Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 78

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 78 av 96 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 ... SisteSiste
Viser resultater 1,541 til 1,560 av 1905
    Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Hvor har jeg motsagt meg selv?

Kan du forklare hva "mye piss" betyr?

Du tåler tydeligvis ikke at jeg har kommet med en teori, det er ikke bare jeg som har gjort det men du har nå hengt deg opp i meg, jeg lurer bare på hvorfor, kan det være fordi du har noe i mot kvinner?

Jeg har faktisk lov til å forsvare meg!
    'En teori' ..WORD!!! Les hva du selv har skrevet bakover da
    Og nei, har ikke noe i mot kvinner...

Du får holde det inne i 2 dager så gå på toalettet - så får du se hva mye piss er :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er vel ikke at du kommer med teorier, men geller st du beskriver de som fakta og opphøyer deg selv ved å nevne "kilder" som du ikke kan bevise.

Først skulle du ikke nevne noe før du fikk knappenålene dine igjen, etter det kommer du bare med nye unskyldninger

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan det være fordi du har noe i mot kvinner?
    Dette må være tidenes mest tåpelige beskyldning..

Newcomer geirarne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns denna tråden begynne å bli latterli nå :-p

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes selv det er synd med alle konspirasjonsteoriene og anklagene.
    Grunnprinsippet her var enkelt: en tråd med erfaringer skrevet av folk som har handlet med brækkan.

Har desverre sporet grovt av og metaforiske lik ligger strødd over alt :s

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geirarne
    Syns denna tråden begynne å bli latterli nå :-p
    Denne tråden har nok utspillt sin rolle nå ja.

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av allfather
    Problemet er vel ikke at du kommer med teorier, men geller st du beskriver de som fakta og opphøyer deg selv ved å nevne "kilder" som du ikke kan bevise.

Først skulle du ikke nevne noe før du fikk knappenålene dine igjen, etter det kommer du bare med nye unskyldninger

Jeg kaller min påstand en teori fordi jeg ikke kan røpe min kilde. Men jeg er meget sikker på at det er fakta.

Jente
    Guest
    Synes selv det er synd med alle konspirasjonsteoriene og anklagene.
    Grunnprinsippet her var enkelt: en tråd med erfaringer skrevet av folk som har handlet med brækkan.

Har desverre sporet grovt av og metaforiske lik ligger strødd over alt :s

Ser jo at du selv kommer etter nå, selv om det er langsomt. Nå har du vel endelig innrømmet at du er i samme båt som oss, men vokt deg for ikke å komme med noen teorier da.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommet etter?
    Tror du har missforstått helt.
    Jeg kom ikke med beskyldninger og anklager før min leveringstid hadde passert.

Å si at du har en kilde, for så å si at det er noe du ikke vil røpe er litt bak mål hvis du ikke jobber for statsadvokaten og skal gå etter en narkobaron.

Jeg kan ikke se en eneste grunn til å nevne "kilden" uten å ha markeringsbehov i denne tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg be moderator om å kaste ut all søpla fra tråden? Aller helst gi advarsel til de som oppfører seg dårlig, dette var en meget seriøs tråd helt frem til nylig tid hvor man ønsker intenst å hjelpe hverandre og nye brukere til å få tilbake pengene sine i fra noe som tyder på en svindel.

Ikke straff oss andre og lås tråden fordi noen har fått det for seg å angripe hverandre, når det gjelder personer som konstant føler en plikt til å angripe hverandre eller å legge inn fullstendig tullete innlegg uten rot i virkeligheten med masse speskulasjoner kan de vennligst forsvinne eller ta det på privaten.

Jente
    Guest
    Kommet etter?

Det virket på meg som om du ikke trodde på oss andre som ikke hadde fått varer eller penger.

Tror du har missforstått helt.
    Jeg kom ikke med beskyldninger og anklager før min leveringstid hadde passert.

Det gjorde ikke jeg heller!

Å si at du har en kilde, for så å si at det er noe du ikke vil røpe er litt bak mål hvis du ikke jobber for statsadvokaten og skal gå etter en narkobaron.

Jeg har sagt at jeg ikke vil røpe det NÅ, men når saken er løst!

Jeg kan ikke se en eneste grunn til å nevne "kilden" uten å ha markeringsbehov i denne tråden.

Kan hende jeg har det, men jeg er da ikke den eneste her inne!

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Kongevedderen
    Kan jeg be moderator om å kaste ut all søpla fra tråden? Aller helst gi advarsel til de som oppfører seg dårlig, dette var en meget seriøs tråd helt frem til nylig tid hvor man ønsker intenst å hjelpe hverandre og nye brukere til å få tilbake pengene sine i fra noe som tyder på en svindel.

Ikke straff oss andre og lås tråden fordi noen har fått det for seg å angripe hverandre, når det gjelder personer som konstant føler en plikt til å angripe hverandre eller å legge inn fullstendig tullete innlegg uten rot i virkeligheten med masse speskulasjoner kan de vennligst forsvinne eller ta det på privaten.

Da skal jeg være den første til å trekke meg fra denne tråden. Jeg har vel sagt mitt her inne nå egentlig, både fortalt om min erfaring, gitt råd, måtte forsvare meg, og har som sagt kommet med en påstand/teori som jeg er ganske sikker på vil bli bevist for ettertiden. Takk for meg og lykke til dere andre!

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det da 3. eller 4. gang du trekker deg fra tråden?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg være den første til å trekke meg fra denne tråden. Jeg har vel sagt mitt her inne nå egentlig, både fortalt om min erfaring, gitt råd, måtte forsvare meg, og har som sagt kommet med en påstand/teori som jeg er ganske sikker på vil bli bevist for ettertiden. Takk for meg og lykke til dere andre!
    98 av 1552, og ikke kommet lengre enn til A? Like greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Piss!!!

Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    'En teori' ..WORD!!! Les hva du selv har skrevet bakover da
    Og nei, har ikke noe i mot kvinner...

Du får holde det inne i 2 dager så gå på toalettet - så får du se hva mye piss er :lol:

En ting vet jeg som ikke er teori, og det er at jeg betalte for vunnet auksjon 31/5-10. Etter mange purringer på mail og sms + QXL(de skrev også til hr Brækkan) har jeg ikke fått varen eller pengene tilbake, Sist en automail om beklagelse og forståelse for stor pågang til hans kontor. Tror jeg har forståelse for "jente" Venter noen dager til før jeg følger etter mange andre til politiet, TV 2 og forbr....

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonsbu
    En ting vet jeg som ikke er teori, og det er at jeg betalte for vunnet auksjon 31/5-10. Etter mange purringer på mail og sms + QXL(de skrev også til hr Brækkan) har jeg ikke fått varen eller pengene tilbake, Sist en automail om beklagelse og forståelse for stor pågang til hans kontor. Tror jeg har forståelse for "jente" Venter noen dager til før jeg følger etter mange andre til politiet, TV 2 og forbr....
    De som ikke har mottat vare eller fått pengene i retur er jo blitt anbefalt og anmelde forholdet - så er vell ikke vits og vente... Begynner jo og bli noen dager over den antatte leveringstiden på 35 dager du går på vent så..

Send mail med trussel om og kontakte hans far, og anmelde han, med frist til i morgen og svare - så dukker nok pengene opp...

Er hvertfall slik de andre som har fått pengene tilbake har gjort.
    Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    De som ikke har mottat vare eller fått pengene i retur er jo blitt anbefalt og anmelde forholdet - så er vell ikke vits og vente... Begynner jo og bli noen dager over den antatte leveringstiden på 35 dager du går på vent så..
    Enig her. Anmeld forholdet så raskt som mulig.

Kanskje noen som allerede har gjort det kan legge ut en 1-2-3 guide på hvordan man går frem.

Jeg tror anmeldelsen må leveres der du bor, da kan det sikkert være lurt å legge til et notat i anmeldelsen at lensmannskontoret på Jevnaker allerede har vært/er involvert i vedkommen angående denne saken. (om jeg har forstått tidligere poster riktig)

Jeg tror ikke TV2 underholder deg kommer til å løse saken, i beste fall kommer de få som deltar i programmet til å få pengene tilbake, mens resten får fortsette å vente. Politiet er nok de som er best egnet til å rydde opp så godt det lar seg gjøre nå. Om halvparten av dem som har penger utestående anmelder tviler jeg på at dem lar saken ligge.

Lykke til.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om hensikten er svindel vet vel så langt ingen noenting om. Nå er det slik at det tar tid men flere får pengene tilbake, deg inkludert. Jeg undres over påstandene over at det er en notorisk svindler som står bak som bare har hatt uærlige hensikter, når man får penger igjen.
    Ville en person som har hatt som hensikt å svindle kjøperne for å få inn mest mulig penger til seg selv, betalt tilbake penger til deg eller noen andre på dette tidspunkt? En person med slike hensikter ville ikke blitt skremt av tomme trusler fra noen forumbrukere, eller brydd seg nevneverdig om en anmeldelse.

Jeg er ikke interessert i å sitte å forsvare meg overfor dere og heller ikke mitt syn på en person som har hatt til hensikt å svindle en masse folk, med å selge dem produkter som overhode ikke finnes eller har vært tenkt fremkommet. Jeg kjøpte en vare på et lovelig sted, på et ærlig vis. Jeg fulgte alle de krav selger kom med, men fikk ingen vare. Jeg fikk overhode ingen forklaring på hvorfor og heller ingen refusjon av pengene mine. Det var kun etter at jeg selv hadde purret opp til flere ganger hvor jeg måtte ty til nærmest trusler for å få tilbake mine penger, at jeg til slutt fikk dem.

Jeg vil derfor spørre dere som sitter her inne og har det gøy på andres bekostning om hva dere mener om dette. Det er ikke bare meg denne saken gjelder, men en masse andre mennesker er i samme situasjon og som til og med ikke fått noen verdens ting fra denne selgeren. Det er dem dere også hersjer med på denne måten. Veldig usakelig og bare dumt om jeg får si hva jeg mener om denne formen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av finvåg
    Om hensikten er svindel vet vel så langt ingen noenting om. Nå er det slik at det tar tid men flere får pengene tilbake, deg inkludert. Jeg undres over påstandene over at det er en notorisk svindler som står bak som bare har hatt uærlige hensikter, når man får penger igjen.

Ville en person som har hatt som hensikt å svindle kjøperne for å få inn mest mulig penger til seg selv, betalt tilbake penger til deg eller noen andre på dette tidspunkt? En person med slike hensikter ville ikke blitt skremt av tomme trusler fra noen forumbrukere, eller brydd seg nevneverdig om en anmeldelse.
    Jeg er uenig. Bruk av uttrykket notorisk svindler er basert på følgende:

- Hans svindling i Sveits i fjor.
    - Politiets anbefaling om at man anmelder.
    - Ikke leverte varer tilbake til april/mai.

Brækkan ble kanskje ikke anmeldt pga. svindelen i Sveits pga. at de svindlede kundene var i utlandet og dermed vanskelig å anmelde?

Derfor fortsatte han med samme virksomhet i Norge fordi ingen stoppet ham. Nå når han har fått politiet på døra betaler han tilbake til noen av kundene for å unngå mest mulig anmeldelser.

Jeg synes det ser ut til at han kun betaler tilbake for å unngå problemer med politiet og ikke fordi han ikke er en svindler.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Politiet anbefaler selvsagt å anmelde et slikt forhold, hva annet skulle man gjøre?

Ja han ble KANSKJE ikke anmeldt pga dette.

Virksomheten er vel ikke å betrakte som lik, det er da mange som faktisk har mottatt varer. Jeg skjønner bare ikke hvorfor en som starter en bedrift med formål om å svindle kjøperne, vil betale tilbake pengene om målet var å lure kundene. Om hensikten var svindel vil selgeren ha visst på forhånd at det vil kunne komme politianmeldelser, jeg tror ikke en person i den påståtte posisjon ville tatt anmeldelsene så tungt. Og om man er yrkessvindler er det vel en mulighet for at man har vært i det systemet tidligere.

Sitat Opprinnelig postet av Herregud
    Jeg er uenig. Bruk av uttrykket notorisk svindler er basert på følgende:

- Hans svindling i Sveits i fjor.
    - Politiets anbefaling om at man anmelder.
    - Ikke leverte varer tilbake til april/mai.

Brækkan ble kanskje ikke anmeldt pga. svindelen i Sveits pga. at de svindlede kundene var i utlandet og dermed vanskelig å anmelde?

Derfor fortsatte han med samme virksomhet i Norge fordi ingen stoppet ham. Nå når han har fått politiet på døra betaler han tilbake til noen av kundene for å unngå mest mulig anmeldelser.

Jeg synes det ser ut til at han kun betaler tilbake for å unngå problemer med politiet og ikke fordi han ikke er en svindler.

Side 78 av 96 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •