futurama fanclub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

futurama fanclub

ja det måtte jo komme.. skammelig at det ikke kom før. dette kan kanskje virke som en kopi av the simpsons fanclub og det er det jo. jeg kom på tanken med en gang jeg så "member of the simpsons fanclub" i signaturen til en eller annen.

så sett i gang meld deg inn! her er alle velkommen

eneste kriteriet jeg og kinosjef christian setter er at dere må digge Futurama mer enn the simpsons. :twisted:

mvh. mg martin og kinosjef kristian

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dumt forslag.
    Jeg liker Futurama bra men synes ikke Futurama har like utpreget humor som Simpsons har.
    Går det på tv nå om dagen?

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes at simpsons er tåpelig i forhold til futurama.. i futurama er det sånne små detaljer som man må få med seg.. det er da det blir gøy!
    men simpsons er jo helt grei underholdning det, men altså ingenting i forhold til futurama

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare er Futurama skremmende oppskrytt. Det er ikke bare idiotisk å sammenligne det med noe så fantastisk genialt som The Simpsons; men Futurama er direkte kjedelig og ikke morsomt i det hele tatt. Eneste fyren som faktisk har et par morsomme kommentarer er Dr. Zoidberg.

Bender - tingen folk anser som det beste med serien - er vel noe av det kjedeligste.

edit: Angående signaturen din, "always" staves med én L.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er dine meninger ikke mine... selvfølgelig har jeg ikke noe imot the simpsons det er bare det at jeg ikke synes at the simpsons er noe å juble for hvis alle hadde synes at the simpsons hadde vært like dårlig som det jeg synes så hadde det gått ut av produksjon for lenge siden.. har de kanskje det?

takk for rettelsen... jeg skal denge engelsk læreren min når jeg kommer tilbake på skolen.. han sa nemmelig at jeg fikk feil for å skrive med 1 L... :evil: :twisted:

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    allways is and always
    :lol:

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-fi Lasse
    Ikke dumt forslag.
    Jeg liker Futurama bra men synes ikke Futurama har like utpreget humor som Simpsons har.
    Går det på tv nå om dagen?
    Nei, trur ikke det går enda!? har i hvert fall ikke snublet over noen kanaler enda som det vises på edna...

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    synes at simpsons er tåpelig i forhold til futurama.. i futurama er det sånne små detaljer som man må få med seg.. det er da det blir gøy!
    men simpsons er jo helt grei underholdning det, men altså ingenting i forhold til futurama
    Jeg anbefaler deg sterkt å se en simpsons episode der introen er av den lengste typen, og spille den i slow motion. :wink:
    Ellers kjøper jeg alt Matt groening finner på. Dessverre er det ikke like bra humor i Futurama som Simpsons. Futurama er litt barnslig, synes jeg..

Newcomer megavolt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Count me in!

Futurama er veldig bra, har egentlig mer tro på det enn Simpsons. Dette fordi Simpsons begynner å bli litt oppbrukt, altså det begynner å bli vanskelig å lage like bra episoder som før. Futurama derimot, det er jo i fremtiden og sånn, mye rart Matt Groening & co kan finne på... Men ingen ting kan måle seg med de gamle Simpsons episodene, de er rett og slett geniale.

Jeg digger begge deler :roll:

EDIT: Dropp det elendige kriteriet :evil: Har aldri skjønt meg på fanboys o.l... Hvorfor er det et krav at man skal like det ene bedre enn det andre? Jeg digger begge deler, men hvis jeg må velge heller jeg nok mer mot Simpsons... Dette blir nesten like tåpelig som slike "Xbox vs. PS2, Intel vs. AMD, Windows vs. Linux osv..."-tråder...

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fremtiden?, futurama er jo nedlagt for lenge sia.

har sett alle futurama og alle simpsons, futurama er uten tvil favoritten. karakterene er mye mer geniale.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil gjerne være med, men jeg fyller altså ikke dette "simpsonkriteriet". Det blir litt sånn: "du er ikke fan av braindead fordi du synes ringenes herre er bedre!"

Simpsons er en fantastisk kreativ ekstremvariant av typiske sit-coms, mens futurama er en knakende god sci-fi parodi/hyllest. Begge er bra til sin bruk, men jeg fortrekker simpsons. Større og bedre persongalleri, og også større "bredde" i gagsene. Futurama blir veldig mye terping på de samme nerde/scifi/bfilm-vitsene i diverse varianter.

Men for all del, jeg synes Futurama er genialt!

"Reverse direction and increase speed!"

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Futurama er dritbra! Jeg syns det er bedre enn Simpsons, men jeg like Simpsons veldig godt også. Dritbra det også.

Dere som blir sure fordi noen mener Futurama er bedre enn Simpsons burde tenke dere om litt. :roll:

Jeg må se og få bestilt siste sesongen. Har alle de andre. Det er skikkelig synd at Futurama er kanselert! :cry:

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enig med deg tahustvedt..