Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 56

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 56 av 96 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 52 53 54 55 56 57 58 59 60 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 1,101 til 1,120 av 1905
    Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Splice
    Det ser ut til at saken med TV2 hjelper deg har fått fart på Alcaimport.

Tidligere i dag var det 250 minuskarakterer på AI, men nå er det 247 stk. minus i karakterboken hans. 3 minuser borte på noen få timer altså.

Vi får håpe dette betyr at han vil ordne opp i alle sakene.
    Tror du tar litt feil her, kan se ut for at di 3 negative karakterer er blitt slettet pga at det er ikke gått 35 virkedager ennu.
    Men da har qxl ikke gått grundig til verk for 10 sider lenger bak ligger det 3-4 stykker til.
    Mange som har satt nøytral og positive karakterer har heller ikke fått varer , så A1 vill
    ikke være nullstilt med at alle negative er borte.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Alcaimport gjort opp for seg iforhold til meg. Fikk igjen alle pengene uten kompensasjon. Det siste ville jeg ikke ha heller. Føler at det blir feil når så mange andre ikke har fått pengene sine tilbake.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opalompa
    Da har Alcaimport gjort opp for seg iforhold til meg. Fikk igjen alle pengene uten kompensasjon. Det siste ville jeg ikke ha heller. Føler at det blir feil når så mange andre ikke har fått pengene sine tilbake.
    Godt!
    Virker som det begynner å skje ting fra AI sin side nå. La oss håpe det vedvarer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JØSS!!
    Er det lenge siden du kjøpte??
    Fikksvar fra qxl nå,de sa at han skulle være tilbake 13/10

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du slutte å skrive her mr. Alcaimport.
    Synes det blir mistenkelig når alle med poustcount 1 er positive, mens alle med flere postcounts er negative...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stratcast
    Synes det blir mistenkelig når alle med poustcount 1 er positive, mens alle med flere postcounts er negative...
    Da får jeg komme og rette opp for deg... :-) Har fulgt med på denne tråden i snart 15 sider.

Vant auksjon 23/7 og sendte mail på morgenen 24/7 at beløpet var innbetalt. Hørte ingenting da. Heller ikke på noen av de andre mailene jeg sendte.

Har fulgt med litt på karakterene på QXL nå og det er en del merkelig som foregår der. I løpet av noen få minutter kom det 3 nøytrale og 2 negative karakterer, mens bare antall nøytrale økte.

Stig

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StigOE
    Da får jeg komme og rette opp for deg... :-) Har fulgt med på denne tråden i snart 15 sider.

Vant auksjon 23/7 og sendte mail på morgenen 24/7 at beløpet var innbetalt. Hørte ingenting da. Heller ikke på noen av de andre mailene jeg sendte.

Har fulgt med litt på karakterene på QXL nå og det er en del merkelig som foregår der. I løpet av noen få minutter kom det 3 nøytrale og 2 negative karakterer, mens bare antall nøytrale økte.

Stig
    Du tar feil det økte også på di negative var 245 totalt før di 2 siste ble avgitt.
    Men det som irriterer meg er at Qxl har slettet 5 stk negative idag, er vel redd
    for at 90% grensen snart passeres.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stig
    Jeg har skrevet ned forandringer på karakterer siden i dag morgen.
    Minus var nede i 245 sent i ettermiddag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Du tar feil det økte også på di negative var 245 totalt før di 2 siste ble avgitt.
    Ikke når jeg sjekket.

Ca kl 1838 var det 247 negative, 349 nøytrale og 460 linjer. De to siste var 2 negative fra skyatob.
    Ca kl 1843 var det 247 negative, 352 nøytrale og 463 linjer. Da var det kommet 3 nøytrale og 2 negative. 'Medlemmer som ga negative' var gått ned fra 194 til 193.

Stig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stratcast
    Jeg er ikke Alcaimport. Jeg skrev en meget negativ karakter og linket til tv2-hjelper deg. Noen timer etter fikk jeg tilbud om å få penger tilbake. Jeg har fjernet den negative karakteren fordi jeg personlig ikke har noe usnakket med Alcaimport lenger. Noe positiv karakter får han selvsagt ikke. Håper alle andre også får pengene sine tilbake!!

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke når jeg sjekket.

Ca kl 1838 var det 247 negative, 349 nøytrale og 460 linjer. De to siste var 2 negative fra skyatob.
    Ca kl 1843 var det 247 negative, 352 nøytrale og 463 linjer. Da var det kommet 3 nøytrale og 2 negative. 'Medlemmer som ga negative' var gått ned fra 194 til 193.

Stig
    Di to siste negative var avgitt 1745

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dump.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :twisted:
    selvfølgelig er det bare tull!!
    Mr. Alcaimport er fortsatt på ferie. Han kom ikke hjem på søndag likevel.

Grunnen er vistnok at samboeren til Alcaimport har fått betennelse i mellomøret og derfor har blitt frarådet å fly hjem. Så kan de som vil tro på dette eller ikke. Men ganske beleilig at samboer ble syk i øret når det stormer som værst rundt AI.

Jeg har også fått opplyst fra familien til Alcaimport at han ikke har fått ordnet opp i auksjonene på QXL fordi nettet hans faller ut hele tiden.

Men jeg synes i det minste det burde være mulig å finne en fungerende internett-tilgang i USA når man har hundretusenvis av kroner utestående hos sinte QXL-kunder.

Eller kanskje denne unnskyldningen også er bare tull?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det foregår noe muffens i karakterboken til Alcaimport:

QXL.no - Karakterbok Alcaimport

Før jeg satte på "nytt på nytt" på NRK var positive karakterer på 91.00%, mens nå rett etterpå er de på 91,07%.

2 stk. minuser har altså forsvunnet på litt over en halvtime på en fredag kveld.

Tydelig at QXL jobber hardt i kulissene her på en eller annen måte.....

Edit:

Nå har en kjøper lagt inn mange minuskarakterer. Slik at positive på Alcamport nå er nede i 90,77 %.

Når AI kommer under 90 % blir de automatisk utestengt og kan ikke lenger logge på QXL.no.

Blir spennende å se om karakterprosenten plutselig blir manipulert av QXL enda en gang i dag :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det foregår noe muffens i karakterboken til Alcaimport:
    Er nok folk som endrer tidligere gitt negativ til nøytral eller positiv når de har fått varen eller pengene i retur.

Jente
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av ammandus
    :twisted:
    selvfølgelig er det bare tull!!

Jeg har klekket AI koden, men legger den ikke ut før til uka.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jente
    Jeg har klekket AI koden, men legger den ikke ut før til uka.
    Blir interessant å høre teorien din da.

Forøvrig dagens positive i karakterboken til Alca:

Auksjon fra 16. mai - Positiv karakter. Ba om pengene tilbake etter å ha ventet for lenge på varen, fikk pengene tilbake pluss.

Jeg sliter med å se det positive her.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder Meg!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alcaimport har nå 90,61 % positive karakterer. Det mangler nå bare 19 stk. minuser før AI blir automatisk utestengt fra QXL.

Graf fra 7. september frem til i dag med trendlinje er lagt inn nedenfor. I følge trendlinjen vil Alcaimport bli utestengt ca. på formiddagen mandag 4. oktober:

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ALCATRAZ lol

Side 56 av 96 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 52 53 54 55 56 57 58 59 60 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •