Trenger hjelp av mine med-medlemer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp av mine med-medlemer.

Altså jeg har nå en X1 projektor som jeg så si aldri får brukt pga jeg har rett og slett ikke rom til det. Og det kommer nok ikke til å bli bedre senere da en flytter inn med dama om ikke så lenge. Da er det ivertfall ikke snakk om noe projektor i stua...

Har derfor snoka på et tv som jeg har hatt lyst på siden det kom, jeg tenker da på PHILIPS 32PW9308. Det har Pixel Plus, noe som jeg synes er helt sykt rått. Dette er jo et tv som jeg ivertfall synes bildekvaliteten er konge på og er noe som jeg får putta inn i stua med madamen...

Tv'n har nå dette ned helt til 9995,- som er veldig mye fra når det kom. Men så er det jo LCD og Plasma da....noe jeg sikkler veldig på. Men der er prisene og kvaliteten på det som er "rimelig" for høyt/dårlig...

Det er vel litt naivt å tro at prisene vil dette voldsomt frem til jul/ny året? At jeg burde la være å kjøpe dette Phillips tv'n?

Vel hva sier folket?

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=9487
    Er jo en meget overkommelig pris. Jeg har ikke sett tvn, men for alt jeg vet kan den være dårlig. Men personlig ville jeg faktisk ha gått litt ned på bildekvalitet for å få en plasma...
    På denne måten får du en tv dama garantert ikke kommer til å klage på(størrelse/design), samtidig som du har høvelig stort bilde. Selv om du ikke kjøper akkurat denne, er det sikkert lurt å vente til prisene har falt litt, og så kjøpe feit-tv :wink:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Tv-en har falt så mye nå at du vil få en god del igjen for den ved salg.
    Hva med å hoppe på Phillips sin 32PW nå, nyte PixelPlus-bildet en god stund, selge og hoppe på Plasma om et års tid.

Det er i alle fall min anbefaling.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enkel detta....huff. Må sitti i tenke boksen en stund til før jeg vet noe...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •