Årets frekkeste ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Årets frekkeste ?

Leste dette idag i avisen. Utrolig frekk når man tenker etter hvordan dette er utført. Kan man ser hvordan det er viktig med alarmsystem... Håper man for disse folkene, som ikke kan lar være andre sine ting i fred...
    Er det noen her som har opplevd noe i den retning ?

Mor og far kjørte på jobb - så kom tyvene - bt.no: LokalLokal

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Norge er verdens beste land å leve i- for de kriminelle...

Det er ingen land i verden som har så mange rettigheter for de kriminelle. De innsatte får også lønn i fengselet, som faktisk medvirker til at mange utlendinger ser på Norge som et paradis. Hvis de slipper unna, så har de jo vunnet. Dersom de blir tatt, så havner de fengsel, får ok mat og drikke, og attpåtil får de lønn i fengselet som er mer enn de ville fått om de jobbet i hjemlandet.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jovisk
    Det er ingen land i verden som har så mange rettigheter for de kriminelle. De innsatte får også lønn i fengselet, som faktisk medvirker til at mange utlendinger ser på Norge som et paradis. Hvis de slipper unna, så har de jo vunnet. Dersom de blir tatt, så havner de fengsel, får ok mat og drikke, og attpåtil får de lønn i fengselet som er mer enn de ville fått om de jobbet i hjemlandet.

Joda, jeg hadde innbrudd, og kom tilfeldigvis hjem. Ble slått ned, men med hjelp av min fetter ble denne personen holdt nede. De andre unnslapp, men ble tatt av politiet samme natt, og alle tilsto.

HVA TROR DERE SKJEDDE????

Dagen etter var de ute, og etter en måned kom brevet om at saken var henlagt pga. bevisets stilling.

Om du ikke får straff etter å ha blitt tatt på fersk gjerning og tilstår. Hva skal da til.

Men lurer dere på hva som hadde skjedd om jeg hadde drukket meg full, trøkt noe dop i trynet og brutt meg inn hos naboen og slått han ned. Jo jeg hadde fått straff. Fordi jeg har jobb og kan betale.

Ikke rart Norge går i dass. Straffen rettes ikke mot kriminelle(kjenninger av politiet) For de kan ikke betale bøter, og de holder budskjettbevilgningene oppe. Nei det er den vanlige mann som skal bøtlegges om han gjør en feil. Å kjøre for fort straffes hardere enn om man blir pågrepet med narkotika.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle

Ikke rart Norge går i dass. Straffen rettes ikke mot kriminelle(kjenninger av politiet) For de kan ikke betale bøter, og de holder budskjettbevilgningene oppe. Nei det er den vanlige mann som skal bøtlegges om han gjør en feil. Å kjøre for fort straffes hardere enn om man blir pågrepet med narkotika.
    Jepp, så sant så sant... Bare å kjøre for fort kan gir deg 3 straff for samme sak. Bot, mister lappen og i fengsel.. men blir du tatt med narkotika eller noe annet for du e klaps på fingrene...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •