bedrageri på avtorget. - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 16 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 308
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I verste fall er jo mora også søstera ?? Innavl fører ingenting godt med seg..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Er nok tilbakestående den karen der

O
    Spot on. Andre kommentarer fra fyren er som følger:

"Terje00

Hva er vitsen med å betale mye mer også ser man litte bitte grann forskjell. er ikke verdt de ekstra pengene. Dere kjøper blu ray fordi det er nytt, og tror at det er så bra...bortkasta penger

Synes nesten kvaliteten på dvd er bedre"

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig fyren er svaksynt..8)

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbake til Topic - la fyren være i fred, selv om han sikkert har noen morsomme utsagn.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, sånne er best å bare overse. Bare la han holde på. Oppmerksomhets trang. Samme fremgangsmåte som jeg gjør med min tre år gammle sønn.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg håper da virkelig at du ikke overser ungen din..:shock:

Men skjønner deg, har en 2 åring og 7 åring.. :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble svindlet en gang...datautstyr. Dette kom på rundt 10.000 kr. Idioten ble anmeldt, og etter masse fram og tilbake ble han dømt og jeg fikk igjenn pengene 1,5 år senere.

Neste gangen gidder jeg ikke det der. Det er nok av folk i dette landet som kan kunsten å kreve inn penger, og gjør det mer enn gjerne for en liten sum (plusses på regninga). Greit at torpedo virksomhet ikke er stuerent, men neste jæveln som prøver stjele fra meg er i fare for å få teste den teorien.

Det er sinnsykt irriterende og bli utsatt for slike mennesker. Nå kan man alltid si at man ikke skal synke til deres nivå osv, men jeg har aldri trodd noe på det der "å snu andre kinnet til". Hvis noe ikke får konsekvenser vil de gjøre det igjen.

*skrevet i frustrasjon*

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Var ute for en useriøs selger her på forumet for noen uker siden. Er vel her jeg skal legge ut dette da regner jeg med. Saken er. Det ble avtalt salg på et par høyttalere. Vi hadde en fin kommunikasjon helt til jeg sendte han mail og spurte om adressen vi skulle møtes på. Prøvde å ringe/sms/mail hele helgen uten svar. Fikk en kamerat til å sende han en sms om de fortsatt var tilsalgs. Han fikk til svar om at disse var solgt, tross av at jeg skriftlig har avtale om at jeg skulle ha dem for en viss sum.
    Vet ikke om det er riktig å legge ut brukernavnet, da jeg har rapportert om dette til moderator. Men dersom det er noen der ute som er interessert/lager liste over useriøse selgere/kjøpere så er det bare å sende meg en pm.
    Har lagt ut negativ tilbakemelding på brukeren på bakgrunn av dette.
    Har handlet en del gjennom dette forumet samt finn.no, og dette er første gangen jeg føler meg lurt, selv om jeg ikke er lurt for penger.
    Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    jeg håper da virkelig at du ikke overser ungen din..:shock:

Men skjønner deg, har en 2 åring og 7 åring.. :-P
    Gjør ikke du. Vi bare låser di i bilen, og overser di så lenge vi føler for. :wink:

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Minner meg om konas stunt for snart 30 år siden. Tre barn - rundt 2, 4 og 6 år gamle - hylte og skrek foran godtedisken ved kassen - hvorpå kona resolutt lot handlevogn være handlevogn, og trillet/bar dem ut av butikken og låste dem inn i bilen - der satt de og hylte i vilden sky - mens kona fortsatte handlerunden sin i ro og mak. Hun tok seg god tid, da, mens barna satt i bilen. Det var siste gangen barna forsøkte seg på noe slikt. Beklager off-topic - men jeg kunne ikke dy meg. Dere får låse meg inn i bilen - hehe.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer MOR OG FIS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,Det med å få mobilnr eller hjemmetelefonnummer er lurt.går inn på opplysningen og får navn og adresse,by.Så ringer du vedkommene å får dette bekreftet.Men det er viktig å få selve dealen på mail eller PM.DA DETTE ER BEVISMATRIELE!IKKE VÆR REDD FOR Å POLITIANMELDE!DET FØRE NESTEN 100% FREM.En viktig ting som du kan merke om selger/kjøper er seriøs.Sier han:kan jeg møte deg en plass.når handelen skal skje.da er det noe rart.Når du vet at du kan kjøre til døra.Og hvis kjøpe er veldig negativ til produktet ditt men vil kjøpe.masse unøvendig dritt og rundprat.useriøs sier jeg.Men noe selger ikke kan noe for er kabelsalg og at det sendes som brev og posten roter dette bort.Dette har skjedd for meg 2ganger 2010.For et ******* jeg hadde med kjøper.Jeg gjorde alt riktig når jeg sendte og etterpå posten hadde rotet vekk pakken med kablene.ville ha erstattning for begge ganger som kjøper skulle få selvsagt.men posten mener at dette med å miste,den blir stjålet av postansatt eller rotet vekk.dette er ikke kritikkverdig å da faller grunnlaget for erstattning vekk.Hva mener de?hadde de hatt noe verdighet i posten hadde de stoppet med dette latterlige utsagnet.ikke kritikkverdig og gjort opp så kjøper blir fornøyd.Og all dritten til selger faller bort.men så er det de som får pakka og sier de ikke har fått den.de er noen jævler av verste slag,Så til dere som kjøper dyre kabler til under 1000kr.sørg for at selger for nok portopenger.da sender han med sporing og forsikring og alle er fornøyde.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilbert31
    Hei!

Var ute for en useriøs selger her på forumet for noen uker siden. Er vel her jeg skal legge ut dette da regner jeg med. Saken er. Det ble avtalt salg på et par høyttalere. Vi hadde en fin kommunikasjon helt til jeg sendte han mail og spurte om adressen vi skulle møtes på. Prøvde å ringe/sms/mail hele helgen uten svar. Fikk en kamerat til å sende han en sms om de fortsatt var tilsalgs. Han fikk til svar om at disse var solgt, tross av at jeg skriftlig har avtale om at jeg skulle ha dem for en viss sum.
    Vet ikke om det er riktig å legge ut brukernavnet, da jeg har rapportert om dette til moderator. Men dersom det er noen der ute som er interessert/lager liste over useriøse selgere/kjøpere så er det bare å sende meg en pm.
    Har lagt ut negativ tilbakemelding på brukeren på bakgrunn av dette.
    Har handlet en del gjennom dette forumet samt finn.no, og dette er første gangen jeg føler meg lurt, selv om jeg ikke er lurt for penger.
    Mvh
    Har inntrykk av at for selger går "førstemann til mølla med penger" før alle andre avtaler som er gjort
    Men det er jo dårlig gjort å bare ignorere deg fullstendig.

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ser jeg på bruktkjøp både her på avtorget, hifisentralen og andre steder som en kalkulert risiko man velger å ta. Selv har jeg de siste ukene anskaffet meg et hifianlegg som har en nypris på over 35 000 kr for under halvparten av denne summen pga et par solide kjøp på bruktmarkedet. En slik prisklasse ville ikke jeg hatt mulighet til å holde meg i hvis jeg skulle kjøpt alt nytt, så dette er en liten risiko som jeg er villig til å ta for å oppnå dette.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo en selvfølge å sende ting av verdi som pakke, som inkluderer pakkespor og forsikring, og ikke som brev.

Newcomer MOR OG FIS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Det er jo en selvfølge å sende ting av verdi som pakke, som inkluderer pakkespor og forsikring, og ikke som brev.
    Hvis du skal selge en kabel til 2000kr- 2800kr nypris?Og vet at en real pris er halve.men vet da at kabelen du er lei av ligger der og for denne prisen kan du glemme at den blir solgt.Vet at skriver du 6-700kr+ porto for den,blir den meget fort solgt.Men sitter igjen med en følelse at nå taper du veldig på denne kabelen.Så får du svar.Tar kabelen for 600kr ink.porto.Ingen andre svarer og du trenger pengene også.Synes du at det er rettferdig at selger skal sitte igjen med 550kr-.pga postens slurv?Jeg har fått/sendt rør,kabler.osv.osv.hundre+ ganger som brev og dette har gått kjempegreit.Men 2010 var det noe effektivisering i posten.Mindre hender på flere brev og pakker!Dette gikk og forsatt går utover kundene.Dette viste jeg ikke da jeg sendte pakka som brev.Gikk utifra at dette går som vanelig.Og en ting til.kjøper må også vise ansvar og se at dette er et kupp!Dermed skjønne at denne blir sendt billigst mulig.pga tap.Kjøper blir også informert hvordan pakka blir sendt.Og er ikke kjøper fornøyd?Kan han/henne heve kjøpet eller gi det sporing/forsikring koster.HÅPER DETTE FORKLARER SAKER OG TING!MR::PIRK.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da denne tråden har blitt rapportert har jeg slettet alle Off Topic innlegg fra siste døgn. Fint om dere kan holde tråden innenfor emnet den skal omhandle.
    Det skader heller ikke å ta kritikk rundt den gramatiske fremstillingen i innleggene man skriver konstruktivt isteden for å hoppe i skyttergraven med en gang. Da ender det fort som her med storm i et vannglass

Devilej
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo bare max kjipt.
    Lage en egen utehengingstråd hvor man kan skjelle ut de enkeltpersonene som dette gjelder er hva slike individer fortjener som driver slik.
    Skjønner ikke hvordan tilsynelatende voksne mennesker kan holde på slik,eier **** ikke moral.
    Mange er jo sikkert voksne folk som oppfører seg om de er 14år (kanskje er de det også mentalt).
    Dette temaet har blitt tatt opp FLERE ganger,skaff et system som funker eller en egen tråd hvor man kan henge ut de det gjelder som i en diger gapestokk som de fortjener...

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian.V.H
    Dette er jo bare max kjipt.
    Lage en egen utehengingstråd hvor man kan skjelle ut de enkeltpersonene som dette gjelder er hva slike individer fortjener som driver slik.
    Skjønner ikke hvordan tilsynelatende voksne mennesker kan holde på slik,eier **** ikke moral.
    Mange er jo sikkert voksne folk som oppfører seg om de er 14år (kanskje er de det også mentalt).
    Dette temaet har blitt tatt opp FLERE ganger,skaff et system som funker eller en egen tråd hvor man kan henge ut de det gjelder som i en diger gapestokk som de fortjener...
    Hvilke(t) innlegg var dette en kommentar til?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    har du fremdeles ikke en knapp for mellomrom på PC'en din? utrolig tungt å lese når absolutt alt henger sammen...
    Prøv 'hoppe-knappen', den kan gjøre underverker
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 13 av 16 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •