Levering på døren - hva er egentlig det og hva koster det? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 108
    Newcomer humblen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Hmm er du blitt spåmann ? Du er bare sur fordi selgeren lover deg noe som selgeren ikke betaler for . .

60meter fra ytterdøren di ? Allså fortau. Nå må du bare beskrive tilkomsten til der du bor. Om sjåføren viste om da at du bor i 5 etg så betyr det ikke at han er ansvarlig å må bære den opp til deg. Her har avsenderen garantert ikke betalt som jeg har skrevet 100 ganger før for bæringen. Og han gir oppdrag til transportøren med instruks som står i frakbrevet. Men på e annen side står det i kontrakten din du har med selgeren om at den leveres til inngangsdøren og at den skal bæres??

Og om det blir kutt ned på sjåfører så er det ikke på grunn av kunder som så deg , men på grunn av finanskrisen.
    Problemet er ganske enkelt at dere leverer en helt annen tjeneste enn vi som kunder har betalt for, og dere vet om det når dere leverer. Da medvirker dere i lurendreieriet og blir stadig mindre populære rundt om. Dere må starte med å si opp avtaler med forretninger som lurer kundene sine på transport-siden.
    Også må dere ha konkurransedyktige priser på de øvrige tjenestene. Det har dere ikke pr. i dag. Derfor kommer det til å gå galt for mange av dere i 2009.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av humblen
    Problemet er ganske enkelt at dere leverer en helt annen tjeneste enn vi som kunder har betalt for, og dere vet om det når dere leverer. Da medvirker dere i lurendreieriet og blir stadig mindre populære rundt om. Dere må starte med å si opp avtaler med forretninger som lurer kundene sine på transport-siden.
    Også må dere ha konkurransedyktige priser på de øvrige tjenestene. Det har dere ikke pr. i dag. Derfor kommer det til å gå galt for mange av dere i 2009.

Lar meg spørre e ting. Ka betalte du for leveringen ?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1) Ka vet du om konkurransedyktige priser ?

2) Kanskje du skulle slutte å handler hos avsenderen hvis du vet han lurer deg ?

3)Hvorfor ordner du ikke med transport selv , istendenfor at avsenderen gjør det ?

4) Og om det går galt så er det sikkert ikke på GRUNN av sånne leveringer , men på GRUNN av FINANSKRISEN. Din jobber er HELLER ikke sikkert i 2009.

EDIT: Popcorn er klar ..

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du skulle slutte å handler hos avsenderen hvis du vet han lurer deg ? ..
    Ja - det er jo nettopp det jeg gjør, samt at jeg sjekker ut andre nettbutikker som opererer på samme måte - lover på døra, men det havner på fortauet.

Det er jo også en av grunnene til at stadig flere av dere vil bli arbeidsledige. Stadig flere av oss kutter ut den typen transport (som altså dere deltar i).
    Nettbutikkene begynner å forstå dette nå p.g.a. en stadig økende mengde med klager.

Flere av de store aktørene på Internet (Netshop, NetOnNet, m.v.) innser nå at Tollpost/Bring-avtalene bringer dem i vannry og ser seg om etter andre transportører. Selv anbefaler de ikke lenger f.eks. TollPost på tunge leveranser av elektronikk - for det havner på fortauet.

Pris - Jeg bestilt en stor TV-benk i eik på over 50 kg. hos Jysk i Oslo og fikk den fraktet hjem og inn gjennom døra i 5. etasje av to mann for kr. 625,-.
    Kunne ha fått gjort dette for kr. 450,- hvis jeg hadde anledning til å bære sammen med en mann som da ville komme alene. Kunne ikke det p.g.a. vond rygg.

Bring hentet en plasma-TV for meg i Stanseveien i Oslo og leverte den i Oslo sentrum (5. etasje). Siden TV'n veide 84 kilo, ble jeg med for å hjelpe, tross dårlig rygg. Regningen kom på kr. 2.170,-...:evil: Hvem tror du taper på pris og det kraftig på levering inn gjennnom døra av to mann....

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja - det er jo nettopp det jeg gjør, samt at jeg sjekker ut andre nettbutikker som opererer på samme måte - lover på døra, men det havner på fortauet.

Det er jo også en av grunnene til at stadig flere av dere vil bli arbeidsledige. Stadig flere av oss kutter ut den typen transport (som altså dere deltar i).
    Nettbutikkene begynner å forstå dette nå p.g.a. en stadig økende mengde med klager.

Flere av de store aktørene på Internet (Netshop, NetOnNet, m.v.) innser nå at Tollpost/Bring-avtalene bringer dem i vannry og ser seg om etter andre transportører. Selv anbefaler de ikke lenger f.eks. TollPost på tunge leveranser av elektronikk - for det havner på fortauet.

Pris - Jeg bestilt en stor TV-benk i eik på over 50 kg. hos Jysk i Oslo og fikk den fraktet hjem og inn gjennom døra i 5. etasje av to mann for kr. 625,-.
    Kunne ha fått gjort dette for kr. 450,- hvis jeg hadde anledning til å bære sammen med en mann som da ville komme alene. Kunne ikke det p.g.a. vond rygg.

Bring hentet en plasma-TV for meg i Stanseveien i Oslo og leverte den i Oslo sentrum (5. etasje). Siden TV'n veide 84 kilo, ble jeg med for å hjelpe, tross dårlig rygg. Regningen kom på kr. 2.170,-...:evil: Hvem tror du taper på pris og det kraftig på levering inn gjennnom døra av to mann....

Ja vel ? Du er privat person ?

Er det du som har bestilt transport ?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vel ? Du er privat person ?

Er det du som har bestilt transport ?
    Begge deler - jeg driver eget firma og er selvsagt også en privat person når jeg f.eks. handler på nett. Derfor kan jeg også prøve ut begge deler.
    Men det har jo ingenting med saken å gjøre. Det er hva tjenesten koster som betyr noe. Og hva den innebærer - selvsagt. Du skjønner vel at noen/mange ligger meget tynt an, hvis dette fortsetter, og ingen ansvarlige hos dere løfter en finger.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge deler - jeg driver eget firma og er selvsagt også en privat person når jeg f.eks. handler på nett. Derfor kan jeg også prøve ut begge deler.
    Men det har jo ingenting med saken å gjøre. Det er hva tjenesten koster som betyr noe. Og hva den innebærer - selvsagt. Du skjønner vel at noen/mange ligger meget tynt an, hvis dette fortsetter, og ingen ansvarlige hos dere løfter en finger.
    Vil bare nevne at så lenge du bestiller via ett firma som da igjen bestiller hos da f.eks bring så er det det firmaet du må gå å kritisere.
    Når du får faktura fra ett annet firma enn transportøren så må du regne med at de faktisk legger på ganske mye på det de blir fakturert.
    Og bestiller man som privatperson er det diverse firmaer som tar mye mer betalt enn hvis bestilt fra firma. Dette pga det er mye mer styr og mye mer jobb med å kjøre for en privat person.

Folk har lett for å kjefte på feil personer noe som er helt unødvendig. Klag til de du bestiller hos, ikke de som leverer

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

For da første så tar ikke Bring imot Privatpersoner som betsiller transport. For da andere er denne prisen du kommer med ikke er realistisk. Snakket selv med Oslo idag.

Prisen per bil med sjåføren inkludert ligger på ca 500kr i timen ( alt ettersom hvor stor bil og type bil det er), skal diu har side mann med deg koster det deg rundt 200kr ekstra.

Og du mener Bring ikke bærer ?
    Bring har avtaler med diverese firma å bære ting inn men kun med firma som mottaker.
    Flere av disse gikk over til andre men kom lynkjapt tilbake.
    1) leveringstidspunkt blir innholdt
    2)Kunden fikk service
    Når dette blir innholdt spiller det ikke for kunden noe rolle lenger ka det koster.

Statiol for eksempel forventer nettopp dette. Derfor er det hos Bring.

Kanskje du skulle starte transportfirma ? Så vet du hva det koster å eie bil lønne sjåføren og betale alle kostnader som henger rundt dette. Ett firma her i byn har prøvd å kjøre priser ned i bunn , vet du hvor det gikk ? klarte ikke betale regninger, lønne sjåføren å betaler utgifter til biln. Dette firma finnes ikke mer idag. Så mye til transport.
    Jeg har nå 11års erfaring og jeg vet ka jeg snakker om.
    EDIT: Totalt Transporterfaring 19år

Du må også være klar over at avsender også legger på prisen for transport. Og her kan du ikke holder Transporten ansvarlig for dette.( Om det er rett eller galt ) Og nettopp du skulle vist at alt av tjenester koster penger...

Jeg selv har kjørt for ett firma som leverte til privatpersoner. Og det er utrolig hva privatkunder bær om som man ikke har betalt for.Den jobben gjorde jeg 2år og måtte slutte med det. Fikk ryggproblemer og kun dumme kommentarer.
    Den værste kunden du kan har er privatkunder det måtte jeg erfarer.

Og om Bring/Tollpost/schenker kutter ned så er tross alt mange andre som trenger sjåfører. Uten transport ville norge stopper opp. Og du måtte stenge døren sikkert ...

Men tilbake til Basic.

Skal du forandrer noe så må det være hos avsenderen som lover deg noe som ikke gjøres... Jeg er bare til dels einig med deg. Når du bestiller transport så velger du ut fra tjenester som du betaler for. Skal dine produkter kommer fram så koster det penger som kunden av deg betaler igjen.

Er vi ferdig nå?

EDIT EDIT : skrivefeil

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til Nylla1 og Michael1 - begge to

Hadde det ikke vært for de forb.... kundene, så hadde vi som kjørte ut varer hatt det veldig bra.
    Klart det ikke er deres skyld når kunden blir lurt, selv om dere vet godt at det blir de av mange dere kjører for. Gjøre noe med det skal dere i hvertfall ikke gjøre.
    Når kundene er så dumme at de betaler for en type transport og får en helt annen (av dere), så er det jo kunden som har skylda - ikke sant?

Problemet er imidlertidig at det er nettopp disse kundene som dere lever av og ikke transportørene. Tenk og tygg litt på det - og så ser vi om det dukker opp noen andre her med ev. annen erfaring med "på døra"?

Helt til slutt - har du hørt om de som blir ufrivillig offer for VIP hos Bring?
    Sjekk hva det koster du....

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når kundene er så dumme at de betaler for en type transport og får en helt annen (av dere), så er det jo kunden som har skylda - ikke sant?

Du har ikke skjønt det. Du har det virkelig ikke ... skal skrive det med store bokstaver til deg enn gang til :

AVSENDER KJØPER TJENESTE AV TRANSPORTØREN.TRANSPOTØREN UTFØRER DETTE. LEVERER VARENE TIL KUNDEN I HENHOLD MED AVTALEN TIL AVSENDER.

OM DU HAR BETALT MER FOR TJENESTEN ,SÅ MÅ DU HOLDER DEG TIL AVSENDEREN IKKE GJØR TRANSPOTØREN ANSVARLIG. TRANSPOTØRENE HAR INGENTING MED DET Å GJØRE.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke skjønt det. Du har det virkelig ikke ... skal skrive det med store bokstaver til deg enn gang til :

AVSENDER KJØPER TJENESTE AV TRANSPORTØREN.TRANSPOTØREN UTFØRER DETTE. LEVERER VARENE TIL KUNDEN I HENHOLD MED AVTALEN TIL AVSENDER.

OM DU HAR BETALT MER FOR TJENESTEN ,SÅ MÅ DU HOLDER DEG TIL AVSENDEREN IKKE GJØR TRANSPOTØREN ANSVARLIG. TRANSPOTØRENE HAR INGENTING MED DET Å GJØRE.
    Trodde vi var ferdige nå - men vi var vel ikke det.
    Når avsender selger en tjeneste på falske premisser (f.eks. levere på døra) og transportøren later som ingenting og dumper det av på fortauet, så er transportøren en like stor kjeltring som avsenderen. Nå er vi vel ferdige?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når avsender selger en tjeneste på falske premisser (f.eks. levere på døra) og transportøren later som ingenting og dumper det av på fortauet, så er transportøren en like stor kjeltring som avsenderen. Nå er vi vel ferdige?

Og da var vi igjen med døren som er fortsatt ytterdøren.
    Som du skriver selger selgeren tjeneste på falske primisser, er det fortsatt selgeren du må forholder deg til.

Og du må være forsiktig hvor du trakker nå. Hvis du sier jeg er e kjeltring så har du gått nå over streken. Jeg har forklart deg hvordan og svart deg på alt og ikke kalt deg for e dum kunde eller i den form.

TROSS ALT SKJØNNER DU IKKE NOE.

EDIT: Men betaler avsenderen transpotøren mer enn det for eks opp i 5etg så skal så klart sjåføren gjøre det, sålangt det lar seg mulig å gjøre det. Alt etter vekt og sånn..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det ikke vært for de forb.... kundene, så hadde vi som kjørte ut varer hatt det veldig bra.
    Klart det ikke er deres skyld når kunden blir lurt, selv om dere vet godt at det blir de av mange dere kjører for. Gjøre noe med det skal dere i hvertfall ikke gjøre.

Problemet er imidlertidig at det er nettopp disse kundene som dere lever av og ikke transportørene. Tenk og tygg litt på det - og så ser vi om det dukker opp noen andre her med ev. annen erfaring med "på døra"?

Helt til slutt - har du hørt om de som blir ufrivillig offer for VIP hos Bring?
    Sjekk hva det koster du....
    Tror ikke jeg nevnte at det er kundene som har skylda. Mener jeg sa at det var den du bestiller hos. Men tro du meg, at mer jobb = mer penger og med privatpersoner er det mye mer jobb, enkelt og greit.
    Men det er ihvertfall ikke transportør sin skyld at firmaet som selger tjenesten dems videre legger på 40-60% på prisen ut mot kunde.

Så kan man jo også tenke på at sjåførene er selvstendig næringsdrivende som skal betale diesel og avgifter osv... så de må desverre tjene på de turene de har. Det er ikke transportørnæringen som er skyld i at norge er ett dyrt land.

VIP hos bring er veldig dyrt, om noen har blitt ufrivillig offer for det vet jeg ikke, men skal de ha sendingen hentet og levert fort så blir det nødvendigvis en vip. har de bestilt levering i løpet av dagen bør de klage hvis det blir vip bil på det.

Og ja, det er drittsekk sjåfører der ute. Føler man seg dårlig behandlet så kan man ta å klage til firmaet sjåføren kommer fra.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kommentaren beviser at du har bestemt deg for at til dør = inn dør og ikke bryr deg med å lese kommentarer for de som faktisk skjønner at til dør = til dør.

Skal du ha en 100 kg toalett bært opp 5 etasjer og inn på badet så sier du det ved bestilling og betaler for de 2 sjåførene som må gjøre dette = ca dobbel pris. Vil du at de skal ta med emballasje så må du betale det det koster for å kvitte seg med dette + litt ekstra siden en transportør skal ha ekstra siden han legger ut dette fra egen lomme.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nylla1
    Tror ikke jeg nevnte at det er kundene som har skylda. Mener jeg sa at det var den du bestiller hos. Men tro du meg, at mer jobb = mer penger og med privatpersoner er det mye mer jobb, enkelt og greit.
    Men det er ihvertfall ikke transportør sin skyld at firmaet som selger tjenesten dems videre legger på 40-60% på prisen ut mot kunde.

Så kan man jo også tenke på at sjåførene er selvstendig næringsdrivende som skal betale diesel og avgifter osv... så de må desverre tjene på de turene de har. Det er ikke transportørnæringen som er skyld i at norge er ett dyrt land.

VIP hos bring er veldig dyrt, om noen har blitt ufrivillig offer for det vet jeg ikke, men skal de ha sendingen hentet og levert fort så blir det nødvendigvis en vip. har de bestilt levering i løpet av dagen bør de klage hvis det blir vip bil på det.

Og ja, det er drittsekk sjåfører der ute. Føler man seg dårlig behandlet så kan man ta å klage til firmaet sjåføren kommer fra.

Jeg er einig med deg om at alle tjenester koster.
    At norge er ett dyrt land der avgiftene er høye er ikke noe nytt nei. ( kanskje for noen )
    Vip er dyrt men kommer man i den så kan man snakke med transpotørene. Og det fleste har meget gode avtaler.

At det finnes drittsekker som sjåfører er ikke noe nytt, men det har men overalt i næringen. Sånne folk her etter min meining valgt feil yrke.

Men så har du veldig mange avsender og kunder som man leverer til som er glad og smilende når man kommer. Sjåføren blir smittet av det.

Men så har du kunder som er misfornøyd og kjefter hele tiden. Men av disse er det heldigvis ikke mange av.

EDIT
    For noen som ikke vet hva VIP er : VIP-bud - Produkter og tjenester - bring.no

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking VIP (Service eller bedrageri?)

Jeg er einig med deg om at alle tjenester koster.
    At norge er ett dyrt land der avgiftene er høye er ikke noe nytt nei. ( kanskje for noen )
    Vip er dyrt men kommer man i den så kan man snakke med transpotørene. Og det fleste har meget gode avtaler.

At det finnes drittsekker som sjåfører er ikke noe nytt, men det har men overalt i næringen. Sånne folk her etter min meining valgt feil yrke.

Men så har du veldig mange avsender og kunder som man leverer til som er glad og smilende når man kommer. Sjåføren blir smittet av det.

Men så har du kunder som er misfornøyd og kjefter hele tiden. Men av disse er det heldigvis ikke mange av.

EDIT
    For noen som ikke vet hva VIP er : VIP-bud - Produkter og tjenester - bring.no
    Du kan bestille VIP, hvis du vet hva det er. Vet du det ikke, så prøver Bring å få til en VIP når en uvitende bestiller en frakt. De gir da inntrykk av god service ved å sette i gang oppdraget i løpet av 15 minutter (VIP) - noe den som betaler ikke har peiling på og heller ikke kan kontrollere i ettertid. Åååå hva dette koster - rene bedrageriet spør du meg!!!!:twisted:

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bestille VIP, hvis du vet hva det er. Vet du det ikke, så prøver Bring å få til en VIP når en uvitende bestiller en frakt. De gir da inntrykk av god service ved å sette i gang oppdraget i løpet av 15 minutter (VIP) - noe den som betaler ikke har peiling på og heller ikke kan kontrollere i ettertid. Åååå hva dette koster - rene bedrageriet spør du meg!!!!:twisted:
    Du vet alt ,du kan alt virker det som. Men PEILING har du ikke av transport.

Når enn uviten kunde ringer å bestiller transport så spør man vel litt forskjelldige ting, blant annet prisen ? Eller tror du det var gratis Å damen som tar tlf spør jo nettopp deg hva tjeneste du har behov for. Det er jo DU som svarer. Det er DU som bestiller. Det er DU som avgjør.

Bring er delt opp i 5 enheter. Alle har forskjelldige tlf nr til kundeservice.

Du søker kun feil hos andre, men ikke hos deg selv !!!

POPCORNSIDE

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nylla1
    Denne kommentaren beviser at du har bestemt deg for at til dør = inn dør og ikke bryr deg med å lese kommentarer for de som faktisk skjønner at til dør = til dør.

Skal du ha en 100 kg toalett bært opp 5 etasjer og inn på badet så sier du det ved bestilling og betaler for de 2 sjåførene som må gjøre dette = ca dobbel pris. Vil du at de skal ta med emballasje så må du betale det det koster for å kvitte seg med dette + litt ekstra siden en transportør skal ha ekstra siden han legger ut dette fra egen lomme.
    Vet ikke om du har kjøpt noe på Internet og fått det levert på døra?
    De fleste firmaer tilbyr da "leverer på døra". Posten og UPS leverer på døra, Bring m.fl. leverer på døra (små pakker) eller bærer inn i huset/leiligheten store pakker, o.s.v. D.v.s at noen ringer deg i forkant, kommer med varene på inngangsdøra di, leverer/bærer inn, får en signatur (noen tar t.o.m. i mot betalingen da), smiler og drar igjen.

Men når varene du kjøper levert på døra veier mer enn 35 kilo, endrer situasjonen seg dramatisk, uten at du som kunde vet en dritt (unnskyld uttrykket). Da er plutselig levert på døra blitt til dumpa på fortauet utenfor der du bor. Og de som dumper det på fortauet VET at kunden har bestilt på døra. I sin fortvilelse omdefinere de da på døra til å være på ytterdøra. Da blir det jo ikke så galt likevel når de lemper det av på fortauet. Det er denne falskheten jeg peker på og at Bring, TollPost m.fl. stadig vil tape tusenvis av kunder i årene som kommer ved å være med på dette bedraget.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste firmaer tilbyr da "leverer på døra". Posten og UPS leverer på døra, Bring m.fl. leverer på døra (små pakker) eller bærer inn i huset/leiligheten store pakker, o.s.v. D.v.s at noen ringer deg i forkant, kommer med varene på inngangsdøra di, leverer/bærer inn, får en signatur (noen tar t.o.m. i mot betalingen da), smiler og drar igjen.

Men når varene du kjøper levert på døra veier mer enn 35 kilo, endrer situasjonen seg dramatisk, uten at du som kunde vet en dritt (unnskyld uttrykket). Da er plutselig levert på døra blitt til dumpa på fortauet utenfor der du bor. Og de som dumper det på fortauet VET at kunden har bestilt på døra. I sin fortvilelse omdefinere de da på døra til å være på ytterdøra. Da blir det jo ikke så galt likevel når de lemper det av på fortauet. Det er denne falskheten jeg peker på og at Bring, TollPost m.fl. stadig vil tape tusenvis av kunder i årene som kommer ved å være med på dette bedraget.
    Jeg fikk 52" tv levert på døra for noen uker siden, det var da bring som var leverandøren til de jeg bestilte hos. Jeg visste at de kom i løpet av kvelden så jeg hadde noen hos meg som kunne hjelpe meg å bære denne Tv'n opp 3 etager uten heis. Og det er tungt for en liten frøken som meg, men det er da ikke sjåføren sin skyld det. Forøvrig så ble jeg liggende med vond rygg den helga, men heller ikke det er sjåføren sin skyld.

Er du ikke villig til å bære det du bestiller opp døra selv så må du ikke regne med at sjåføren skal gjøre det heller. Det er ikke ett flyttebyrå, de bærer ikke inn til folk hvis ikke det er bestilt på forhånd og man har med seg flere som kan hjelpe (som kunden også må betale for).
    Er det så fryktelig vanskelig å forstå at det er sånn verden fungerer? Ingen vil jobbe gratis.

Det er som Michael sier i en annen kommentar at gjør man ting man ikke har gjort før så spør man om hvilke muligheter man har og hva det vil koste. Spør man ikke om pris får man takke seg selv. Spør man har man valget om å takke ja eller nei.

Det er totalt unødvendig og kalle dette bedrag bare fordi du som kunde ikke har gjort research og ikke ønsker å forstå at til dør ikke betyr inn dør

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og da var vi IGJEN det jeg skrev til deg tidligere.

Avsender kjøper tjenesten som han betaler for. Transpotøren utfører denne tjenesten. Hva du har avtalt med Avsenderen kan vel ikke sjåføren vite ?? Han var jo ikke da når du bestilte!!!! Uansett er dette ett problem mellom deg og avsenderen. Transpotøren har ingenting med dette å gjøre!!!!!

EDIT:

Du skriver at posten kjører varene hjem til deg. Kan jeg bare si e ting. Bor du i dekningsområde ? Hvis ikke har du uflaks. Da må du hente det selv.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •