Jeg er så glad hver eneste dag...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg er så glad hver eneste dag...

Fordi jeg har en samboer som ikke tvinger meg til å ha 'jåte' løsninger som hvite høyttalere, små bokser eller hvit bil for den saks skyld. Så lenge det låter bra er hun fornøyd. Det gjør meg glad at jeg kan drive med mitt og tilsynelatende drasse inn hva som helst. Og når også anlegget blir brukt flittig når jeg ikke er hjemme betyr vel bare at jeg har har gjort noen gode valg både når det gjelder dippedutter og dame. Jippi :P

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det i tillegg er litt maskulint og funksjonelt hjemme, så er det jo perfekt. Slik at mann som mann har muligheter til å trives
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer hypnotize sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Fordi jeg har en samboer som ikke tvinger meg til å ha 'jåte' løsninger som hvite høyttalere, små bokser eller hvit bil for den saks skyld. Så lenge det låter bra er hun fornøyd. Det gjør meg glad at jeg kan drive med mitt og tilsynelatende drasse inn hva som helst. Og når også anlegget blir brukt flittig når jeg ikke er hjemme betyr vel bare at jeg har har gjort noen gode valg både når det gjelder dippedutter og dame. Jippi :P

Håper du går ned på kne hver kveld å takker høvdingen i skyene for denne skapningen han har skjenket deg!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Er i samme båt selv.

Fantastisk å kunne dyrke en litt kostbar hobby uten at den andre halvdelen bryr seg.
    Et dedikert rom gjør det selvsagt lettere for meg.
    Tipper at hvis jeg bare hadde en stue å putte alt mulig inn i, så hadde to PB 13 Ultra ikke falt heeeelt i smak..:-D:-D

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere er heldige, selv får jeg ikke lov til å pusse opp en gammal Triumph i stuen. Kansje ikke så rart.

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    Dere er heldige, selv får jeg ikke lov til å pusse opp en gammal Triumph i stuen. Kansje ikke så rart.
    Svært så kresen frue du har da :P

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her må også min frue nomineres. Hun har aldri mast eller ment noen ting om min hifi og er ofte den som sier "Ikveld må vi ha en film".
    Beste kommentaren kom da jeg en periode hadde Monitor Audio GR60, denne kommentaren ble klassisk hos hifi pusheren, og hun ble erklært drømmedame da hun utalte " Så små de er".
    Ingen over ingen ved siden. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •