunne være aktuelle veldig lenge. Så i min menig er det et behov for slike tråder. Mens "hvordan koble pc til tv" og lignende lett kan dekkes av guider osv.
    Nei, det er ikke nytt, men det har toppet seg nå i de gruppene jeg leser i alle fall. Og tenker ikke på "hva skal jeg velge"-tråder, men som i satellittgruppa nå hvor en spør om IPBox 9000. Da har det nettopp vært aktivitet i en gruppe om den, så han hadde sett det med en gang om han brukte 1 sekund før han postet. Og så "Hva er forskjellen på "a" og "b"? Og det samme spørsmålet er spurt ørten ganger før i samme forum.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar at dette er tråden du sikter til http://avforum.no/forum/satellitt/98...ox-9000-a.html

Som du ser har OP ett innlegg, hvilket kan bety at han er ny på forumet og kansje ikke har oppdaget søkefeltet en gang. Selv om jeg har stor forståelse for din frustrasjon syns jeg at det, som bruker av avforum, er en plikt å hjelpe "nykommere" og få dem til å føle seg velkommen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •