Oppsett for lyd !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppsett for lyd !

Har følgende :

TH-42PX700 (Plasma tv panasonic)
    HD-103-C (Sagem, kabel tv tuner hdmi hd)
    SC-PT460 (Minianlegg dvd,cd,radio fra panasonic)

Prøver å konfigurerer harmony one fjernkontroll.

Oppsettet er slik: Hdmi kabel fra kabel boks inn i tv og optisk kabel fra tv inn i minianlegg (dette er vel eneste måten å få lyd ut på minianlegget vel?). For at det skal fungere må minianlegget være satt på digital-in. På originalfjernkontrollen til minianlegget er Digital-in (d-in) på samme knapp som fm/am/aux/d-in. Det vil si at jeg må "toggle" meg ned til d-in som er siste alternativ på samme knapp.

Jeg har 2 spørsmål :

MÅ jeg bruke digital-in (optiske inngangen) fra tv til minianlegg for å få lyd på minianlegg eller kan dette gå via samme hdmi kabel som bilde går fra kabelboksen til tven ?.

Det andre jeg lurer på er hvordan får jeg toggla meg ned til d-in på harmony one.? Ser det er "setauxiliaryinput digital in", men det blir ikke helt riktig.

Noen idéer her ?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er bedre å ta dette i tråden til Harmony One, da får du lettere hjelp.

Det å få satt den til riktig inngang varierer fra produkt til produkt. Enkelte produkter har ett eget IR signal for hver inngang slik at man kun trenger å bruke det. Mens andre må bla seg ned med samme signal, da må du legge in en macro som trykker x antall ganger til du kommer til riktig inngang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •