Fotball på betalingskanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 28
    Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Fotball på betalingskanaler

Endelig var det en kanal som tok ansvar og la fotball inn på en egen betalingskanal. Dette har jeg ventet på lenge og da er det bare å se frem til en langrennskanal, skøytekanal, hoppkanal, håndballkanal, etc.
    Selv må jeg se F1 og betaler gladelig for en F1 kanal uten reklame.
    Godt verden går fremover

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det for være din mening. Jeg for min del banner TV2 opp i mente. Landskamper bør sendes på en kanal man ikke tar betalt for.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en mistanke om at det er ironi med i bildet her....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Nei til gratis sport på TV.

Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Joda hadde vel ventet litt flere iltre kommentarer på denne :-)
    MEN den er ikke helt uten mening. Selv har jeg 0 interesse av fotball og syntes vel til tider TV`en er forurenset av fotball på nesten alle kanaler sammtidig..
    For meg er det bare en sportssending jeg må ha med meg, F1. Denne bytter kanaler og selskap stadig slik at vi må kjøpe og betale. Jeg ble til slutt så lei det at jeg kjøpte 4 hoder til bolen ( RTL sender og kommer nok til å forsette)
    Har litt problemer med å forstå hvorfor ikke fotball og andre sportsidioter kan betale som oss med litt særere interesser. Det virker jo nå som om selskapene begynner å bli klare for å ta inn litt mere penger på fotballstoffet.
    Det er vel ingen krav at det som har vært gratis skal være gratis for all fremdtid ??

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser den, men syns jeg betaler mer enn nok pr mnd som det er. Over 500,- pr mnd er alt for mye, men sånn er det når man MÅ ha med seg Premier League.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vel det selv også, men dette har irritert meg såpass mye at jeg ikke helt klarer å finne noe å "ironere" over. Er rett ut meget provosert over TV2 og ikke minst NFF. Vet NFF ikke hadde noe med rettighetetene til sist kamp, men tenker på at dem skal sende TL på internett! Blir nok jubel i de tusen hjem rundt 19" pc skjermer (jeg har selv mulighet til å få det opp på tv'en i stua, men hvor mange har det?).

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får tillate meg å være uenig med Msport for en gangs skyld

Fotball er big business, på alle måter. Mye av toppidretten er blitt det, på godt og vondt. En av konsekvensene er at de fleste store ligaene nå bare er tilgjengelig på betalingskanal.

NFF vil ikke være dårligere og selger sitt produkt, Tippeligaen og herrel-A-andskampene, til høystbydende. Rent personlig mener jeg at kvaliteten på det som leveres av fotball her er så dårlig at det burde være gratis (eller fått betalt for å se det), men (alt for) mange synes dette er super underholdning og er betalingsvillige så det holder.

Så ja; ja takk til betalt TV for å se Drillos

Så frigjøres lisenskanalen og frikanalene til andre programmer;
    - Ut i naturen - "Me sjår inn i eit ormebol"
    - Himmelblå - 23 sesong - 1.episode: Kim finner igjen ut at Marit ikke er interessert i ham
    - "Drøymetraktoren" - Russisk spelefilm frå 1948
    - Alison Krauss - konsert (NRK1 i kveld, 13/2)
    - E6 med Truls Svendsen
    - Melodi Grand Prix
    - "Frustrerte fruer" - 23 sesong - 2 episode: Travis gjenoppstår fra de døde for 23.gang og Susan har jentekos med Gabrielle mens Bree filmer og legger det ut på Youtube
    - 24 - 123 sesong - 23 episode - Jack overlever et direkte treff med en Scud rakett armert med atomstridshode, blindjenger, og bærer granaten over grensa til Afghanistan, opp i fjellene, og blåser skiten ut av Al Qaida lederen Barack Hussein Osama Obama
    -

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Drømme TV

Kunne tenke meg en egen kanal med F1, men siden F1 sendingene bare tar 5 til 10 timer hver 14 dag i snitt kunne kanalen imellom sende fotball eller noe annet uinteressant.. Denne kanalen villej eg i mitt storsinn være med å betale på selv om jeg indirekte støtter fotballen :-)
    Syntes denne kanalen isammen med CD`s Family ville dekke det meste av mine behov.
    Og hvis NRK skilles ut i egen kanal vil jeg ikke betale for den.

Som et svar på Asvaberg`s drømme tv kunne min bli, i HD selvsagt:
    Helgens F1 runde fra Spa med " A lot of inboard action".
    Kortnyhetene med siste hijab oppdatering.
    Bil eller MC byggeprogram
    Vi bygger vinylrigg, 2 timers voksenopplysningsprogram.
    Sammendrag fra Rally Norway
    2,5 time med fotball her ( Gir mulighet for å spise og se en film i kinoen)
    Fabrikkbesøk, denne uken Magnepan Inc.
    God natt med Jenna Jameson. ( Sov godt :-))

Skal sjekke med resten av familien om de er enige...

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F1 ser jeg på RTL, NRK sine kommentarer har ikke peiling om bakgrunnsinfo. Det har rett og slett ikke peiling. RTL derimot er jeg storfornøyd med. Men fordelen er at jeg kan tysk og skjønner det som blir sagt. Skal det opprettes en F1 kanal må det være folk som rett og slett har peiling og vet hva man snakker om. F1 har vannvittig mye bakgrunn av nye dato og info fra gammle dager som kommentator må kunne. Der er RTL vannvittig flink til. Balant annet har man Nicky Lauda. Det er mye teknikk i F1 som skal forklares med enkle ord for mannen i gaten.

Gleder meg til Sesongen 2009. Igjen med slicks

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    F1 ser jeg på RTL, NRK sine kommentarer har ikke peiling om bakgrunnsinfo. Det har rett og slett ikke peiling. RTL derimot er jeg storfornøyd med. Men fordelen er at jeg kan tysk og skjønner det som blir sagt. Skal det opprettes en F1 kanal må det være folk som rett og slett har peiling og vet hva man snakker om. F1 har vannvittig mye bakgrunn av nye dato og info fra gammle dager som kommentator må kunne. Der er RTL vannvittig flink til. Balant annet har man Nicky Lauda. Det er mye teknikk i F1 som skal forklares med enkle ord for mannen i gaten.

Gleder meg til Sesongen 2009. Igjen med slicks
    En stund trodde jeg det var meg som hadde skrevet dette, men så kom jeg nederst og fikk se noen røde biler. Er ikke helt sikker på hva de gjør der, men tror det er noen av statistene

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    En stund trodde jeg det var meg som hadde skrevet dette, men så kom jeg nederst og fikk se noen røde biler. Er ikke helt sikker på hva de gjør der, men tror det er noen av statistene

:shock: Nei nei nei .. du såg riktig Kun Ferrari i dette huset som gjelder.

Gleder meg til sesongen begynner igjen. Bilene ser helt vannvittig ut i år. Har litt tro at Vettle kommer til å overrasker det fleste.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock: Nei nei nei .. du såg riktig Kun Ferrari i dette huset som gjelder.

Gleder meg til sesongen begynner igjen. Bilene ser helt vannvittig ut i år. Har litt tro at Vettle kommer til å overrasker det fleste.
    Vettel, ja. Har nok et tallent her, men spørs om RB bilen er bra nok.
    Bare det blir mye god racing og ingen av teamene stikker tidlig i sesongen så holder spenningen og det blir en bra sesong.
    Kan jo ikke ta fra MS hans utrolige kjøreferdigheter, men spennende ble sesongene ikke.

New Red Bull fastest of 2009 cars at Jerez
    Vettel's best time after 61 laps was 1m22.177s, although he did stop on track late in the day. He ended up 0.3s ahead of the 2009 Williams, being driven by tester Nico Hulkenberg.

Ellers registrerer jeg at vi er mere enige enn de som skal ha varene på døren i 5 etage uten heis Underholdene tråd.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vettel, ja. Har nok et tallent her, men spørs om RB bilen er bra nok.
    Bare det blir mye god racing og ingen av teamene stikker tidlig i sesongen så holder spenningen og det blir en bra sesong.
    Kan jo ikke ta fra MS hans utrolige kjøreferdigheter, men spennende ble sesongene ikke.

New Red Bull fastest of 2009 cars at Jerez
    Vettel's best time after 61 laps was 1m22.177s, although he did stop on track late in the day. He ended up 0.3s ahead of the 2009 Williams, being driven by tester Nico Hulkenberg.

Ellers registrerer jeg at vi er mere enige enn de som skal ha varene på døren i 5 etage uten heis Underholdene tråd.

Ja Vettel har jeg tro på. Gir han en god bil så parkerer han nok det fleste.Man har jo sett det ifjor når han vant. Det var herlig å ser. Dette lille lag som nesten ikke har noe parkerte disse top teams Ser jo det med Hamilton. God bil fikk han og han viste seg fra sin beste side. Synd er nå at enkelte i F1 prøver å herske litt for mye å da tenker jeg på disse karene som sitter med Ekkelstone hehe noen av disse bør skiftes ut.
    Nå har jeg sett F1 ii ca 15 år men aldri fått det til å sett F1 live . Er vell på tide før alt forsvinner fra Europa ...

Ja den tråden syns jeg er meget bra. Alltid popcorn klar når jeg ser innom den siden

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg sett F1 ii ca 15 år men aldri fått det til å sett F1 live . Er vell på tide før alt forsvinner fra Europa ...

Ja den tråden syns jeg er meget bra. Alltid popcorn klar når jeg ser innom den siden
    Bernie og gutta er nok ikke godt å gjøre noe med, de er vel i samme klasse som han derre Samaranch eller noe sånt. Nekter å pensjonere seg og lever herrens glade dager med champanie og pit babes ( misunnelig, you bet.)
    De siste 5 årene har jeg sett F1 live 4 ganger. Budapest er en veldig grei by å reise til både avstand, pris og beliggenhet. Banen er vel ikke all verden, men du er der og hører, ser og lukter
    Var en gang i Tyrkia. Topp bane, men syntes vel ikke Istanbul var det store.

I år vurderer vi seriøst Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe Official Website - Valencia Street Circuit
    litt lengere å reise, Norwegian flyr direkte og banen er jo i byen.
    Kanskje vi skal inkludere deg i F1 gjengen. Vi prater seriøs guttetur for oss i 40++.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bernie og gutta er nok ikke godt å gjøre noe med, de er vel i samme klasse som han derre Samaranch eller noe sånt. Nekter å pensjonere seg og lever herrens glade dager med champanie og pit babes ( misunnelig, you bet.)
    De siste 5 årene har jeg sett F1 live 4 ganger. Budapest er en veldig grei by å reise til både avstand, pris og beliggenhet. Banen er vel ikke all verden, men du er der og hører, ser og lukter
    Var en gang i Tyrkia. Topp bane, men syntes vel ikke Istanbul var det store.

I år vurderer vi seriøst Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe Official Website - Valencia Street Circuit
    litt lengere å reise, Norwegian flyr direkte og banen er jo i byen.
    Kanskje vi skal inkludere deg i F1 gjengen. Vi prater seriøs guttetur for oss i 40++.
    Gutteturer og F1 er e god kombo.

Ja, disse karene skulle sitte i stolen og nytter kveldssolen hjemme Men jeg hadde ikke noe imot champis og gummi/motoren/bensin lukt med noen pit babs

Da har du jo litt erfaring når det gjelder turer til F1 løp

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fulgt med hvert år siden Eurosport begynte å sende på slutten av 80 tallet.

Men nå gidder jeg ikke dette tullet noe mer. Så jeg har gitt opp denne sporten :?

Heldigvis er det annnen sport å ta av :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår ikke helt fasinasjonen med F1. Det er jo knapt en forbikjøring hver 14.dag..... Med mindre en motor blåser, så kommer de i mål i den rekkefølgen de har i første sving. Takke seg til MotoGP.

(ja, jeg overdriver....men bare litt)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om mulig enda kjedeligere med NASCAR. Var såvidt innom en kanal i går og så deler av et løp - 200 runder!!! Joda, fort går det, men spennende? Nei.....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår ikke helt fasinasjonen med F1. Det er jo knapt en forbikjøring hver 14.dag..... Med mindre en motor blåser, så kommer de i mål i den rekkefølgen de har i første sving. Takke seg til MotoGP.

(ja, jeg overdriver....men bare litt)
    Jeg avsluttet MGP karrieren når K. Schwans ? pensjonerte seg. Moro det også bevares, kanskje jeg skal ta det opp igjen??

Et race er da mye mer enn forbikjøringer.. Mange har rally som favorit der er det aldri forbikjøringer..
    Hva med depotstopp, strategi, dekkvalg, etc.
    Atagelig er dette like lett for dere å skjønne, som det er for meg å skjønne underholdningen i 20 voksne, overbetalte menn som løper etter en ball på en grasslette. Vitsen med dette har jeg skjønt er å putte ?? score ?? mål. Går dette veldig bra etter sånn ca. 1,5 time, får vi noe de kaller " målrike kamper" med resultat 1:0 eller i ekstreme tilfeller 1:1.
    Fantasisk underholdene..

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Om mulig enda kjedeligere med NASCAR. Var såvidt innom en kanal i går og så deler av et løp - 200 runder!!! Joda, fort går det, men spennende? Nei.....
    Som med all sport så handler det jo mye om menneskene og alt det som skjer før og etter start. Fulgte med tidligere på både Nascar og Indy car den gangen de sendte det fast på Eurosport. Veldig spennende :-D

Men tenk fotball da? Halvparten av kampene ender uavgjort? Det er jo fullstendig fjernt? Snakk om fraværende forbikjøringer? :-D

Jeg tror jeg får sjekke litt som dekkes gjenom vanlige kanaler og se litt på det? MotoGP er jo moro å se på - fargerike personligheter osv..... :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •