Lefdal prisgaranti

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lefdal prisgaranti

Heisann

"I gamle dager" hadde Lefdal noe som het prisgaranti. Hvis man fant samme (eller tilsvarende produkt) billigere innen 30 dager etter kjøpet, fikk man mellomlegget pluss yy% tilbakebetalt. Så ble det vel noe kluss med denne prisgarantien, at det ikke hadde lov til å annonsere med den elns, men fortsatt var det visst mulig å benytte den, hvis man tok kontakt med selgerne i butikken. Nå har jeg ikke hørt om prisgarantien deres på flere år.

Noen som vet hva som er status i dag? Opererer de med prisgaranti, men de har ikke lov til å annonsere med det, eller er prisgarantien en saga blott? Hva får man evt. tilbake? Mellomlegget, eller mellomlegget++?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 9ppel
    Heisann

"I gamle dager" hadde Lefdal noe som het prisgaranti. Hvis man fant samme (eller tilsvarende produkt) billigere innen 30 dager etter kjøpet, fikk man mellomlegget pluss yy% tilbakebetalt. Så ble det vel noe kluss med denne prisgarantien, at det ikke hadde lov til å annonsere med den elns, men fortsatt var det visst mulig å benytte den, hvis man tok kontakt med selgerne i butikken. Nå har jeg ikke hørt om prisgarantien deres på flere år.

Noen som vet hva som er status i dag? Opererer de med prisgaranti, men de har ikke lov til å annonsere med det, eller er prisgarantien en saga blott? Hva får man evt. tilbake? Mellomlegget, eller mellomlegget++?
    For å svare på mitt eget spørsmål: var innom Lefdal i dag, med en vare som jeg hadde kjøpt for 550 kroner for 3 dager siden, og som jeg hadde funnet 150 kroner billigere et annet sted. Etter en del mumling og småprat et par selgere mellom så ble det årnings, og jeg fikk utbetalt mellomlegget på 150 kroner, uten noe tillegg.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Elkjøp og Lefdal utøver prisgaranti. Men det er som du sier at de ikke annonserer med det lenger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •