Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 93

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 93 av 96 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 89 90 91 92 93 94 95 96 SisteSiste
Viser resultater 1,841 til 1,860 av 1905
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Godt å se at det SVIR å drive svindel. Tipper kona er fornøyd med å bli kastet på gata.
    Blir nok ikke "julekvelden" på han de nærmeste ukene nei

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne gjelder ikke Alcaimport, men QXL

Spørsmålet er bare når QXL skipet synker!

Som dere har sikkert fått med dere så har det vært en tv2 hjelper deg sak mot qxl om kopi produkter av jakker osv.

Det er enda kopi produkter på QXL, QXL gir totalt blanke fan om det!

Jeg kommer til og sende flere brev til tv2 hjelper deg, jeg gir meg ihvertfall ikke! Send gjerne brev dere også, QXL blir tv kjendis nå Hehe

Jeg frykter at denne selgeren som tv2 hjelper deg prøvde og oppsøke er tilbake igjen, men jeg er ikke 100% sikker; VALGFRI UGGS + DUN PARKA KUN. 1299.- INKL. FRAKT !! i vår QXL.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjallabom
    Denne gjelder ikke Alcaimport, men QXL

Spørsmålet er bare når QXL skipet synker!

Som dere har sikkert fått med dere så har det vært en tv2 hjelper deg sak mot qxl om kopi produkter av jakker osv.

Det er enda kopi produkter på QXL, QXL gir totalt blanke fan om det!

Jeg kommer til og sende flere brev til tv2 hjelper deg, jeg gir meg ihvertfall ikke! Send gjerne brev dere også, QXL blir tv kjendis nå Hehe

Jeg frykter at denne selgeren som tv2 hjelper deg prøvde og oppsøke er tilbake igjen, men jeg er ikke 100% sikker; VALGFRI UGGS + DUN PARKA KUN. 1299.- INKL. FRAKT !! i vår QXL.no
    Jeg trykket på kjøp nå på denne auksjonen, også ga jeg selgeren negativ karakter på grunn av pirat kopi! Også tror du ikke fan jeg ble utestengt fra QXL HAHA! Snakk om og være useriøse fra QXL sin side.

Også ble karakteren sletta med en gang den jeg ga til selgeren!

Jeg sendte dem også mail om denne auksjonen, og fikk svar;

--------

Hei XXXXXX

Vi stenger ute brukere som selger kopivarer, og kan forsikre deg om at de ikke vil få tilgang igjen for å fortsette salget. Vi har dessverre ikke kapasitet til å avdekke alt med en gang, vi tar gjerne i mot tips!

Vi ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen
    XXXXXXXX

---------

Men nei da, dem har enda ikke sletta auksjonen, men utestenger meg og sletter karakteren jeg ga selgeren!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sagt det hele tiden. Vel har Brækkan driti på draget, men i mine øyne er QXL den store stygge ulven. De har sittet på siden og fulgt med hele tiden, tjent penger og glist.

Men, det er vel slik det er. Løpeguttene åker inn mens ulvene går fri - de vet å sno seg, har snakketøyet i orden og kontakter høyere opp enn du tør å tenke :roll:

Edit: trykkleif
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Jeg har sagt det hele tiden. Vel har Brækken driti på draget, men i mine øyne er QXL den store stykke ulven. De har sittet på siden og fulgt med hele tiden, tjent penger og glist.

Men, det er vel slik det er. Løpeguttene åker inn mens ulvene går fri - de vet å sno seg, har snakketøyet i orden og kontakter høyere opp enn du tør å tenke :roll:
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat fra en epostliste om Alcaimport (meldingen er skrevet i dag 9. desember):

Da fikk jeg en muntlig oppdatering fra politiet på Jevnaker.

Saken vil dra ut i det uendelige og det blir nok ingen penger tilbake til oss. Det var viktigere at han som har vært så uheldig å ta seg vann over hodet har til salt på maten enn at vi som hadde vært så godtroende får tilbake pengene våre fikk jeg inntrykk av.

Han er personlig konkurs og det har kommet inn 200 anmeldelser til nå. I snitt har han lurt oss for ca. kr. 6000,- pr. person og det største svindelbeløpet er oppe i kr 90 000,-

Jeg har heldigvis ikke mistet mer enn kr 2900,- og setter en strek over hele saken. Har nå kjøpt tilsvarende vare hos NetOnNet og kommer i fremtiden til å skygge unna alt som inneholder ordene "Albin" "Brækkan" "QXL".

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Sitat fra en epostliste om Alcaimport (meldingen er skrevet i dag 9. desember):

Da fikk jeg en muntlig oppdatering fra politiet på Jevnaker.

Saken vil dra ut i det uendelige og det blir nok ingen penger tilbake til oss. Det var viktigere at han som har vært så uheldig å ta seg vann over hodet har til salt på maten enn at vi som hadde vært så godtroende får tilbake pengene våre fikk jeg inntrykk av.

Han er personlig konkurs og det har kommet inn 200 anmeldelser til nå. I snitt har han lurt oss for ca. kr. 6000,- pr. person og det største svindelbeløpet er oppe i kr 90 000,-

Jeg har heldigvis ikke mistet mer enn kr 2900,- og setter en strek over hele saken. Har nå kjøpt tilsvarende vare hos NetOnNet og kommer i fremtiden til å skygge unna alt som inneholder ordene "Albin" "Brækkan" "QXL".
    Han får en liten smikk på fingeren, så er alt glemt....

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Han får en liten smikk på fingeren, så er alt glemt....
    Her i bakvendtland (Norge) er det dessverre de kriminelle som blir behandlet som "ofre", og ikke de som lot seg lure av dem.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    Her i bakvendtland (Norge) er det dessverre de kriminelle som blir behandlet som "ofre", og ikke de som lot seg lure av dem.
    Ja, enig i den - de sleipe går fri. Aktor er ofte regel en relativt fersk kar som møter en steindyktig karriære advokat som skal vinne uansett om han vet at den tiltalte er skyldig.

Ikke bare spekulasjon, da jeg har vært i to rettsaker som teknisk konsulent. Firmaet var tiltalt etter forurensingsloven for utslipp. Det var gjort en reparsjon som ikke holdt mål. Firmaet som hadde avtale med fabrikken anbefalte ikke reparsjon, noe jeg heller ikke ville gjort. Fabrikken gikk til en annen levarandør som gjorde en jobb som ikke holdt mål. I rettsaken stilte aktor bare de gale spørsmål og når jeg forsøkte å hjelpe ham på vei, ble jeg raskt stoppet av fabrikkens meget gode advokat og dommer. Fabrikken ble frikjent to ganger og jeg mistet litt troen på norsk rettssystem :cry:.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer **** meg på hva de lærer på jusstudiet... ikke noe om rettferdighet og sunn fornuft ihvertfall

Glad jeg ikke handla hos alca, har nok med huset mitt, har en tomt som viste seg å være 3,4 mål istedet for 4,5 som det sto i papirene og det tar tiiiiiid

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del, så vil han, uansett utfall fra konkursbo, aldri få fred før beløpet er tilbakebetalt.
    Ikke så lenge han registret adresse og telefonnummer i Norge.
    Blir vel kjekt å søke jobb når arbeidsgiver får beskjed at en har svindlet for millioner :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av allfather
    For min del, så vil han, uansett utfall fra konkursbo, aldri få fred før beløpet er tilbakebetalt.
    Ikke så lenge han registret adresse og telefonnummer i Norge.
    Blir vel kjekt å søke jobb når arbeidsgiver får beskjed at en har svindlet for millioner :-)

Helt enige med deg,han Kolbjørn skal jeg forfølge til *******...kommer til og kjøre sivil rettsak på han for svindel...noen som blir med????

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett et poeng å melde krav til bostyrer. Om fyren er blakk i dag kan ting skje i fremtiden. Arv og lottogevinster er to eksempler.

Og morarenter er stygge.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

vet ikke

hva med netto på qxl som selger massevis av "merkeklær"
    noen som vet at dette er pirat eller ekte?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt hips om haps.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pertau
    Helt enige med deg,han Kolbjørn skal jeg forfølge til *******...kommer til og kjøre sivil rettsak på han for svindel...noen som blir med????

er med Lett, han skylder meg 3000 for svarte svingende, ikke det største beløpet min surt nok!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pertau
    tror ikke mange har noen interesse av å kjøre et slikt tapsprosjekt, for et par tusenlapper...

Eneste du står igjen med er en stor advokatregning.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    tror ikke mange har noen interesse av å kjøre et slikt tapsprosjekt, for et par tusenlapper...

Eneste du står igjen med er en stor advokatregning.
    Stemmer - eneste man sitter igjen med, er ei fet advokatregning for en sak man er dømt til å vinne og aldri få ei krone av den tapende part.

Se heller på det som en dyr lærepenge - er noe for godt til å være sant, ja da er det akkuratt det. Og det sier jeg ikke for å være frekk, da jeg har driti meg ut på mange ting her livet som jeg har måttet ta på kontoen for livserfaring og lærepenger (selv om det sikkert ikke har vært noen store saker jeg har driti meg ut på...).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som skal møte opp for å høre bobestyrer og Brækkan forklare for retten i morgen (eller egentlig i dag onsdag)?

Første skiftesamling blir holdt 15.12.2010 kl. 09:30 i Ringerike tingrett, rettssal 2, Norderhovsgaten 23, Hønefoss

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Stemmer - eneste man sitter igjen med, er ei fet advokatregning for en sak man er dømt til å vinne og aldri få ei krone av den tapende part.
    Er akkurat det som er poenget, og det virker som det er mange her som ikke har forstått dette. Er firmaet konkurs så er det konkurs, når eventuelle midler er fordelt til de prioriterte kreditorer (staten) er det ingenting å hente.

Side 93 av 96 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 89 90 91 92 93 94 95 96 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •