En dårlig tradisjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question En dårlig tradisjon?

Okey, siden jeg er i det sure hjørnet i kveld... og siden det tydeligvis ikke finnes noen andre som irriterer seg over akkurat det som irriterer meg svært mye akkurat nå... så poster jeg denne klagen her på forumet for å høre hva dere lydfantaster har å si om saken

Det gjelder altså de fordømte "gjemte" låtene på slutten av annet hvert album som føcker opp random listene mine!! Hva er det som er så stas med 4 minutter med ingenting før siste lille trall kan få høres?!? Er det liksom en sånn: "Alright da.., denna låta hører egentlig ikke med da... men siden vi er så jævla greie så får du med en til på kjøpet!" -greie?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette et helt urimelig spørsmål? Finnes det virkelig ingen som kan forsvare denne dustete tradisjonen?

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med du, jeg irriterer meg også over overdrevet lange introer, feks Holy Diver av Dio og Detroit Rock City av Kiss.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er jeg mer ambivalent... Noen ganger, stort sett med hodetelefoner på, synes jeg en lang og suspanderende intro er digg å høre på. Mens andre ganger skulle jeg ønske de bare kunne komme til poenget fordi låtene ofte er så utrolig fete i seg selv. Andre ganger er jo introen løsrevet som eget spor, men det lager jo irritasjon igjen når man shuffler for da ender den jo i feil låt:???: Men ikke så lett å blidgjøre alle på det punktet!

Okey! Før jeg posta det over, måtte jeg bare sjekke ut hva slags intro du mente, og jaggu hadde jeg ikke Detroit Rock City på ipoden, og jaggu hadde du ikke helt rett! Det der var jo bare ekstremt meningsløst!! 1min ++ sampla hverdagstøy... Helt klart en irriterende albumtradisjon de ikke er alene om, men du verden for en kul låt

Store mp3 spillere som iPod classic burde helt klart ha redigeringsmuligheter!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •