Hvor reiser AV-folket på ferie? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har leart meg noen skjekkelinjer:

Du har pene oyne: Ang mata mo ay maganda
    Du er en vakker jente: ikaway isang magandang babae
    Vil du bli med hjem og se paa frimerkesamlingen: austo mo bang pumunta so babay at tignan angaking mga collection na stamp

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Frimerkesamlinga ja.. Den tar man selvfølgelig med på ferie :wink:

Mvh

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om en god halvtime drar jeg på hytta i 3 uker. Da håper vi på godt vær, spesielt i Lillesand/Grimstad-området.
    Vi satser på en billig og avslappende ferie i år, da kjellerprosjektet hjemme blir prioritert dette året. Trampoline er innkjøpt til hytta for ungene, noe som forhåpentligvis vil bli en slager i år.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar en liten tur til Danmark/Tyskland, men blir ingen skikkelig utenlandsferie i år dessverre. Får ta det igjen til neste år.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Tar en liten tur til Danmark/Tyskland, men blir ingen skikkelig utenlandsferie i år dessverre. Får ta det igjen til neste år.
    Billig øl i Danmark og Tyskland da!!! Tyskland fikk man kvantumsrabatt hvis man kjøpte 10 brett. Tror det kostet 650 dkk. (10*30 øl) Mellom Tyskland og Danmark står det oppslag om kvotene:

Øl Til eget forbruk..

Til Norge er det stusslige 1L :roll: Ikke nok til en fest engang.

Mvh

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser så tvilsom ut, blir alltid stoppa i tollen. :?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbake fra Praha, og for alle som synes overdådige bypanoramaer med flott arkitektur, store gågateområder, cafe- og restaurantliv med god oversikt over bybildet og rimelige priser i forhold til Norge høres ut som god avkobling fra jobb og hjemmekino: Dette anbefales!

Nå er jeg hjemme igjen og har ferie på min sønns kommende barnerom...

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg ser så tvilsom ut, blir alltid stoppa i tollen. :?
    En gang, stod jeg i kø for og vente på at håndbargarsen min manuellt skulle gjennomsøkes. Det krydde av toller, politi og bikkjer. Plutselig kom det en toller, eller var det politimann bort til meg og sa strengt: "Pass port, Please!". Jeg fikk rotet frem passet mitt og mannen sa "You, come with me!". Jeg omtrentlig kjente lukten av gummihansker og en ubehagelig undersøkelse... Men nei, mannen geleidet meg forbi hele køen og jeg var plutselig i "demilitarisert" sone. Så jeg ser antagelig ikke tvilsom ut, selv om jeg ble svett :shock:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Engang jeg skulle hjem fra Danmark var jeg mer eller mindre ute av ankomsthallen på Vippetangen, og plutselig hører jeg noen som brøler: "Ta HAN!" En toller beiner over hele rommet og griper tak i meg. Jeg fikk aldri noe svar på hvorfor.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På filipinene var det helt motsatt å være hvit. Der ble jeg bare geleidet rett gjennom alt av kontroller og metalldetektorer selv om det pep som bare juling (digitalkamera), mens de innfødte ble grundig sjekket.

Newcomer Neurosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Sitter nede på en internett cafe i Manilla. Har veart her en uke nå. Litt forskjellige inntrykk. Utrolig mye damer her, men de er veldig like hele gjengen med langt svart hår og slanke er de hele gjengen. Utrolig få hvite i denne byen. Jeg har kanskje sett 20 stk og alle har veart gamle gubber.

Alle tror jeg er amerikaner og roper Hey Joe til meg når jeg går på gaten. Mye fattigdom her og elektronikkbutikkene er et kapitell for seg selv. Får Elkjop til å virke som en himmelrike. Folk som jobber i butikkene har ikke den minste peiling på ting. Brukte 3-4 dager på å skaffe en kabel slik jeg kunne koble til DVD spiller til TV.

Alt er meget billig her ende Big McMeny koster under 10 kr. Klar er nesten gratis. Bukse ca 50 kr. t skjorte 10-30 kr.

Folk tjener ufattelig lite her nede. F.eks så tjener jenter som jobber i klesbutikker rundt 200 pesos om dagen (ca 25 kr) og de jobber i ett fra 09.00 til 21. Ikke rart man får oppmerksomhet fra dem. Jeg er jo steinrik i forhold til dem og jeg er student. En del av dem er i tillegg utrolig pene. (ca 5%). Det virker som om 70% av befolkningen er jenter mellom 15 og 30. Ser nesten ingen mannfolk eller eldre personer.

Dette er iallfall plassen man kan dra hvis man har dårlig hell med de norske damene. Tipper det ikke skulle meg mer enn 30 minutter å ordne seg noe her nede. De fleste drommer om å finne seg en rik utlending. Bare synd jeg ikke er rik hjemme i norge.

Siden jeg har med meg forum Berit så passer desverre hun på at jeg ikke får for god kontakt med damene her nede.

Bomessig bor jeg genialt til: (jeg bor i hoyre tårn) http://www.robinsonsland.com/hrbd/mainrpr.htm

Fortsatt god sommer. 13 sider mer nye innlegg siden sist jeg sjekket.
    Dårlig med elektro butikker og dårlige elektro butikker? Vel. Da har du tydeligvis ikke sjekket godt nok. Det kryr av gode elektro butikker i Manila. Det gjelder bare å finne ut hvor de er. Og masse av mannfolk er det hvertfall. Ser haugevis av dem overalt. Tror du har oversett de når du har sett på de lokale skjønnhetene der
    Er ikke så vanskelig å få oppmerksomhet fra de som jobber i kjøpesenterene og butikkene der. Det gjelder for dem å selge mest mulig, og det tar ikke lange tiden før noen kommer bort til deg for å spørre om du trenger hjelp. Er ikke som her i Norge at det tar litt tid før noen vil hjelpe. Der nede så er dem på deg som en klegg! De er vanligvis ganske mange som jobber i en butikk også. Men tenk å tjene så lite som de gjør. Det er utrolig at de klarer seg mener jeg. Nei, jeg gleder meg utrolig mye til Desember. Da skal jeg nedover!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •