Fotball på betalingskanaler - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Haha, virker som vi er enige Fattigman
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Jeg avsluttet MGP karrieren når K. Schwans ? pensjonerte seg. Moro det også bevares, kanskje jeg skal ta det opp igjen??

Et race er da mye mer enn forbikjøringer.. Mange har rally som favorit der er det aldri forbikjøringer..
    Hva med depotstopp, strategi, dekkvalg, etc.
    Atagelig er dette like lett for dere å skjønne, som det er for meg å skjønne underholdningen i 20 voksne, overbetalte menn som løper etter en ball på en grasslette. Vitsen med dette har jeg skjønt er å putte ?? score ?? mål. Går dette veldig bra etter sånn ca. 1,5 time, får vi noe de kaller " målrike kamper" med resultat 1:0 eller i ekstreme tilfeller 1:1.
    Fantasisk underholdene..
    Syns ikke det er riktig å sammenligne rally og F1 i den forbindelse. I rally er det ikke meningen man skal kjøre forbi, det er det i F1.

Jeg var i Tjekkia og så Brno-løpet i august. (MotoGP). Det var fantastisk artig. At det var billig øl der var ren bonus.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Men tenk fotball da? Halvparten av kampene ender uavgjort? Det er jo fullstendig fjernt? Snakk om fraværende forbikjøringer? :-D
    Du skal ikke "disse" fotballen.....

En 0-0 kamp kan være fantastisk undeholdende. Faktisk kan den være mer underholdende enn en 4-0 kamp. Og det gjelder da ikke bare for det tapende lagets fans, faktisk.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Syns ikke det er riktig å sammenligne rally og F1 i den forbindelse. I rally er det ikke meningen man skal kjøre forbi, det er det i F1.

Jeg var i Tjekkia og så Brno-løpet i august. (MotoGP). Det var fantastisk artig. At det var billig øl der var ren bonus.
    Må nok aller nådigst få korrigere deg her. Det er ingen motorsport du får poeng eller seier for antall forbikjøringer. Det gjelder å komme seg fra A til B på kortest mulig tid, comprende ??
    At det kanskje burde inføres en "showpris" til de mest underholdene er en annen sak.
    Mye av underholdningen ligger jo i "tight racing". Ligge på bakvingen og prøve og slippstreame, lyktes innimellom og fører til forbikjøring
    Bil 1 kjører i depot og bil2 blir liggende ute å kjøre noen ordentlige raske runder før han kjører i depot. Hvem er først når dette er over..
    Hvem driter seg ut og hvem holder hodet kaldt..
    Masse momenter og alle kan ikke listes ut her. Det er bare sånn at for meg så passer F1 + det meste av motorsport best, så får dere andre se på hva dere vil.. Noen ser jo på Curling, sjakk, bowling, og annen actionidrett

Som bonus til F1 finnes også:

Håper moderator tillater denne

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare dårlig formulert fra min side. I F1 er det tilrettelagt for forbikjøring, det er det ikke i rally. Underholdningen (for min del) er at det blir foretatt mange forbikjøringer og at selv om man havner litt bakpå, så kan man kjøre seg opp mange plasser om man er dyktig nok.

I ett av løpa i 125-klassen i år var det 8 forskjellige ledere på sisterunden. DET var artig det.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Må nok aller nådigst få korrigere deg her. Det er ingen motorsport du får poeng eller seier for antall forbikjøringer. Det gjelder å komme seg fra A til B på kortest mulig tid, comprende ??
    At det kanskje burde inføres en "showpris" til de mest underholdene er en annen sak.
    Mye av underholdningen ligger jo i "tight racing". Ligge på bakvingen og prøve og slippstreame, lyktes innimellom og fører til forbikjøring
    Bil 1 kjører i depot og bil2 blir liggende ute å kjøre noen ordentlige raske runder før han kjører i depot. Hvem er først når dette er over..
    Hvem driter seg ut og hvem holder hodet kaldt..
    Masse momenter og alle kan ikke listes ut her. Det er bare sånn at for meg så passer F1 + det meste av motorsport best, så får dere andre se på hva dere vil.. Noen ser jo på Curling, sjakk, bowling, og annen actionidrett

Som bonus til F1 finnes også:

Håper moderator tillater denne
    Jupp, kan ikke si at jeg er uenig her Til vise andre tråd her inne

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bedre og bedre

Nok en gledelig melding til oss som ikke er helt fotball.
    NRK selger VM rettigheter og avtalen tas over av Viasat.
    Kampene blir sendt på Via. Fotball og denne kan kjøpes av alle med fri sikt mot syd :-)

Ja til spesialisering av kanalene

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjendiser

Hvem er disse "kjendisene" som uttaler seg på mine vegne ??
    Sitat: Nordmenn betaler gjerne høyere ARK lisens for å få fotball ???!!!
    SIV kom å hjelp meg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •