Guru! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33

Tråd: Guru!

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Veeel, å kalle meg expert er en tvilsom status..... Hadde vært bedre med Lett AVhengig ja :-D
    Det har da ettervert bygget seg opp litt kompetanse her inne , eller hur Dette er vel den hobbyen der det går like mye i smak og behag som fex. valg av dame(r) eller bil.....

Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt rart at noen blir helt "guru" på 1-2 år bare fordi man svarer og skriver i alle postene.burde kanskje vært et system der man evt ble rangert av andre.er noen her som skriver mye rart i alle tråder,og plutselig er man "guru",jeg kjenner de igjen,men er det noen nykommere her som tror de får gode råd,så kan de fort bli litt lurt.man trenger ikke være guru bare for man har mange innlegg:-?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel bare en adaptering av amerikanske normer.
    På et annet forum jeg deltar, der betaler man for tilgang, og får privilegier deretter. Det synes jeg er et fint system faktisk.
    Men ellers, jeg svarer fordi jeg tror jeg kan hjelpe noen med et problem de har, og ja, konen spør om jeg får betalt for det......

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    Er litt rart at noen blir helt "guru" på 1-2 år bare fordi man svarer og skriver i alle postene.burde kanskje vært et system der man evt ble rangert av andre.er noen her som skriver mye rart i alle tråder,og plutselig er man "guru",jeg kjenner de igjen,men er det noen nykommere her som tror de får gode råd,så kan de fort bli litt lurt.man trenger ikke være guru bare for man har mange innlegg:-?
    Flere forum der en kan gi andre brukere poeng. En form for "stjerne i boka" funksjon...

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    er det noen nykommere her som tror de får gode råd,så kan de fort bli litt lurt.man trenger ikke være guru bare for man har mange innlegg:-?
    En form for sikkerhet er et stort antall aktive forumbrukere og også mye kompetanse blandt brukerene så feilaktig eller villedende svar på spørsmål vil fort bli korrigert av andre.

Generelt tror jeg de aller fleste trådstartere ender med riktig hjelp og nyttig hjelp
    Tittel på bruker er som nevnt ingen garanti men tror neppe mange med feks Guru tittel svarer så mye feil.
    ( de fleste som har vært brukere av forumet over en tid (feks en Guru) skriver stort sett ikke svar på noe de ikke har bakgrunn for å skrive noe om men det er også menneskelig å tenke , huske feil osv )

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fisk1
    Ja her er det bare å hyve seg over tastaturet... og bli "Guru" :-D
    Ja, det er bare å fortsette. Denne tråden kan jo verve mange guruer før den dør ut. Husk bare å skru litt på anlegget innimellom også. Praktisk erfaring er et pluss

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt det guruene kommer med, stoler jeg 100% på! Nykommere som f.eks. Vidar P med stusslige 17 innlegg kan jo umulig ha noe særlig peiling på hifi.

8)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muttarn er ei skikkelig skravlekjærring.

Per definisjon ei Guru.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Alt det guruene kommer med, stoler jeg 100% på! Nykommere som f.eks. Vidar P med stusslige 17 innlegg kan jo umulig ha noe særlig peiling på hifi.

8)
    Dette kan du ikke alltid stole på heller. Der er en Vidar på hifisentralen, og han er én av de mest erfarne jeg vet om, kanskje det er samme, hvem vet? Nu har jeg ikke sett denne Vidar P sine innlegg dog.
    Man trenger ikke ha AVForum som "hovedforum".

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror vår venn fra byen-med-ei-bru-og-et-kjøpesenter i Telemark er ironisk, Niels......

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stolte iallefall mye mer på meg selv da jeg gikk fra nykommer til aktiv. Og nå når jeg har tatt steget til viderekommen anser jeg alt som kommer fra mitt tastatur som den eneste sannheten...

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Dette kan du ikke alltid stole på heller. Der er en Vidar på hifisentralen, og han er én av de mest erfarne jeg vet om, kanskje det er samme, hvem vet? Nu har jeg ikke sett denne Vidar P sine innlegg dog.
    Man trenger ikke ha AVForum som "hovedforum".
    Nå håper jeg ikke vi snakker om Vidar L her altså?! Neeeida! Bare tøyser! Og hilser til Vidar L som henger på Sentralen (som jeg forøvrig synes blir litt feinschmecker versjon av avforum.no).

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er forresten viderekommen, så bare pass dere!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •