Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 63 av 96 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 ... SisteSiste
Viser resultater 1,241 til 1,260 av 1905
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jac
    Bra jobba splice:-D

Hvorfor ikke tipse TV2 hjelper deg for å få dem til å flette dette inn i den reportasjen de lager?
    Jeg sendte en melding til Heidi Hegvik i sted med mine informasjoner med min handel hos Alcaimport, og nevnte samtidig de nye opplysningene Splice har funnet ut og foreslo at de tok kontakt med ham dersom de var interessert i å sjekke QXL litt også.

Stig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser alcaimport har fått en positiv karakter i dag... Kanskje det er bevegelse derfra?

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KnutErik
    jau, jau.. jobber man på kinoen, får man sett gratis filmer... ikke noe galt i det...
    Det blir nok ikke helt det samme...

Newcomer maarder sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Edit:

ImportAgenten har nå i formiddagstimene fjernet alle sine auksjoner i kategorien 24-timers auksjoner. Tydelig at QXL og ImportAgenten følger med på forumet her :-)

Domenet auksjon.qxl.no har også midlertidig blitt tatt ned. Sikkert for å skjule spor etter ImportAgenten....

Siden man må bruke dette domenet for å få oversikt over alle auksjonene til en enkeltselger.
    I utgangspunktet så så jeg på denne ImportAgenten som litt off topic, men her er det rare ting som skjer som vekker nysgjerrigheten.
    At det brått blir slettet auksjoner og at det i samme rennet ikke går å se på oversikten til hver enkelt selger, -etter at en som bruker samme nick som en storselger (og ansatt) på Qxl har vært her inne og kommentert er snodig.

Riktignok kan jeg ikke på noen måte bevise at dette har en sammenheng, men det er veldig lett å tro det iallefall.
    Jeg synes det lukter svidd og dårlig samvittighet lang vei.
    Det er selvfølgelig en mulighet for at det er et tilfeldig uhell, men...

Er det mulig Splice, at du har rotet opp i noe som helst ikke tåler dagens lys?
    Det er iallefall lett å tro det når slikt som dette skjer. Det øker iallefall ikke tiltroen til Qxl og styrker troen på et ytterst tvilsomt bruk av Qxl.

Slik jeg leser dette blir iallefall jeg vesentlig mer overbevist om at Qxl har holdt sin beskyttende hånd over utvalgte selgere, og hjulpet de mer enn godt er i forhold til både kjøpere og andre selgere.
    Isåfall fortjener de også et spark i baken :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KnutErik
    Ser alcaimport har fått en positiv karakter i dag... Kanskje det er bevegelse derfra?
    Den auksjonen var fra begynnelsen av juni og dersom han hadde fått varen innenfor oppgitt leveringstid, er det en stund siden han fikk, så det er vel ikke så mye nytt fra den kanten.

Jente
    Guest
    "Jeg tror for å forstå, og jeg forstår for å tro bedre."

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Help!

Hei, er en av mange av dere har kjøpt varer hos Alcaimport, og ikkje fått levert.

Eg har fulgt litt med på dette forumet, men er det nokon som kan avklare om det er faktisk håp om å få varene sine/pengene tilbake?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maarder
    I utgangspunktet så så jeg på denne ImportAgenten som litt off topic, men her er det rare ting som skjer som vekker nysgjerrigheten.
    At det brått blir slettet auksjoner og at det i samme rennet ikke går å se på oversikten til hver enkelt selger, -etter at en som bruker samme nick som en storselger (og ansatt) på Qxl har vært her inne og kommentert er snodig.

Riktignok kan jeg ikke på noen måte bevise at dette har en sammenheng, men det er veldig lett å tro det iallefall.

Jeg synes det lukter svidd og dårlig samvittighet lang vei.
    Det er selvfølgelig en mulighet for at det er et tilfeldig uhell, men...

Er det mulig Splice, at du har rotet opp i noe som helst ikke tåler dagens lys?
    Det er iallefall lett å tro det når slikt som dette skjer. Det øker iallefall ikke tiltroen til Qxl og styrker troen på et ytterst tvilsomt bruk av Qxl.
    Mye lukter svidd når det gjelder AlcaImport på QXL, så ja, jeg har nok rotet litt oppi ting som QXL ikke vil at offentligheten skal vite. Jeg har forresten oppdatert posten min fra i dag tidlig med link til alle varene ImportAgenten har til salgs. Et lite underdomene til QXL som blir stoppet stopper ikke meg :-D

ImportAgenten's varer på QXL.no

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Mye lukter svidd når det gjelder AlcaImport på QXL, så ja, jeg har nok rotet litt oppi ting som QXL ikke vil at offentligheten skal vite. Jeg har forresten oppdatert posten min fra i dag tidlig med link til alle varene ImportAgenten har til salgs. Et lite underdomene til QXL som blir stoppet stopper ikke meg :-D

ImportAgenten's varer på QXL.no

OT:
    all grunn til å være mistenksom til en som auksjonerer bort en million super mario figurer!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyatob
    Hei, er en av mange av dere har kjøpt varer hos Alcaimport, og ikkje fått levert.

Eg har fulgt litt med på dette forumet, men er det nokon som kan avklare om det er faktisk håp om å få varene sine/pengene tilbake?
    Det er ikke avklart enda, men TV2 Hjelper Deg skal spille inn en sak om dette i løpet av neste uke. Tenker vi får en avklaring da.

Hvis du har lyst til å bli med eller bare oppgi hva du har kjøpt/betalt for og ikke fått, så kontakt produksjonsselskapet for TV2 hjelper deg:

Heidi.Hegvik@mastifftv.no

Telefon:22 38 98 50
    Mobil: 970 61 456

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Skyatob

Jeg tror faktisk at det er mulig å få varen hvertfall fordi han åpenbart venter en sending ca den 13.10, da skal han angivelig komme hjem fra ferie. Men, forutsatt at ikke alle vil ha tilbake pengene sine i stede for vare.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nesten så jeg sitter å håper på at en skikkelig bombe skal bli sluppet av TV2, som virkelig kjører QXL til helvette.

Var for mange år siden innblandet i en tilsvarende runde med NRK radio mot QXL og svindel.

Ble lurt trill rundt av en selger der en gang som ved senere ettertanke faktisk begikk identitetstyveri for å selge via QXL. Det skal nevnes at jeg fikk varen men tilstanden til varen derimot var ikke akkurat etter forventning. Deler falt av og gikk i oppløsning etc

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Jeg tror faktisk at det er mulig å få varen hvertfall fordi han åpenbart venter en sending ca den 13.10, da skal han angivelig komme hjem fra ferie. Men, forutsatt at ikke alle vil ha tilbake pengene sine i stede for vare.
    Hvor mener du at han venter denne sendingen fra?
    Alle varene sendes jo ut fra Norek i Norge og rett til kunden..

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Hvor mener du at han venter denne sendingen fra?
    Alle varene sendes jo ut fra Norek i Norge og rett til kunden..
    Hvordan kan du si dette så skråsikkert?
    På tide at noen holder denne tråden litt mer ren for spåommer og andre påstander man tror hvis att kanskje.

Jente
    Guest
    Grunnen til at jeg tenker at han får varene da er jo at han liksom skal komme hjem fra ferie den 13.10 og da skal han rydde opp, både i følge han selv og QXL. Men, det er jo helt urealistisk at han skal klare å betale tilbake pengene til alle som har betalt for varer de ikke har fått. Jeg tror han venter på varer eller deler (har også lest at han setter sammen produkter selv), men fra hvor det kan jeg selvsagt ikke svare på. Så sender han ut varene, mens han betaler ut de som maser og truer mest. Beviser har jeg ikke for dette.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Hvordan kan du si dette så skråsikkert?
    På tide at noen holder denne tråden litt mer ren for spåommer og andre påstander man tror hvis att kanskje.
    Tja, fordi de som har fått varer hos han sier de kommer fra Norek og med pakkseddel fra de...? Det må da være mere en bare spådommer det da? 8)

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg tenker at han får varene da er jo at han liksom skal komme hjem fra ferie den 13.10 og da skal han rydde opp, både i følge han selv og QXL. Men, det er jo helt urealistisk at han skal klare å betale tilbake pengene til alle som har betalt for varer de ikke har fått. Jeg tror han venter på varer eller deler (har også lest at han setter sammen produkter selv), men fra hvor det kan jeg selvsagt ikke svare på. Så sender han ut varene, mens han betaler ut de som maser og truer mest. Beviser har jeg ikke for dette.
    SETTER SAMMEN VARER SELV???? jaja - gla ikke jeg har handlet av han da
    Du kan ikke si hvor du har lest det??? Det er vell for alle som gidder og lete litt da tilgjengelig på nett - om du hadde hørt det hadde jeg skjønt om du ikke kunne sakt fra hvor

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Forester
    Hei !
    Og fordi han skriver det i en e-post til Qxl så er det sant ?
    Er ikke greia her at typen er en notorisk løyner ??

Tror han er på Jevnaker eller Sandvika i sin lekre BMW..

mvh

Dette er nok nærmere sannheten enn du aner!

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    SETTER SAMMEN VARER SELV???? jaja - gla ikke jeg har handlet av han da
    Du kan ikke si hvor du har lest det??? Det er vell for alle som gidder og lete litt da tilgjengelig på nett - om du hadde hørt det hadde jeg skjønt om du ikke kunne sakt fra hvor

Jeg har lest det her på denne tråden, han hadde faktisk sendt en mail til en om det. Nå er det faktisk 63 sider her så jeg må få litt tid på å lete det opp, men du kan jo også bla tilbake å lese litt fordi du spør så mye hele tiden og hvis du hadde lest gjennom det folk skriver her så hadde du forstått litt av hvert du også.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lest det her på denne tråden, han hadde faktisk sendt en mail til en om det. Nå er det faktisk 63 sider her så jeg må få litt tid på å lete det opp, men du kan jo også bla tilbake å lese litt fordi du spør så mye hele tiden og hvis du hadde lest gjennom det folk skriver her så hadde du forstått litt av hvert du også.
    Du trenger ikke lete det fram for min del..
    Spør ikke så mye, bare kontrer på dine - til tider - pussige påstander..
    Har fulgt denne tråden gaaanske lenge...

BTW, jeg spurte ikke deg om han satt sammen varene selv, eller noen andre for den del - for det regner jeg med at han ikke gjør.

Skjønner frustrasjonen til alle som har handlet der nå og ikke får taki han, varen eller pengene...men ting ordner seg nok til slutt for alle og en hver - utenom AI da... Men det tv2 hjelper deg programmet skal jeg hvertfall få med meg

Side 63 av 96 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •