Noen med Acer-pc her?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen med Acer-pc her?

Kjøpte meg en ny bærbar pc: Elkjøp - Acer Aspire 4810TZG Batteritiden er helt enorm, skjermen er bra, den er tynn, lett og kjapp og har heldigvis Windows 7 og ikke Vista! MEN: Jeg får snart noia av tastaturet. Tastene reagerer dårlig hvis man ikke trykker helt i senter. Er dette noe som kan bli bedre ved bruk? Andre som har erfaringer med den pcen?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha prøvd to andre like pcer og funnet ut at tastene var bedre på disse tok jeg kontakt med nettbutikken til Elkjøp(hvor jeg kjøpte pcen). De sa at det bare var å ta med pcen til nærmeste Elkjøp-butikk, så ville de ordne det der. Dette syntes jeg var rart, da jeg trodde Elkjøp nettbutikk var frittstående. Vel, jeg tok med pcen til Elkjøp Leangen i Trondheim. Tok 3 minutt, så gikk jeg ut med en ny pc. Han jeg snakket med mente at normalt sett skulle den vært innsendt til nettbutikken, men når jeg først var der, så tok de seg av saken. Vanvittig bra service! Elkjøp disses ofte litt her inne, så jeg følte for å gi de litt ros!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp Leangen regner jeg med.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leangen ja..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns selv de nyeste laptoppene fra acer er noe herk og skrive på, men min som runder året nå straks er helt kurrant. De har gjort noe med designet som ikke passer inn hos meg iaffal!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Syns selv de nyeste laptoppene fra acer er noe herk og skrive på, men min som runder året nå straks er helt kurrant. De har gjort noe med designet som ikke passer inn hos meg iaffal!
    Tastene er litt glatte, men tastaturet er ellers helt ok når mn blir vant med det. Er ellers knallfornøyd med pcen.. Liten, lett og har en enorm batteritid i forhold til min gamle. Dessuten syns jeg designet er ganske snasent og den er tynn og lett. Hadde nok kjøpt Mac dersom budsjettet hadde vært større. Mac-tastene er ikke så ulike de på Acer forresten...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •