avshop.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: avshop.no

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

avshop.no

Hei! Jeg er ny her i forumet. Jeg meldte meg inn da jeg bestillte projector, lerret og forsterker på avshop.

Problemet er at noen dager etter jeg bestillte ONKYO TX-SR707EB, gikk de antageligvis tom for den, og skrev "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment" på siden sin.

Da jeg fikk pakken på fredag, hadde de sendt en ONKYO TX-SR607B i stedet.

Hvorfor gjør de det? De har jo ikke spurt om jeg vil ha den..? Og den er nesten 2500kr billigere, uten at jeg har fått tilbake noen penger.

Jeg har aldri bestillt noe fra dem før, men etter det jeg har hørt så skulle de være seriøse.

Jeg har ikke snakket med dem enda, jeg lurte bare på om noen her hadde opplevd noe lignende.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så er det vel slik at vi mennesker har lov til å gjøre feil. Send dem en e-post og forklar saken.. order seg nok!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjapt spørsmål. Noen som har regnet på "pakkeprisene" AvShop har på projektorer og lerret mm? Legger man samme pris per enhet kjøpt for seg, så er pris nøyaktig det samme som i "pakkeprisen". Godt tilbud gitt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg la merke til at det var noe muffens der. Du er også tvungen til å kjøpe hdmi-kabel av dem, om du benytter pakken. Slik jeg forstod det i alle fall.

Send en mail til dem å skriv hva du vil ha, så lager de en "pakkepris" for deg. Det er mye bedre. Det er altid litt rabatt å hente

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •