Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 58

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 58 av 96 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 1,141 til 1,160 av 1905
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Selve foretningsideen vet jeg ikke noe om, men jeg vet hvordan situasjonen hans er nå. Kan si så mye som at vi er grundig ført bak lyset.
    Det er jo ikke akkurat en ny opplysning. De aller fleste som har skrevet her i denne tråden har vært av samme oppfatning det siste halvåret.

Altså at mannen bak Alcaimport baserer businessen sin på svindel og pyramidespill. Enhver kunne jo se at salg av varer til langt under innkjøpspris ikke var mulig uten at det var noe galt et sted.

QXL har stukket hodet i sanden i langt tid. Det samme har kundene til Alcaimport gjort.

Tid for TV2 hjelper deg, politi, skatteetaten, konkurs osv nå :-D

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Det er jo ikke akkurat en ny opplysning. De aller fleste som har skrevet her i denne tråden har vært av samme oppfatning det siste halvåret.

Altså at mannen bak Alcaimport baserer businessen sin på svindel og pyramidespill. Enhver kunne jo se at salg av varer til langt under innkjøpspris ikke var mulig uten at det var noe galt et sted.

QXL har stukket hodet i sanden i langt tid. Det samme har kundene til Alcaimport gjort.

Tid for TV2 hjelper deg, politi, skatteetaten, konkurs osv nå :-D

Det er ikke direkte hvordan han har drevet bedriften sin jeg vet noe om, som hvordan han får tak i varer eller om hensikten er svindel og pyramidespill, men derimot hva han har foretatt seg den siste tiden for nå har han et avbrekk som han pleier å ha i leveransene. Det er nok også slik at QXL er klar over hva han foretar seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke direkte hvordan han har drevet bedriften sin jeg vet noe om, som hvordan han får tak i varer eller om hensikten er svindel og pyramidespill, men derimot hva han har foretatt seg den siste tiden for nå har han et avbrekk som han pleier å ha i leveransene. Det er nok også slik at QXL er klar over hva han foretar seg.
    Hvis man leser noen sider bakover i denne tråden, så kan man finne ut hva Mr. Alcaimport har foretatt seg de siste 3-4 ukene. Det er ingen hemmelighet for noen. Så hva er det som ingen vet som bare du og QXL vet?

Jente
    Guest
    Hvis man leser noen sider bakover i denne tråden, så kan man finne ut hva Mr. Alcaimport har foretatt seg de siste 3-4 ukene. Det er ingen hemmelighet for noen. Så hva er det som ingen vet som bare du og QXL vet?

Jeg vil ikke skrive om det riktig enda, men kunne ikke dy meg fordi det er fristende å fortelle om. Dere må nok vente litt til med sannheten. Men, det som er forespeilet oss tidligere både fra han og QXL er ikke tilfelle.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ikke skrive om det riktig enda, men kunne ikke dy meg fordi det er fristende å fortelle om. Dere må nok vente litt til med sannheten. Men, det som er forespeilet oss tidligere både fra han og QXL er ikke tilfelle.
    Ok, då får vi smøre oss med tålmodighet. Skal bli interessant å lese sannheten om Alcaimport.

Like interessant blir det å få vite hvorfor sannheten ikke kan komme nå, men må vente litt :-D

Jente
    Guest
    Ok, då får vi smøre oss med tålmodighet. Skal bli interessant å lese sannheten om Alcaimport.

Like interessant blir det å få vite hvorfor sannheten ikke kan komme nå, men må vente litt :-D

Ja, jeg beklager bare at jeg sa A nå og ikke kan si B, men skal også fortelle hvorfor jeg ikke kunne si det nå

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg beklager bare at jeg sa A nå og ikke kan si B, men skal også fortelle hvorfor jeg ikke kunne si det nå
    Ja, jentene har det med å gjøre seg interessante
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ja, jentene har det med å gjøre seg interessante

:-D

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klisje... Poenget med og si litt og avslutte med "kan ikke si mere nå" ...
    Er det et forsøk på og virke viktig, vell informert og smart - for at du har funnet ut hva det er?
    Eller bare for at du vil at vi skal mase på deg?

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    klisje... Poenget med og si litt og avslutte med "kan ikke si mere nå" ...
    Er det et forsøk på og virke viktig, vell informert og smart - for at du har funnet ut hva det er?
    Eller bare for at du vil at vi skal mase på deg?

Alt stemmer, men ikke mas!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Put up or shut up" er et begrep du burde lære deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av allfather
    "Put up or shut up" er et begrep du burde lære deg.
    Synes du skulle skru ned sjarmen et par hakk nå.8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up De siste dagers tilbakemeldinger / karakterer på AI

[ATTACH]Vedlegg 70741[/ATTACH][ATTACH]70741[/ATTACH]

Fra begynnelsen av August startet økningen i røde tilbakemeldinger og meldingene ble mere urolige . Flere startet spørrerunder og et mere usikket billede oppstod -Årsinntekter på statsministernivå blir kjent -Foreslår en studietur til Napoli -der finnes mange oppskrifter på nødvendige tiltak.

For øvrig en genial kombinasjon av pris-gode kjøp påstander-godt betalt ventetid - norges sikreste auksjon-produktpresentasjon -auksjonsspenning.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hansi44
    [ATTACH]Vedlegg 70741[/ATTACH][ATTACH]70741[/ATTACH]

Fra begynnelsen av August startet økningen i røde tilbakemeldinger og meldingene ble mere urolige . Flere startet spørrerunder og et mere usikket billede oppstod -Årsinntekter på statsministernivå blir kjent -Foreslår en studietur til Napoli -der finnes mange oppskrifter på nødvendige tiltak.

For øvrig en genial kombinasjon av pris-gode kjøp påstander-godt betalt ventetid - norges sikreste auksjon-produktpresentasjon -auksjonsspenning.
    Skjønte ikke helt meninga med dette innlegget, men nå har jeg ikke lastet ned filen der heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Skjønte ikke helt meninga med dette innlegget, men nå har jeg ikke lastet ned filen der heller.
    Snodig innlegg ja.
    Kan ikke se at forfatteren har oppgitt gjeldende promille.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt varer, fått varer, veldig billig, (etter 4 mnd). Har kjøpt mere. Ikke fått varer. Men jeg har "gamblet". Bevisst. Føler meg ikke lurt. Men en ting må vi tenke på, vi som har noe "til gode". Når "skattesnuten" begynner å blande seg inn, da vet vi hvem som har 1.prioritet. Det blir ikke mye igjen til "oss". Og nå får han vel ikke lurt flere på QXL?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gambler
    Har kjøpt varer, fått varer, veldig billig, (etter 4 mnd). Har kjøpt mere. Ikke fått varer. Men jeg har "gamblet". Bevisst. Føler meg ikke lurt. Men en ting må vi tenke på, vi som har noe "til gode". Når "skattesnuten" begynner å blande seg inn, da vet vi hvem som har 1.prioritet. Det blir ikke mye igjen til "oss". Og nå får han vel ikke lurt flere på QXL?
    Tviler jo på at vedkommende blir skyldig noe som helst til skatteetaten. Tap på omtrent hvert eneste salg utløser ikke skyldig skatt. Heller ikke skyldig moms.

Fint at du sier at du har gamblet, er vel rette innstilling overfor denne aktøren.

Ser jo gjennomgående at blir budene for lave på et objekt er det billigere å betale et par tre hundre i det som han kaller for kompensasjon og returnere pengene enn å tape 5-10 tusen på å levere varen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lundsiden
    Tviler jo på at vedkommende blir skyldig noe som helst til skatteetaten. Tap på omtrent hvert eneste salg utløser ikke skyldig skatt. Heller ikke skyldig moms.

Fint at du sier at du har gamblet, er vel rette innstilling overfor denne aktøren.

Ser jo gjennomgående at blir budene for lave på et objekt er det billigere å betale et par tre hundre i det som han kaller for kompensasjon og returnere pengene enn å tape 5-10 tusen på å levere varen.
    Da kjenner du ikke "skattesnuten".:twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lundsiden
    Joda, hvis han har tatt ut lønn eller andre penger fra driften av denne geskjeften er det uttaket skattepliktig. Jeg kan ikke se for meg at han har drevet dette uten å ta ut penger å leve for. Dessuten kostet sikkert cruiset i karibien + den lange ferien i USA endel penger :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gambler
    Da kjenner du ikke "skattesnuten".:twisted:
    Jo det gjør jeg faktisk, på godt og vondt.

Men fortell da?

Side 58 av 96 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •