NABOKRANGEL !!!! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    la politiet løse dette
    Ja det er et bra forslag :roll:
    Politiet har jo ikke nok å gjøre fra før av, klart de har tid til å megle i nabokonflikter også :twisted:
    En ting til. Jobber man som bartender i Oslo sentrum så er det ganske logisk å bosette seg i nærheten av jobben. Som jeg sa i forrige post så er det ikke fritt frem før klokken er 23.00 man skal fortsatt vise hensyn. Hvis du kommer i en rettstvist og begrunner det høye volumet med at klokken ikke var 23.00 så kan du bare bla opp med en gang.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bwa
    Her var det mange gode råd, hehe. Uansett er noen naboer umulige å tilfredstille. Husker selv en sak da jeg bodde i en kjellerleilighet i en 2-mannsbolig i Bærum og stod utenfor og skiftet til vinterhjul på bilen. Da kom eieren av den andre halvdelen ut og ba meg fjerne bilen, da den sperret for innkjørselen hans. "Å, beklager, sa jeg, bare si i fra når du skal ut, så skal jeg flytte bilen umiddelbart".

"Jeg skal ikke ut" sa han, "problemet er at jeg ikke skal spørre DEG for å komme meg ut av garasjen min" sa han videre.

Sånne folk kan man aldri bli venner med :evil:

Ulven, du blir aldri kvitt problemet så lenge magne er naboen din. Skal dette løses må du spille lavere eller lydisolere i huset ditt. Eller bare gi fxxx, og la politiet løse dette. Sier de at du må dempe deg, er du sjanseløs.
    Nei er helt enig med deg det der minnet meg noe jÆ om magne ja...han kunne nok funnet på no sånt ass .. dette er så ille at jeg ikke vet om jeg skal grine eller le hehe (jeg lo)

Newcomer PeGG sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånne sure gamle folk er det umulig å bli enige med, de lever for å irritere seg på ting, eneste de har å gjøre dagen lang stakkarene.

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lei inn en mobil PA rigg, og skrem slag på han. Hvis du ikke skremmer han i hjel, kanskje han blir så sinna at han får infarkt.

hehe

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •