Posten behandler pakker brutalt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Posten behandler pakker brutalt!

Jeg kjøpte meg en brukt Yamaha DSP-AZ1 her på forumet, den var i perfekt stand og jeg fikk bilder av den før jeg kjøpte.

Den ble pakket ned og sendt til meg via postoppkrav. Da jeg la mine skjelvende hender på den nye kraftpakken så jeg at det var et skikkelig hakk i det ene hjørnet på fronten.

Pakken var sent som Norgespakke med 10.000 i forsikring (jeg ga 5500,-for Yamahaen). Jeg har ikke fått prøvd godsaken enda siden posten vil ha den tilbake og la "eksperter" se om pakkinga var ok! Den var mer en god nok spør du meg. Hva om forsterkeren er ødelagt innvendig også?

Hva kan bli gjort? Bør posten skaffe meg en ny front til Yamahaen? Eventuelt sende den til service og sjekke om alt henger sammen innvendig.

Forbanna plagsomt at jeg må bruke antagelig ukevis på vent for og få den tilbake.

Hva synes folket? Har dere liknende opplevelser ved forsendelser?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har opplevd noe lignende med posten, jeg flytta og måtte sende en høytaler i posten! den ble sendt i perfekt stand, den var knust når jeg fikk den en måned etter! fikk ikke erstattning heller grunnet utilstreklig embalasje, det var orginal embalasje + endel isopor og div annen embalasje. skulle tro det var nok, men den gang ei.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg fikk tilsendt en cerwin vega vega154 subwoofer en gang den hadde de greid å knekt alu chassiet på. de er ekstremt brutale på posten

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei
    ja de behandler pakker sykt dårlig tror ikke en får igjen noen kr er vanskellig
    da de alltid skylder på for dårlig emballasje...trist
    lykke til

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg sendt gullklumpen til posten kundeservice i Oslo. (Plagsomt og ikke få prøve min nye forsterker)

Får se hva de sier. Jeg skrev at jeg vil ha ny front og service på forsterkeren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •