Umulig vaskemaskin...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Umulig vaskemaskin...

Jeg trenger litt hjelp fra noen vaskemaskininterreserte.
    Har en vaskemaskin som stoppet å fungere for en stund tilbake, fant ut at det måtte være pumpa som ikke pumpet ut vannet, så vi bærte den ned i kjelleren og lånte en vaskemaskin av en venn som tilfeldigvis hadde sin i vår kjeller.
    Problemet er nå at denne vaskemaskinen også har gått kaputt.
    Det som skjedde var at den ikke ble lukke ordentilig igjen da den ble skrutt på og som et resultat av dette snurrer den ikke rundt mere.
    Er en slik vaskemaskin som har en dør oppå lokket og er elgamel av merket Asko.
    Noen som har en ide om hva som har skjedd og eventuellet hva vi kan gjøre med det?
    Mvh en som er litt oppgitt...

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Moffen
    Jeg trenger litt hjelp fra noen vaskemaskininterreserte.
    HER! Jeg er vaskemaskininteressert,...var egentlig. Nærmest hypnotisert av vaskemaskiner var jeg. Men det dreide seg helst om lyden, rytmen. Trur det var sånn jeg fikk fot for rock og elektronika i voksen alder. Mener det var den monotone, hypnotisk rytmiske, uendelig gjentakende rytmen med små variasjoner av knapper og zippere som skurte ivei mot 18/8 rustfritt som fanget mitt, hva skal vi si ... fem-årige øre.

Merkenavnet Asko sendte tankene i vei mot en elektrisk komfyr vi hadde som bar navnet Kaba, en annen teknologisk dinosaur fra en utydelig barndom. Hva vaskemaskinen het husker jeg ikke mer. Noen annen link ser jeg dessverre ikke her.

Skjermskuddet under er av en ..pfhmmf.. Asko, ute på Finn, nå, spring og ring!

Edit: Skrivefeil, serry!
    Edit/edit: Skrivefeil II.
    Edit/edit/edit: `serry` er ikke skrivefeil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •