Invite til Lockerz

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Invite til Lockerz

Før noen moderator stenger dette så vær snill å lese først. Jeg scammer ikke forumet, er ikke nyregistrert her på avforum, og jeg "ofrer" ikke litt av glorien hadde jeg ikke visst at konseptet virker.

Lockerz er ikke scam, eller pyramide eller noe slikt. Jeg sitter her med en ipod shuffle 16 gb og en usbpinne etter kun 1 måned. Og satser på en wii godt ute i 2010.

Kort forklart er lockerz.com følgende:

Lockerz er en lukket side du kan "kjøpe" ting for Pointz (PTZ), som f. eks Ipods, headsets, wii, ps3, xbox360, spill etc. Du får 2PTZ for å logge inn (1 gang om dagen), 2PTZ for å svare på meningsløse spørsmål (what's your favorite celebrity -aktig) og mulighet for å få ekstra PTZ for å invitere nye medlemmer.
    Det er også planlagt at det skal komme et større community etterhvert. Nå er det kun closed beta m/invite only.

Hva tjener de penger på? Bl.a på å selge opplysninger på svarene til spørsmålene de legger ut. Etter nyttår skal det også bli mulig å kjøpe ting med penger.

Har man invitert 20 personer blir man "z-lister", og da dobles poengene, mtp på svar av spørsmål (4ptz) og invite ptz(4 ptz), og da begynner ting å bli morro.

Har man 1 minutt til overs hver dag, har man ingen ting å tape på å prøve. Jeg er skeptisk av natur, og trodde ikke på dette konseptet, økonomisk sett skal det jo ikke gå rundt

Men til dere andre, noen synspunkter på konseptet? Vet dere er der, dere som er like skeptisk som jeg var :wink: .
    Ta et søk på youtube, "lockerz unboxing". YouTube - lockerz unboxing

send meg en pm eller en mail på roarlockerz@gmail.com så får de som ønsker en invite. Sender invite på minuttet :wink:

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PM sendt.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morro opplegg dette, jeg og har inviter. Send en PM med mailadresse om noen vil ha en.

Newcomer Travellingman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også vært medlem på Lockerz en stund og opparbeidet meg litt poeng, hvor lang tid tar en forsendelse til Norge om man finner noe man vil bestille?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det tarvel ikke så alt for langtid skulle en tro. kansje mellom 1-2 uker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •