På utkikk etter hodetelefoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

På utkikk etter hodetelefoner

Jeg har kikket litt etter et par nye hodetelefoner. De skal hovedsaklig brukes på bussen/reiser. Jeg skal etter hvert begynne å ta buss i rundt 6-7 timer, og da er det kjekt å ha noe som gir god lyd og som fungerer bra!

Jeg har egentlig sett meg en grense på rundt 1000,-, men har også sett på Sony MDR-NC60, som virker for å være et utrolig bra hodesett. Såvidt jeg kan lese av tester osv. så er det bra. Jeg selv har ikke så mye erfaring med slikt, så jeg lurte på om det er noen av dere som har erfaringer med dette, eller andre hodesett som kan anbefales rundt tusenlappen?

For min del er det viktigste at det gir en ren og fin lyd uten for mye bass. I tillegg bør det være godt støyisolert så jeg slipper å høre på alt som foregår rundt meg, og aller helst bør det ikke slippe ut så mye lyd heller. Det er lite som irriterer meg så mye som folk med Koss PortaPro som støyer for alle som sitter rundt dem...

Jeg takker for alle gode innspill og forslag!

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beyer dynamic DT770 pro er absolutt noe du bør sjekke. kjøp 32 ohms versjon så er det ikke noe problem å spille fra en mp3 spiller

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ikke noe dumt forslag! Jeg ser at Hardware gav dem best i test i en sammenligning mellom 6 ulike headsett. Det så faktisk ganske pent ut også!

Hva er forskjellen mellom 32 og 80 ohm da? Såvidt jeg kan se ser det ut som at de aller fleste av dem som ligger i nettbutikkene er 80 ohm.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •