Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 61 av 96 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 ... SisteSiste
Viser resultater 1,201 til 1,220 av 1905
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Tydelig at Alcam import ikke vil bruke Payex. Hadde ikke blitt mye penger i lommene da.
    En handler jo ikke med en selger som nekter å bruke Payex. Hadde alle bedt om det hadde vel ikke denne smørja oppstått.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Breaking News:

Personen bak ImportAgenten er ansatt hos QXL. Han er Technical Account Manager der:

Om QXL.no « QXL Kundesenter - ansatte

Google cache av importagenten.net

http://twitter.com/ImportAgenten

Til Importagenten:

Siden du jobber i QXL kan du vel heller forklare oss hvorfor Alcaimport fikk holde på så lenge?

Var det fordi dere tjente så mye på dem?

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA

Rart det der, alle positive innlegg her er som regel innlegg nr.1 til nykommere... Ja tro hvem kan det være?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    HAHA

Rart det der, alle positive innlegg her er som regel innlegg nr.1 til nykommere... Ja tro hvem kan det være?
    Hmm. Får jeg premie om jeg gjetter at positive innlegg fra nykommere er ansatte hos QXL eller Alcaimport?

Newcomer Nicon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis ImportAgenten er ansatt hos Qxl; aner jeg en aldri så liten #Wimpgate?

wimpgate - Google Search
    Wimpgate | Thomas Moen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nicon
    Hvis ImportAgenten er ansatt hos Qxl; aner jeg en aldri så liten #Wimpgate?

wimpgate - Google Search
    Wimpgate | Thomas Moen
    Det er ikke noe hvis, det er fakta at brukeren ImportAgenten hos QXL er ansatt hos QXL (med mindre han har sluttet hos QXL de siste ukene, og QXL ikke har oppdatert ansattlisten sin enda).

Det er bare å sjekke linkene i min post ovenfor her, så kan alle se det enkelt

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lundsiden
    En handler jo ikke med en selger som nekter å bruke Payex. Hadde alle bedt om det hadde vel ikke denne smørja oppstått.
    Tydligvis så er det mange som har gjort det.. :-|

Newcomer Prat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahaha, Splice, du burde begynt som privatetterforsker... Hvor mye tid bruker du til dagen på dette her egentlig?
    Hvis jeg noen gang svindles vet jeg ivertfall hvem jeg skal sende pm til for litt hjelp...:-D :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Prat
    hahaha, Splice, du burde begynt som privatetterforsker... Hvor mye tid bruker du til dagen på dette her egentlig?
    Hvis jeg noen gang svindles vet jeg ivertfall hvem jeg skal sende pm til for litt hjelp...:-D :-D
    Det var tilfeldig at jeg fant ut at ImportAgenten var ansatt hos QXL. Siden han kom inn her på forumet med et positivt innlegg som nr. 1 ble jeg mistenksom og begynte å søke litt. Det tok ikke lang tid å finne hjemmesiden hans med fullt navn. Navnet virket kjent fra skriving her på Avforum tidligere, og da var veien kort til ansattlisten til QXL...

Jeg bruker ikke veldig mye tid på dette, men jeg har etterhvert fått god trening i å bruke internett og diverse registre til å finne ut ting :-)

En annen ting:

Jeg har tidligere lurt litt på hvordan ImportAgenten på QXL har hatt råd til promoteringspakker på alle sine auksjoner. Selv de med lav pris.

Men nå skjønner jeg det. Han har sikkert fått vennepris eller gratis promotering siden han er ansatt hos QXL :-D

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    28.01.2010
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Noe sier meg at jeg ikke stoler alt for mye på den mailen du har fått Norcad... Synes det lukter litt av dette selskapet.
    Dette sa jeg for litt over 8 måneder siden...

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Jeg regner med at du er registrert som ImportAgenten på QXL?

QXL.no - Karakterboken til ImportAgenten

Det er jo ikke rart at du sliter med salget siden du stort sett selger billige kina-varer drop-shippet fra f.eks.:

http://www.Chinavasion.com

DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping - DX

China Electronics Store - Cheap Electronics Gadgets - Consumer Electronics Products – Electrical Goods

BuyInCoins.com - Shopping with Unbeatable Price, Just Buy in Coins

PriceAngels: Cool Gadgets at the Right Price - WorldWide Free Shipping

og lignende kina-sider.

Hvorfor skal folk kjøpe drop-ship-varer gjennom deg når de kan få det billigere rett fra Kina?

Dessuten er du ikke registrert som næringsdrivende i følge QXL. Hvorfor det?
    Hva i helv... har dette med saken å gjøre?

Jente
    Guest
    [QUOTE=olemj86]Synes i grunn det kommer veldig mange rare påstander fra deg her inne nå, uten noen slags beviser / dokumentasjon, bare sikre kilder og annet tull..

SÅ, DU SYNES MINE PÅSTANDER ER RARE, MEN DU SYNES ALTSÅ IKKE AT ALCAIMPORT SINE ER DET??? HVEM ER DET SOM REISER PÅ FERIE NÅR DE IKKE HAR SENDT VARENE TIL KUNDENE SINE?

SIKRE KILDER SKAL MAN IKKE KIMSE AV OG DEM FINNES, TRO DU MEG!

Tror ikke det er helt rett av deg og anklage qxl på denne måten, er jo en donge med andre selgere der inne, som er ærlige, hvorfor skal de ikke holde helvette der også da? De har jo trossalt sperret han.. At han har sakt ferie i karibien og usa osv osv er kanskje for og få litt fritt for og kunne ordne opp? Hvor mye tror du han hadde fått ordnet opp i dersom han skulle svart på alle epostene som tikker inn til han hver dag?

JEG SKJØNNER AT QXL HAR VILLET SKJERME OG BESKYTTE DENNE SELGEREN, MEN DET HAR DE GJORT KUN AV DEN GRUNN AT DE HAR TJENT GODE PENGER PÅ HAN. JA, DE HAR SPERRET HAN FOR DE HADDE NOK INGET ANNET VALG! KLART DE MÅTTE FINNE PÅ EN UNSKYLDNING SÅ HAN SKULLE FÅ FRED MENS HAN VENTER PÅ VARENE, SÅ LANGT ER VI ENIGE!

Skjønner jo godt at du er frustrert og sint etter en slik handel, hvem ville ikke vært det? Men hold deg til fornuft og saklighet i innleggene dine, kom med påstander du kan bevise...

JA, JEG ER SINT ETTER Å HA OPPLEVD NOE SLIKT, SÆRLIG PÅ QXL SINE SIDER FORDI JEG FØLTE MEG LITT TRYGGERE DER, MEN DET VISTE SEG Å VÆRE EN FALSK TRYGGHET. JEG BLE FORTALT AT DE HADDE GÅTT LANGT UT OVER SINE EGNE GRENSER MED Å HJELPE KUNDER, NÅR DE HJALP OSS I DENNE SAKEN, DA HADDE DE SENDT 1 MAIL TIL SELGER FOR MEG.
    NÅR DET GJELDER FORNUFT I DENNE SAKEN SÅ MÅ JEG SI AT ETTER AT JEG FIKK VITE AT SELGER "med all sansylig" VAR HJEMME SÅ FALT ALLE BITENE PÅ PLASS. JEG HAR NEMLIG FULGT TRÅDEN HER INNE OG LEST HVA ALLE HAR SKREVET. SLETT IKKE USANSYNLIG AT PÅSTANDEN MIN VIL BLI DOKUMENTERT I MEDIA, SÅ FØLG MED!

Uansett så tviler jeg på at dette har ødelagt for andre selgere på qxl, for folk flest kan se forskjell på 1 og alle andre, selv om de står ilag.. Selv om ikke du vil handle mer på qxl, er det nok andre som gjerne gjør det...

DET ER SÅ KJEMPETRIST AT JEG FOR MIN DEL HAR FÅTT DENNE NEGATIVE OPPLEVELSEN PÅ QXL, JEG HAR NEMLIG HANDLET DER TIDLIGERE, DA MED PRIVATPERSONER OG VÆRT KJEMPEFORNØYD. MEN ETTER EN SLIK ERFARING SÅ BLIR MAN SKEPTISK, JA. DESSVERRE ER JEG REDD FLERE MED MEG OGSÅ HAR BLITT DET OG AT DET VIL GÅ UT OVER DE SOM ER SERIØSE SELGERE PÅ QXL. MEN SOM JEG SKRIVER HER TIDLIGERE SÅ ER DET NÅ OPP TIL SELGERNE Å TA KONTAKT MED QXL OG FORLANGE AT DE UTGIR SEG SOM SERIØSE AKTØRER.

Og tror nok kjøperne også må klype seg selv i armen, før når du får en vare til 1/8 del a pris i andre butikker så sier det seg selv at noe er feil en plass...

NÅR MAN HANDLER FRA EN SIDE SOM QXL OG ER MEDLEM DER, SÅ REGNER MAN FAKTISK MED AT SELGERNE ER SERIØSE SELV OM DE HAR BILLIGE VARER. DET KAN IKKE FORLANGES AT MAN SKAL MÅTTE RENVASKE DEM FØR MAN HANDLER.

Om du ikke tengte det i det hele tatt, så tror jeg kanskje det beste er og holde seg unna netthandel, for her er mye svindel, og som regel så ser ikke kjøperne pengene igjen. Uansett hvor mye du anmelder svindleren og han blir straffet for det - han må tross alt ha de pengene for og kunne betale tilbake... Så de som har handlet hos AI og fått penger tilbake er jo forsåvdit heldige

JA, JEG SKAL NOK BLI VELDIG MYE MER FORSIKTIG MED NETTHANDEL HERETTER. HELLER BETALE LITT EKSTRA FOR Å HANDLE I BUTIKK OG HA DEN SIKKERHETEN, OGSÅ NÅR DET GJELDER GARANTI.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote=Jente]
    Synes i grunn det kommer veldig mange rare påstander fra deg her inne nå, uten noen slags beviser / dokumentasjon, bare sikre kilder og annet tull..

SÅ, DU SYNES MINE PÅSTANDER ER RARE, MEN DU SYNES ALTSÅ IKKE AT ALCAIMPORT SINE ER DET??? HVEM ER DET SOM REISER PÅ FERIE NÅR DE IKKE HAR SENDT VARENE TIL KUNDENE SINE?

SIKRE KILDER SKAL MAN IKKE KIMSE AV OG DEM FINNES, TRO DU MEG!
    ..........................................
    ...........................................
    ...........................................

JA, JEG SKAL NOK BLI VELDIG MYE MER FORSIKTIG MED NETTHANDEL HERETTER. HELLER BETALE LITT EKSTRA FOR Å HANDLE I BUTIKK OG HA DEN SIKKERHETEN, OGSÅ NÅR DET GJELDER GARANTI.
    Hvilke kilder er det du har da? har du sett ham?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Ellers så har jeg lært at man bør handle med kredittkort dersom man betaler på forskudd, da kan man få beløpet erstattet. Dessuten burde det vært slik at når man betaler varer på forskudd så skulle pengene vært avsatt på en konto til man mottar varen og da først skulle de gått til selger. Da hadde det vært sikkert å handle på nettet. Særlig aktører som QXL med flere burde hatt et slikt system, da kunne de virkelig garantert for sikkerhet til kunden og vist seg som en seriøs aktør. .
    Før en begynner å hyle og skrike og komme med masse totalt useriøs bullshit er det en fordel om en gjør leksene først. Les litt på QXL om betalingsgaranti.

Forøvrig er dine "teorier" mildt sagt ufine påstander uten hold.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Når media begynner og rote med saker,,da kommer sanheten fram :-)
    Tar vel bare litt tid før noen må krype til korse ?

og så får vi håpe at varene kommer,,for vist ikke blir det vel et hel,,,,, for Alca,,og hans nermeste,,slik eg har lest trådene, er folk rimeligt oppgitte

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Har da ikke sakt noe om AI jeg?...
    Reiser på ferie? Du sier jo nettopp at han ikke har reist på ferie men sotte trygt hjemme i godstoln i stua ... Ikke ta slik av, du har jo fått pengene dine tilbake - hadde du hatt mer tolmodighet så hadde du kanskje fått varen istede? våy våy...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TV2 Hjelper deg

Utgår

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lang tid tar det før dette havner på tv da?
    Blir spennende og få med seg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lang tid tar det før dette havner på tv da?
    Blir spennende og få med seg
    Det blir i alle fall en av de få utgavene av dette programmet jeg skal få med meg
    Jeg fikk i alle fall varen min, men er lovet både kvittering på e-post og kompensasjon for lang ventetid. Regner ikke med å se noe til de sistnevnte.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Er det sant at du jobber i QXL?
    I wish Nei, det er bare tull. Hvis det er brukernavnet mitt her på forumet som får deg til å tro det, så "lånte" jeg det av en tilfeldig storselger på QXL. Jeg ville kun gi innlegget mitt litt mer kredittverdig med å representere en storselger ... Om denne personen jobber i QXL eller ikke, aner jeg ikke. Men det var dumt av meg, og jeg beklager det.

Side 61 av 96 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •