Spesiell tur på Oslo Hifi center i dag !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spesiell tur på Oslo Hifi center i dag !

Jeg og kona mi dro en tur til oslo i dag , mens vi vandret rundt tenkte jeg og gå innom OHC. Satte meg ned for å høre på Audio Physic Scorpio som var på tilbud til 24995.- kona satte seg pent ned og lyttet en stund hun og, men hun fant ut at hun skulle se se rundt der. etter en liten stund kom hun og brøt lytteseansen!
    Lurte egnetlig på hva kjærringa ville, men hun mente hun hadde funnet vårt nye stue anlegg? akkurat tenkte jeg, sikkert noen små bose el. men neida... hun hadde sett seg ut Burmester anlegg i top line serien med burmester 963 MK3 i hvit pianolakk... hun mente det var utrolig vakkert og se på, så koste hva det koste vil, hun vil ha det i stua, så nå gjelder det å spare, eller skal jeg ta huslån?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En slik sjanse får du kanskje bare én gang i livet - jeg har vært gift i snart 35 år og har fortsatt til gode å se en så vidåpen hifi-låvedør. Løp til banken!
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    En slik sjanse får du kanskje bare én gang i livet - jeg har vært gift i snart 35 år og har fortsatt til gode å se en så vidåpen hifi-låvedør. Løp til banken!
    He he må si det kom veldig overaskende på meg og, hun har liksom ikke brydd seg så mye om hifi , der jeg hørte på audio physic og vurderte noe marantz , som koster 1/3 av det hun ville ha... Har enda til gode å skjønne meg på kvinnfolk, noe som er like greit...

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - livet blir ikke det samme uten... såvel kvinnfolk som hifi. Faren her er at hun blokkerer for enhver fremtidig oppgradering - "skal du selge MITT anlegg?"..... Jeg synes jeg ser ørene dine flagre hvis du ymter frempå om noe bedre om et par år. Skjønt Burmester burde vel holde en stund, da.
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - livet blir ikke det samme uten... såvel kvinnfolk som hifi. Faren her er at hun blokkerer for enhver fremtidig oppgradering - "skal du selge MITT anlegg?"..... Jeg synes jeg ser ørene dine flagre hvis du ymter frempå om noe bedre om et par år. Skjønt Burmester burde vel holde en stund, da.
    Er veldig redd for hun tar det for "sitt" anlegg, og ja Burmester bør vare 10 år eller mer i mine øyne da, så gjennstår det om hun får vilja si eller ikke , var jo som å se på speil, ser for meg utrolig mye støvtørking og pussing på de blanke overflatene, og små fingrer som plukker på det....

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er det ikke rart? Det blir galt når vi ikke får det som vi vil - og jammen blir det galt når vi får det som vi vil, også. Men støvtørking burde det være mulig å delegere. Når det er HENNES anlegg, mener jeg. Så får du heller konsentrere deg om på-og-av-knappen. Små fingre, ja - det blir verre. Nåja, små fingre blir tidsnok store - og før du får sukk for deg får du ikke lenger lov til å sitte i godstolen din.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er det ikke rart? Det blir galt når vi ikke får det som vi vil - og jammen blir det galt når vi får det som vi vil, også. Men støvtørking burde det være mulig å delegere. Når det er HENNES anlegg, mener jeg. Så får du heller konsentrere deg om på-og-av-knappen. Små fingre, ja - det blir verre. Nåja, små fingre blir tidsnok store - og før du får sukk for deg får du ikke lenger lov til å sitte i godstolen din.
    Lover ikke godt dette... Tror jeg får holde meg til de planene jeg hadde... så får hun drømme så mye hun vil... joda det ser pent ut, og det låter nok vanvittig bra, men 350k for en stereo synes jeg blir drøyt da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •