Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 87

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 87 av 96 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... SisteSiste
Viser resultater 1,721 til 1,740 av 1905
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    HEHE, sjekk hva som står nederst på siden:

Copyright © 2009 TorpedoInkasso All rights reserved | Design og hosting Trollweb.no | På jakt etter noe seriøst? Oregano.no - norges beste restaurantguide
    Ikke rart jeg regagerte så sterkt på det Gambler skrev, og kategorisk viste til fakta.

Hvordan kan en person komme med slike misvisende påstander om innkasso og late som det han skriver er seriøst uten et eneste ironisignatur eller latterfjes i en tråd hvor personer ønsker hjelp etter å ha blitt svindlet for tilsammen millioner.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kongevedderen

Hvordan kan en person komme med slike misvisende påstander om innkasso og late som det han skriver er seriøst uten et eneste ironisignatur eller latterfjes i en tråd hvor personer ønsker hjelp etter å ha blitt svindlet for tilsammen millioner.
    Alle kan ta feil..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det skjer noe i denne saken nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok politiet på Jevnaker som har ballen nå. Det tar sikkert endel måneder før saken er ferdig etterforsket.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stille før stormen ???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fremskritt ?

Er det noen som har fått penger tilbake siste tiden da ?
    Får ikke kontakt med han jeg. Men kommer nok til å ringe tidlig og sent, så får vi se om han stenger telefon abbonementene sine. Gir ham helgen på seg,men da er det hjemmebesøk fra min side som gjelder. Er for gammel til å bli behandlet på denne måten. Kommer ikke til å gi meg før jeg har fått snakket med ham.

Admin EDIT: Fjernet unødvendig personkarakteristikk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av femte01
    Er det noen som har fått penger tilbake siste tiden da ?
    Får ikke kontakt med han jeg. Men kommer nok til å ringe tidlig og sent, så får vi se om han stenger telefon abbonementene sine. Gir ham helgen på seg,men da er det hjemmebesøk fra min side som gjelder. Er for gammel til å bli behandlet på denne måten. Kommer ikke til å gi meg før jeg har fått snakket med ham.

Admin EDIT: Fjernet unødvendig personkarakteristikk
    Jeg har andmelt MR Brækkan,men politiet kunne fortelle meg att han har mange saker på seg så dette tar tid.
    Har paratet med advokat og di andbefaler sivilt søksmål ,så han brækkan får det travelt før jul om han ikke ordner opp.
    Så har vi jo disse 20% mennene som er flinke med og inkreve penger .......:-D

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og der slettet qxl alle tråder som stiller spørsmål med qxl's håndtering av denne saken.

QXL | Facebook

Dette var en merkelig måte å prøve å løse problemet ved å være helt taus og drive sensur.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Og der slettet qxl alle tråder som stiller spørsmål med qxl's håndtering av denne saken.

QXL | Facebook

Dette var en merkelig måte å prøve å løse problemet ved å være helt taus og drive sensur.
    Æsh - sitter med en lei følelse av at Brækkan åker inn mens den største ulven QXL sklir unna (denne gangen og ?).

Er det noen som har lagt inn anmeldelse på QXL og ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av de heldige som har fått mine varer, og av den grunn har jeg ikke noe negativt å si om Kolbjørn. I tillegg til det betalte han pengene tilbake til ei jeg hadde anbefalt å by på et av produktene. Hun er fornøyd med å ikke ha tapt pengene. Håper at dere andre der ute også får pengene tilbake,

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ventet alt for lenge nå uten å ha sett noe til TVen jeg vant. Jeg har nå bedt om refusjon av pengebeløpet via SMS og E-post uten noen som helst form for respons. Neste stopp blir anmeldelse.

TVen ble betalt 14.08.2010:
    1KR CRAZY WEEK! Philips 32 LCD-TV 32PFL5405H i vår QXL.no

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Qxl desperate etter penger for tiden? Jeg la ut en annonse der for noen dager siden og fikk faktura pålydende 22kr dagen etterpå. Kan virke litt desperate når de ikke kan sende ut regningen etter auksjonens slutt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Er Qxl desperate etter penger for tiden? Jeg la ut en annonse der for noen dager siden og fikk faktura pålydende 22kr dagen etterpå. Kan virke litt desperate når de ikke kan sende ut regningen etter auksjonens slutt.
    Antagelig. 2 ansatte ble borte fra QXL i september og QXL har de siste årene gått med ca 10 millioner i underskudd hvert år.

De trenger derfor friske penger fra eierne hele tiden for å betale sine utgifter. Man kan jo spekulere i om eierne har sagt nok er nok. Da vil det ikke ta mange månedene før QXL må nedskalere ende mer eller legge ned.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rommel1
    Jeg er en av de heldige som har fått mine varer, og av den grunn har jeg ikke noe negativt å si om Kolbjørn. I tillegg til det betalte han pengene tilbake til ei jeg hadde anbefalt å by på et av produktene. Hun er fornøyd med å ikke ha tapt pengene. Håper at dere andre der ute også får pengene tilbake,
    Kan du fortelle meg når du fikk varene og når du betalte for dem? =)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Antagelig. 2 ansatte ble borte fra QXL i september og QXL har de siste årene gått med ca 10 millioner i underskudd hvert år.

De trenger derfor friske penger fra eierne hele tiden for å betale sine utgifter. Man kan jo spekulere i om eierne har sagt nok er nok. Da vil det ikke ta mange månedene før QXL må nedskalere ende mer eller legge ned.
    Det må jo være en total form for desperasjon i deres miljø for tiden, men dem har god grunn til å skjelve litt i buksene pga all den negative pr'en de får. QXL var stort som pokker før men sjelden jeg bruker dem, alltid hatt hell med å selge mobiltelefoner der så derfor bruker jeg dem en sjelden gang.

Er vel spørsmål så går vel resten av staben, hadde nesten følt meg som kriminell ved å jobbe der rett og slett.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror QXL hadde fått enda mer pes hadde det vært feks NRK som hadde hatt reportasje. Har ikke QXL en del reklame på TV2??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig dårlige argumenter Erlend Væring (sikkerhetssjefen i QXL) har for hvorfor QXL lar tusenvis av annonser for piratkopier ligge:

Aftenposten - Tar stadig mer piratvarer

Newcomer Soulkeeper sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke utenkelig at de som jobber på QXL ser hvilken vei det går, og derfor nå konsentrerer seg om å få mest mulig av lasten inn i sine egne lommer før de må hoppe i livbåtene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hjelmeland
    Kan du fortelle meg når du fikk varene og når du betalte for dem? =)
    Jeg har handlet hos han siden 2009 hvis jeg ikke husker feil, QXL sletter jo historikken. Har kjøpt PS 3, 2 nitendo DSI, Canon EOS 500, Samsung 40' led TV, Radeon 5850 ( oppgradert til 5870 grunnet sen levering), Garmin NUVI 1690 GPS. Alle varene er mottatt men har av og til måtte vente noen tid. Sist auksjon jeg vant var på GPS'en. Den vant jeg 10.08.2010 ble betalt samme dag. Mottok den 08.09.2010. I tillegg var det feil på den, jeg fikk kvittering hos Brekkan samt info om hvor den skulle sendes inn. Fikk sendt hjem en ny etter det. Så jeg har et brukbart forhold til selgeren

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

QXL sletter handlehistorikk

En av tingene jeg reagerer på er at QXL sletter historikken vedrørende tidligere handler. Som Brekkan skriver at garantien er Norsk og det tviler jeg ikke på da jeg selv har prøvd den. Problemet er å få dokumentasjon fra QXL vedrørende handler som er gjennomført for over 2 mnd siden. Har tidligere kontaktet dem vedrørende det spørsmålet, men har ikke fått et vettig svar. Grunnen til spørsmålet til dem er ved kjøp av programvarer kan man få piratkopi, og kanskje i verste fall Microsoft på døren. Da skal det dokumenteres at man har handlet i god tro. Dokumentasjonen om handelen og selger må da framvises men den er slettet av QXL. Har selv blitt lurt ved kjøp av programvare. Var heldig å få pengene tilbake.:twisted:

Side 87 av 96 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •