Levering på døren - hva er egentlig det og hva koster det? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 108 av 108
    Newcomer humblen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Du vil har det transport billig billig det er det du vil, men du må våkner opp. Ting koster. Samme er det i transporten. Det du kaller for bloff står jo soleklart på Tollpost sine sider at det ikke bæres inn. Grunnetg.

Du kan ikke samlingner Hurtig - Gutta i Oslo med Tollpost og Bring og Posten. I det heletatt. Disse Transporter kun lokalt og ikke nationalt.

Så står det heller noe om Priser på deres hjemmeside.
    Hurtig-Gutta Transport AS

Du må gjerne bruker disse gutta. Det gjør sikkert en god jobb. Billig var det. Men skal bare korregerer deg litt . 625kr er uten Moms.. så det kommer i tillegg.

Men lite tips igjen som jeg skrev tidligere, sjekk og ikke sitt å vent at ting gjør seg selv..

Edit:
    Det er ikke deg som bestiller Transport ??? Lar meg tenke litt .. Var det ikke deg som bestilte transport for TVn din ? Som kom på ca2100kr. Som du ikke sjekket godt nok opp...

Edit Edit:
    Som jeg kan ser det, er disse gutter ansatt i Hurtig-Gutta. Men i Tollpost, Bring, Schenker, DHL er disse Gutta sin egen herre som kjører på kontrakter. Du vet hva som er forskjell??
    Jeg sjekket ut Bring på transport av en flat-tv og det kostet meg kr. 2.170,-.
    En helt utrolig høy pris, så Bring holder jeg meg langt unna for all fremtid. Bruker nok heller Hurtig-gutta eller Tom's her i Oslo hvis jeg skal bestille selv.
    Tollpost og Bring egner seg kun for palleflytting fra rampe til rampe - aldri til privat levering. Her er de helt på villspor og bør kutte ut tullet de driver med.

Men det er når man handler på Internet og ikke kan bestemme selv hvem som skal frakte at man alt for ofte blir lurt. Hos SIBA sier de at Tollpost leverer på Døren - nøyaktig det samme som Posten gjør. Men Tollpost leverer ikke på inngangsdøren slik som Posten gjør...varen havner på en palle på fortauet hvis den veier mer enn 35 kilo... Palle-leveranser er noe de kan ja....:evil:

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av humblen
    En helt utrolig høy pris, så Bring holder jeg meg langt unna for all fremtid. Bruker nok heller Hurtig-gutta eller Tom's her i Oslo hvis jeg skal bestille selv.
    Tollpost og Bring egner seg kun for palleflytting fra rampe til rampe - aldri til privat levering. Her er de helt på villspor og bør kutte ut tullet de driver med.

Men det er når man handler på Internet og ikke kan bestemme selv hvem som skal frakte at man alt for ofte blir lurt. Hos SIBA sier de at Tollpost leverer på Døren - nøyaktig det samme som Posten gjør. Men Tollpost leverer ikke på inngangsdøren slik som Posten gjør...varen havner på en palle på fortauet hvis den veier mer enn 35 kilo... Palle-leveranser er noe de kan ja....:evil:

Som jeg skrev til deg tidligere at det er DIN PLIKT å sjekke ut hva ting koster på forhånd.
    Så da kan du ikke komme her å klager å si JEG VISTE IKKE.
    Du henger deg opp i ting som på døren og inn døren.

Per dags dato har du endå IKKE forklart meg forskjell på "INN" og "TIL".

Jeg har forklart deg det flere ganger/skrevet at store selskaper som Schenker, Tollpost, Bring og ikke minst DHL leverer TIL FØRSTE DØREN.

Ja, hvor finner man første døren ?
    Er det ikke den døren som går ut mot fortau ??

Som jeg også har forklart deg at mye har å si om tilkomst til privatkunder.
    Er ikke tilkomsten gitt så er det så langt man kommer.

At du bor i 5 etg å mener du har har betalt for det så går å klag til avsenderen. Ser hvor langt du kommer. At du mener du er blitt lurt viser bare at du ikke har gjort leksne dine fra dette øyenblikk du har bestilt varer over nett. Merkelig nok når jeg bestiller noe på nett står det i 99% av tilfelle hvor det er info om transpoten. Bestiller du deg ett Dass på 100kg bør det går alarmbjelle hos noen å tenker litt lengere enn ett tastetrykk på tastaturet /pc.

Da bør man tenke hvordan kommer dassen seg opp til meg siden jeg bor i femte etg?? Men nei det går såååå fint at det er ikke mitt problem.

Hadde du da gjort det litt kjent med å ringt / hentet deg info så hadde du vist at du trengte hjelp.

Ja ting koster hos Tollpost & co men du for ringer til disse små firma siden disse er billig. Har ikke noe imot det. Men tilslutt må du bruker en av disse 4 store transpotørene for å for ditt produkt til kunden.

I Tollpost, Schenker, DHL og Bring er disse sjåførene selvstendignæringsdrivende. Disse kjøper dyrt utstyr som koster mye penger. Lastebil, utstyr til feste gods med, elektrisk pallejekk/ vanlig pallejekk, osv.
    Utgifter i form av diesel, serviceavtaler, bompenger, veiavgift osv
    Så har du alle disse utgifter som følger rundt deg som har med siden man driver firma.
    Dagen er ikke ferdig når siste kunden har fått leveringen sin. Da venter det kontorarbeit.
    Alt dette koster penger. Penger som vi sjåfører jobber for.
    Som du ser så koster ting her penger. Vi tjener ikke grovt på dette. Vi for betalt for det vi for besjed om som er avtalt mellom Avsenderen og Transpotøren.

Og det jeg jeg skrev til deg angående pris på ca 2200kr JA DET HAR DU IKKE SKJØNT ENDÅ!

Tid, Lastebil og sidemann er faktor her.

At du har funnet deg e liten lokal transpotør er fint for deg , billig var han også uten tvil men disse gutta er sikkert ansatt i Hurtig-Gutta. Hvis ikke så må disse sikkert kjører 12-15 dagen for å åpner e grei lønningspose som man klarer å dekke utgifter å leve for ...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du har ikke mye sjekket !

Newcomer humblen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Du har ikke mye sjekket !
    Joda - det var det jeg betalte Bring for å frakte en flatskjerm hjem til meg fra et lager i Oslo. Beløpet var t.o.m. inkl. moms. Angrer som f... at jeg ikke bestilte Hurtig-gutta eller Tom's - trodde Bring var seriøse etter bl.a. all reklamen på TV. Hvem skulle tro at de ville kreve kr. 2.170,- for en slik transport? Til nå er trolig du den eneste, for du har jo greie på det.
    Ja - jeg ble nok lurt noe skikkelig fordi jeg ikke sjekket prisen først. Så til dere andre der ute - styr unna Bring.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda - det var det jeg betalte Bring for å frakte en flatskjerm hjem til meg fra et lager i Oslo. Beløpet var t.o.m. inkl. moms. Angrer som f... at jeg ikke bestilte Hurtig-gutta eller Tom's - trodde Bring var seriøse etter bl.a. all reklamen på TV. Hvem skulle tro at de ville kreve kr. 2.170,- for en slik transport? Til nå er trolig du den eneste, for du har jo greie på det.
    Ja - jeg ble nok lurt noe skikkelig fordi jeg ikke sjekket prisen først. Så til dere andre der ute - styr unna Bring.

Ser du ?!?! Du trodde.

Med å si at du trodde kommer du ikke langt i livet , du må nåk vite!! Vite betyr Info.
    Info som du har har styrt unna. Din feil. Din feil kostet deg penger.

DEN ENESTE SOM ER BLITT LURT ER NOK DEG SJØL SIDEN DU IKKE HAR GJORT DEG KJENT MED PRISER:

Med sikkerthet er det allerallerfleste inne her som trenger noe, utfra hvilke grunner også opptatt med å skjekke først priser før man bestiller.

Du må fa** meg slutte å sutrer som e liten unge. Du gjør ikke noe annet en å klage.
    Klager på ditt og datt.

Ordet heter INFO først , så handling !!

Ikke handling og så info !!

ELLER SKYTTER DU FØRST Å SPØR ETTERPÅ ??!!??!??! Ja det ser sånn ut...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må bare å få blåse ut, å si at jeg må si at Bring er en av di tregeste fraktselskap jeg har vært borti!!!!!!!!!
    Bestilte et produkt fra L-sound på tirsdag, altså arendal. Dette stedet ligger ca 3t kjøring fra der jeg bor. Hvor lang tid tror dere di har klart å bruke på det frem til nå. 4 jævla dager, og pakken har enda ikke kommet!!!!!!!! Den har faktisk ikke kommet lenger enn til oslo. Altå minst to dager til!!!! Skulle nok heller bestil noe fra statene og fått fraktet det med Fedex. Har skjønt at det tar ca like lang tid.
    Makan til møkka firma!!!!!!! :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble vist en dobbelinlegg dette!!:-D

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Må bare å få blåse ut, å si at jeg må si at Bring er en av di tregeste fraktselskap jeg har vært borti!!!!!!!!!
    Bestilte et produkt fra L-sound på tirsdag, altså arendal. Dette stedet ligger ca 3t kjøring fra der jeg bor. Hvor lang tid tror dere di har klart å bruke på det frem til nå. 4 jævla dager, og pakken har enda ikke kommet!!!!!!!! Den har faktisk ikke kommet lenger enn til oslo. Altå minst to dager til!!!! Skulle nok heller bestil noe fra statene og fått fraktet det med Fedex. Har skjønt at det tar ca like lang tid.
    Makan til møkka firma!!!!!!! :twisted:
    Pakken min ble sendt fra Ålesund mandag, og jeg plukket den opp tirsdag kl 17 på Karihaugen(oslo terminal). Bare god erfaring med Bring så langt.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •