Alcaimport på QXL - erfaringer - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 96 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 1905
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I det siste så har QXL blitt mindre og mindre, hva er grunnen til kundeflukten ? Det fantes mye rart å snuse på mens nå er det stort sett jall som blir solgt, er det pga QXL tar en bit av kaken for alle ting som blir solgt?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I det siste så har QXL blitt mindre og mindre, hva er grunnen til kundeflukten ? Det fantes mye rart å snuse på mens nå er det stort sett jall som blir solgt, er det pga QXL tar en bit av kaken for alle ting som blir solgt?
    "Flukten" fra QXL har pågått i lengre tid. Selv sa jeg takk for meg den dagen det begynte å koste noe å selge produktene. Finn.no er nå i en annen liga...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    "Flukten" fra QXL har pågått i lengre tid. Selv sa jeg takk for meg den dagen det begynte å koste noe å selge produktene. Finn.no er nå i en annen liga...
    Jeg har solgt og kjøpt litt småtteri der før men synes at utvalget har blitt mye dårligere i det siste, men det er vel sånn slik ståa er når dem skal ha penger for alle tjenester. Finn krever ikke noe annet enn annonsepris, null provisjon samt du får 2mnd på torget for 25kroner. Det som er dårlig med QXL er jo at de kan fjerne negative saker på storselgere, er jo de dem tjener penger på tross men de har noe å lære av EBAY.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av !Mossige
    Jeg har også handlet litt av Alcaimport. Jeg venter på en ps3 som jeg betalte for 35 virkedager siden idag, så er spent på om den kommer neste uke. Denne betalte jeg 2000,- + 165,- frakt for.

Jeg venter også på:

Samsung 55" LED UE55B7070 til 14.000,- + 1100,- frakt

LG BD390 til 1000,- + 165,- frakt

Proson Conquest 5050MK2 til 400,- + 500,- frakt - Angrer på dette kjøpet nå

Gode priser hvertfall
    Skrevet 21. Mai

Update på denne:

Har ikke motatt noe som helst, har bedt om pengene tilbake for alle varene, utenom TV'en som nå har blitt endret til en C6705. Har fått bekreftet leveringsdato 9 juli, som er nå på fredag. Så får se nå da....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt sikkert fått høre det før , men forskudsbetaling anbefales ikke , har selv gjort dette og ikke mottatt produkter (ikke ifra denne selger , men andre slike selgere)

Om de ikke kan sende i oppkrav eller eventuelt bruke paypal , så synes jeg ikke det er er noe og stole på. Man kan forlage forskudsbetaling når man har bygd opp et godt rykte og blitt større.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Var en hel del svindel ute å gikk på sidene deres en periode.

Netthandelen sammen med finn.no har vel også gjort sitt for at qxl har blitt overflødig. Kan ikke si jeg kommer til å savne dem heller

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Var en hel del svindel ute å gikk på sidene deres en periode.

Netthandelen sammen med finn.no har vel også gjort sitt for at qxl har blitt overflødig. Kan ikke si jeg kommer til å savne dem heller
    Jeg bruker QXL når jeg skal selge mobiltelefon, det har funket veldig bra men jeg kjøper ikke noe der lengre. Da tyr jeg til andre typer bruktmarked osv, men det er nok som du sier at dette spiller sin puss på aktiviteteten der inne.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Har du handlet hos han? Er det noen som ikke har fått varen sin som heller ikke har fått pengene tilbake?
    Ikke som jeg har hørt om, derfor kan jeg ikke skjønne hvordan du kan kalle han for svindler.. noe som er en ganske sterk anklage.
    Se litt lenger frem i tråden - utestengt fra Ebay og ei søsterside av QXL pga han ikke har levert varene som er utlovet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av anjaanja
    Sitat:
    Auksjonen avsluttet 26. april, betalt samme dag. Etter et utall e-post til kundeservicen fikk jeg forrige uke beskjed om at varen var forsinket inn på lager og hadde ubekreftet dato 20. juni. Etter ny e-post i dag og i går fikk jeg svar - ubekreftet dato 1. juli. Veldig usikker på om jeg skal vente og vente eller om jeg skal be om pengene tilbake... Noen som har kjøpt Desire på QXL hos AI? Fått/ikke fått?

Ny ubekreftet dato 10. juli...
    Nok en ny ubekreftet dato, 16. juli. Dette gidder jeg faktisk ikke. Her skal handelen heves!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en ny ubekreftet dato, 16. juli. Dette gidder jeg faktisk ikke. Her skal handelen heves!
    +1 Lykke til med hevingen av pengene i hvertfall, maken til salgsmann da gitt. Enten har du varer for salg eller har du ikke.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har solgt og kjøpt litt småtteri der før men synes at utvalget har blitt mye dårligere i det siste, men det er vel sånn slik ståa er når dem skal ha penger for alle tjenester. Finn krever ikke noe annet enn annonsepris, null provisjon samt du får 2mnd på torget for 25kroner. Det som er dårlig med QXL er jo at de kan fjerne negative saker på storselgere, er jo de dem tjener penger på tross men de har noe å lære av EBAY.
    Har du sjekket hva det koster å selge på ebay? det er svindyrt!

selger du for eksempel en dvd så skal ebay ha hele 15% av salgsummen. pluss 0.5 dollar bare for å liste opp auksjonen, og går dvd'en for 50 dollar eller mer så skal de ha enda 5% av salgsummen.

Fees for selling on eBay

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Har du sjekket hva det koster å selge på ebay? det er svindyrt!

selger du for eksempel en dvd så skal ebay ha hele 15% av salgsummen. pluss 0.5 dollar bare for å liste opp auksjonen, og går dvd'en for 50 dollar eller mer så skal de ha enda 5% av salgsummen.

Fees for selling on eBay
    Jeg har nok aldri solgt noe der så de prisene visste jeg ikke, men kanskje prisen du må betale er for å få mer seriøse kjøpere på markedet? Det kan være meget mulig det i hvertfall, men alle skal ha penger for disse tjenestene så fordel å selge noe samlet enn en og en ting.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der Waters, men jeg tror grunnen til at ebay er stor er fordi at det er der alle er, slik som det har blitt her i norge med finn.no.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Du sier noe der Waters, men jeg tror grunnen til at ebay er stor er fordi at det er der alle er, slik som det har blitt her i norge med finn.no.
    Det blir nok mindre svinn når folk må betale for tjenestene selv, da kan man føle seg litt trygg siden karakterboken er åpen for alle. Jeg synes at EBAY har en polici som virker, Finn burde hatt et karaktersystem også siden det er mange skeptiske kjøpere. Det er jo en måte å få vekk svin på, men så folk er seriøse som de fleste er så går det som regel bra. Tror nesten man må ta disse prisene for at ting skal fungere, kjeltringer er greit å holde utenfor så da funker det jo.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Qxl er da mye bedre enn f.eks Finn.no, Finn er jo amatørmessig i forhold mener nå jeg... men smaken er delt som baken...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Qxl er da mye bedre enn f.eks Finn.no, Finn er jo amatørmessig i forhold mener nå jeg... men smaken er delt som baken...
    Qxl synker som fy på brukere og salgsobjekter, tror Finn vinner duellen ganske greit der.Kunne du tenkt deg å kjøpe enebolig via QXL?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Qxl synker som fy på brukere og salgsobjekter, tror Finn vinner duellen ganske greit der.Kunne du tenkt deg å kjøpe enebolig via QXL?
    Nå mener jeg salg av generelle ting, mp3 spillere, mobiltelefoner, og andre div. ting. Kjøper ikke enebolig på noen av stedene.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Nå mener jeg salg av generelle ting, mp3 spillere, mobiltelefoner, og andre div. ting. Kjøper ikke enebolig på noen av stedene.
    Det er jeg enig i at de har bedre kategori utvalg, men der har nok Finn noe å lære men man får bare bruke søkemotoren på det spesifikke så får man til noe der også.

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Philips 46PFL7605H til 5400,-

Da har jeg prøvd meg her jeg også da.... :shock:

Men 5400,- + 800,- i frakt, 6200,- totalt for denne er jo en grei pris...
    Godt under halv pris av hva den koster ellers..

1KR CRAZY WEEK! Philips 46" LED-TV 46PFL7605H i vår QXL.no

Så gjenstår det bare og se om den kommer... Har god tid da, så derfor jeg valgte og teste denne karn...

Slik det ser ut i denne tråden så har jo kjøpere enten fått varen, eller pengene tilbake...
    Så da får man bare krysse fingrene

Billig var det hvertfall... 8)

Men, siden jeg egentlig skulle hatt 40" istede, men pc'n klikket når jeg skulle by på den på slutten, og derfor ikke fikk den, (men hadde et høyt nok autobud inne på 46")...så om det er noen her inne som fikk kjøpt 40" og kanskje heller vil ha 46", eller noen som har denne i 40" og kanskje vil bytte den mot en 46" så er jeg veldig interessert...
    Bytte vil selvfølgelig ikke finne sted før jeg har mottatt 46"...

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Da har jeg prøvd meg her jeg også da.... :shock:

Men 5400,- + 800,- i frakt, 6200,- totalt for denne er jo en grei pris...
    Godt under halv pris av hva den koster ellers..

1KR CRAZY WEEK! Philips 46" LED-TV 46PFL7605H i vår QXL.no

Så gjenstår det bare og se om den kommer... Har god tid da, så derfor jeg valgte og teste denne karn...

Slik det ser ut i denne tråden så har jo kjøpere enten fått varen, eller pengene tilbake...
    Så da får man bare krysse fingrene

Billig var det hvertfall... 8)

Att du tør, bare kødder ser at forrige auksjon på samme gjendstand gikk for
    1000kr mindre 1KR CRAZY WEEK! Philips 46" LED-TV 46PFL7605H i vår QXL.no.Ja alle har fått varene eller pengene igjen hitill , men leveringstiden øker hele tiden, håper at du får tven din.

Side 18 av 96 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •