Kvittering...?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kvittering...?

Hvorfor er det så mangen annonser med "kvittering skal/kan finnes, muligens, kanskje, tror, osv. ?!

Vet av erfaring at i svært mangen tilfeller finnes den ikke. (selger har den ikke) Tviler hvertfall på at selger leter iherdig etter at annonsen er lagt inn, eller produktet solgt.
    Er det slik at hvis selger ikke har kvittering er produktet mindre verdt eller noe , eller at eventuelle kjøpere er skeptisk? Er det ikke enkelt Ja eller Nei?
    Finnes helt sikkert tilfeller hvor selger VIRKELIG tror at han skal finne kvitteringen med tiden...og finner den også.8)

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg hadde ett eneste bud og denne eventuelle kjøper absolutt skulle ha kvittering ser jeg ikke bort fra at jeg kunne kunne lett en god stund. pleier å ta vare på gamle papirer og har alltid en viss formening om hvor ting ligger..

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men så er spørsmål når du kjøper ett produkt med kvittering , så skal du har med kvittering. Det har da noe med garantien også å gjøre etter min mening. Om det finnes garnatien og du ikke for med kvittering å det skulle vise seg at det oppstår en feil på dette produkt så er du avhengig av kvittering.

Edit: Syns det er irreternde at selger lover men så kommer det ikke kvittering. Føler deg lurt.

Men for du ikke med kvittering som selger lover er det jo brytt i avtalen. Hva skjer da? Kan noen svarer på det ?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Men for du ikke med kvittering som selger lover er det jo brytt i avtalen. Hva skjer da? Kan noen svarer på det ?

Er det ingen som kan svare på da?

Eller gir vi som kjøper produkt med kvittering bare Fa**??
    Er folk stiv i penger at en dyrt opphold inne på verksted er ikke noe problem istedenfor at det kunne går på garantien ??

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1

Avtalebrudd bør jo gi deg rett til å heve kjøpet eller noe, men jeg er ikke sikker.

Fatter ikke at folk kan kjøpe høyttalere til 50 000 uten å ta vare på kvitteringen. Hva om de blir stjålet? Går istykker og det er en garantisak?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Avtalebrudd bør jo gi deg rett til å heve kjøpet eller noe, men jeg er ikke sikker.

Fatter ikke at folk kan kjøpe høyttalere til 50 000 uten å ta vare på kvitteringen. Hva om de blir stjålet? Går istykker og det er en garantisak?
    Ja, det er jo nettopp det. Når du selger ting i annonsen og der står det selges med kvittering og du for dette produkt hjem å kvittering er ikke med begynner du å lurer... det kan vel ikke være vanskelig å sende den med ?

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo være greit å få med kvitteringen slik at man er sikker på at man ikke kjøper noe som er stjålet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •