Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 96 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1905
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av arirug
    Jeg ser at på karakterprofilen på alcaimport er det ett innlegg fra igår som er fjernet. Det er en som la inn karakter kl. 21.35. Han hadde betalt for varene sine i slutten av april og begynnelsen av mai. Han får ikke svar på mail, og sier at han vil anmelde dette! Jeg lurer på hvor mange tilsvarende mail som er blitt fjernet fra karaktersiden deres. Kl. 11.05 og 11.18 idag, ble det også lagt inn negativ karakter fra to som ikke har fått varene sine. Jeg lurer på om de fortsatt står der imorgen. Jeg synes det lukter svidd av hele greia!

Jeg hadde skrevet ett negativt innlegg, og dette er plutselig forsvunnet. Jeg fikk mail av QXL at denne karakteren var slettet. Jeg har jo ikke gjort noe, jeg ville jo faktisk ha min negative karakter stående for å vise folk hva skjedde med meg.. men neeeida, denne har Alcaimport tydeligvis klart å slette på en eller annen måte..

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av valdernes
    Jeg hadde skrevet ett negativt innlegg, og dette er plutselig forsvunnet. Jeg fikk mail av QXL at denne karakteren var slettet. Jeg har jo ikke gjort noe, jeg ville jo faktisk ha min negative karakter stående for å vise folk hva skjedde med meg.. men neeeida, denne har Alcaimport tydeligvis klart å slette på en eller annen måte..

Skriv karakteren på nytt, mener du har mulighet for det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vinnerbud på en optoma prosjektor 25.05.10.
    Sendte mail til fyren etter 35 virkedager. Fikk ikke svar på siste , så kontaktet Qxl , som sendte han purring idag.

Venter i spenning på resultat.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mapped
    .
    Ok, da er Norek egentlig ute av bildet med ett unntak: Manglende faktura.
    Likevel er utsendte produkter fra Norek merket på embalasjen med Norek som avsender og den som skulle hatt fakturen som mottaker. Serienummer står også. Anbefaler alle å ta vare på embalasjen i garantiperioden. Ved en reperasjon trenger en embalasjen samt at forpakkingen uomtvistelig viser Norek som selger og hvem som er mottaker. Dette vil holde som bevis for garanti.
    Varene er solgt og innbetaling er foretatt til Alcaimport, men utsendt fra Norek.
    Dvs. Norek fungerer tydeligvis som varelager/distributør. Her er det Alcaimport som skal sende faktura, men Norek kan selvfølgelig legge ved pakkseddel.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke så veldig lenge igjen før han blir utestengt fra qxl.no! QXL følger opp saken bedre nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fire siste karakterene hans, to idag og de to siste fra igår, er negative! Det at qxl har latt ham få lov til å drive med en slik grisete handel, gjør at jeg har mistet helt respekt for dem!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rosalita, mange bruker Norek som distibutør. Norek er eid av Komplett.no. Ellers viser jeg til tidligere innlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mapped
    Rosalita, mange bruker Norek som distibutør. Norek er eid av Komplett.no. Ellers viser jeg til tidligere innlegg.
    Mitt poeng var at det er Alcaimport som selger og mottaker av pengene som er den som skal utstede faktura. IKKE Norek.
    At det er mange som bruker Norek som distributør har ingenting med saken å gjøre.
    Kjenner forøvrig godt til Komplett.no da mitt firma er kunde der.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjallabom
    Det er ikke så veldig lenge igjen før han blir utestengt fra qxl.no! QXL følger opp saken bedre nå.
    Den dagen alcanimport blir utestengt, tipper jeg de som ikke har fått varene sine enda sliter tungt....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tviler sterkt på at denne fyren blir utestengt fra QXL. Siden 19. mai har jeg notert 104 negative karakterer, men de blir jo slettet i fleng.
    Så han er åpenbart rimelig safe på QXL.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lundsiden
    Jeg tviler sterkt på at denne fyren blir utestengt fra QXL. Siden 19. mai har jeg notert 104 negative karakterer, men de blir jo slettet i fleng.
    Så han er åpenbart rimelig safe på QXL.
    Det for tiden vise! Folk har fått opp øynene og klaget til forbrukerrådet, politiet etc i lange perioder! Flere klager i lange peroider = På tide og gjøre noe med saken! Så qxl har fått veldig press på seg i det siste nå QXL vil jo ikke legge ned siden på grunn av alcaimport! Men jaaa det er veldig rart at det har foregått så lang tid. Nei vent litt, ikke så rart? QXL har jo tjent masse på alcaimport!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Den dagen alcanimport blir utestengt, tipper jeg de som ikke har fått varene sine enda sliter tungt....
    Mhm helt riktig!

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det for tiden vise! Folk har fått opp øynene og klaget til forbrukerrådet, politiet etc i lange perioder! Flere klager i lange peroider = På tide og gjøre noe med saken! Så qxl har fått veldig press på seg i det siste nå
    Hvordan vet du dette? Av det du leser i denne tråden eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Hvordan vet du dette? Av det du leser i denne tråden eller?
    Jeg selv har vært i kontakt med forbrukerrådet, politiet etc i lange perioder!
    Og da har jeg fått informasjon at det har kommet inn flere "saker":wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, nå er de syv siste karakterene som er gitt negative! De har ikke fått varene sine!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og nå er en av de syv slettet allerede!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arirug
    Og nå er en av de syv slettet allerede!
    Dette er jo ren svindel :evil:
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! sjekk karakterboken nå folkens. Løpet av par timer nå så blir alt det negative slettet snart. Men jeg tokk print screen akkurat Jeg sender det til forbrukerrådet nå og forklarer saken at qxl sletter negative karakterene!

Tipper han blir utestengt veldig snart :twisted: :twisted: Ikke blir han bare utestengt, han må legge ned hele dritten også :twisted: :twisted:

QXL.no - Karakter

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! sjekk karakterboken nå folkens. Løpet av par timer nå så blir alt det negative slettet snart. Men jeg tokk print screen akkurat Jeg sender det til forbrukerrådet nå og forklarer saken at qxl sletter negative karakterene!

Tipper han blir utestengt veldig snart :twisted: :twisted: Ikke blir han bare utestengt, han må legge ned hele dritten også :twisted: :twisted:

QXL.no - Karakter
    Det gleder meg å se at slike folk får seg en lærepenge med tiden, kanskje velfortjent når dem bruker 90 dager og enda ikke kan levere. Jeg hadde oppsøkt denne mannen og forlangt pengene tilbake der og da, skjønner ikke at folk har tolmodighet med slike kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm...kjøpte en skriver/kopi/scanmaskin av han for en uke siden. Har jo oppgitt 35 virkedager, så kan jo ikke klage ennå. Ikke svarer han på mail heller, får sikkert endel daglig(sikkert endel småstygge).
    Heldigvis kosta den ikke mer enn 865kr inkl frakt, men ikke **** om han skal få de gratis.

Dumt av meg at jeg ikke sjekka han bedre, men da jeg sjekka karakterene hans var de faktisk ganske bra akkurat da(sikkert blitt sletta endel akkurat utifra hva folk sier her inne).

Men det at qxl sletter karakterer kan vel ikke være lov når de først har bygget det opp så folk kan se omtaler av brukere?!
    Da kan jo hvem som helst ha fått sletta karakterer, noe som gjør det utrygt å handle på hele qxl.
    Enkelte folk kunne jo "pynta" litt på karakterene til sånne brukere, bare fordi de tjener så godt på slike folk. Er jo ikke få tusen han omsetter for i uka, blir jo endel til qxl det da, UTEN at jeg sier dette er tilfelle med qxl, men er jo en tanke verdt å tenke på.

Har aldri hatt noen problem med qxl de 7-8åra jeg har vært medlem, men sånne ting gjør meg ganske forbanna. Han(alcaimport) har jo holdt på noen år også!

Side 23 av 96 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •