Konserter og andre musikalske begivenheter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 46
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Konserter og andre musikalske begivenheter

Jeg ser alle her inne er virkelig glad i god musikk, men det skrives aldri noe om konserter eller noe i den duren. Det er moro å høre på en god plate under rolige omgivelse i heimen, selv har jeg blitt veldig opptatt av konserter og synes det blir aldri nevnt her inne. Derfor tenkte jeg å starte en tråd med dette temaet. Håper jeg kan få med meg noen på laget som vil skrive litt om sine opplevelser med sine favoritter.

Her kan dere nevne i fleng:

Konsert med artist:
    Årstall:
    Opplevelser som ga mersmak:
    Skuffelser:
    Skikkelig overraskelser:
    Konserter du skal på i tiden som kommer:
    Hvilket band skulle du ønske du fikk oppleve live:

Osv......

Vil ha en ren tråd om konserter og slik dere opplever dem, se på punktene over og skriv noe ut av det. Hadde vært moro om vi fikk til en generell tråd om dette temaet.

I 1994 var jeg på Slayer og Machine Head konsert på Sentrum Scene, og det er nok den dagen jeg glemte hørselvern og sleit litt med ørene en dag i dag. Men Slayer live er bare helt rått, dem speller god gammal trash og de gir alt på scenen så det var en skikkelig opplevelse.

Når det kommer til den største opplevelsen på mine konserter så er det når Roger Waters entret scenen på Norwegian Wood. Det var ekstasens dag når selve "kongen" spelte sine gode gamle låter samt hele Dark side of the moon, bandet var helt fantastisk og denne dagen kommer jeg aldri til å glemme. Det er en spesiell opplevelse når 8000 mennesker synger Another brick in the wall. Sang litt selv da gitt...

Selv har jeg konserter som jeg ser veldig frem til: Førstkommende helg skal jeg på Marillion, det er mitt andre favoritt band etter Pink Floyd. Første gang jeg så disse live var i London - The Forum 2007, konserten hadde navnet Snowhere else. Det var en juleturne med masse gode låter fra Somewhere else albumet og andre klassikere de har hatt igjennom årene. Det som var knall morsomt på denne konserten var at når de var ferdig å spille, så kom dem tilbake i kledd nissedrakter og spilte julesanger. Komisk ja, moro at band ikke tar seg så forbanna seriøst.

Ellers så har jeg 3 andre konserter som skal besøkes i løpet av året, etter Marillion skal jeg på AC/DC som kommer i februar på Telenor Arena, i mars blir det Opeth (kongene av prog metall) på Rockefeller. Da blir det noen mnd pause så blir det Metallica på Oslo Spektrum i Juni. Det blir et aktivt musikkår på livesiden, får se åssen tiden går og kanskje jeg drar innom Jean Michel Jarre i Mai. Det er ikke helt bestemt enda, men jeg har billetter til alle de andre jeg har nevnt her så det blir bare helt rått.

May the bands be with us.....

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde også gleden av å se Roger på NW, og det var helt sykt konge!

Livebandet jeg liker best heter Counting Crows, og min første konsert med dem var NW i 2003 (2004?). Senere har det blitt Londontur for å se dem i Hyde Park, ettersom de avlyste NW2008. Hadde også flybilletter for å se dem på wembley i desember, men de flyttet konserten til mai. Derfor ble det spamalot på west end isteden, mens jeg venter på mai. Innlevelsen til bandet, deres dyktighet på alt av instrumenter, og den enorme følelsen fra vokalist Adam Duritz kan bare ikke slås.

En god andreplass er nok REM, som jeg har sett tre ganger live, alle til stor glede. Metallica, RHCP, Foo Fighters, og Brian Wilson har også levert relativt store konsertopplevelser!

Største skuffelse: Mars Volta varmet opp for RHCP, og sugde LUT! Dandy Warhols, et band jeg i utgangspunkt liker, varmet opp for CC på NW2003. Hadde nok vært bedre om de hadde tatt LITT mindre dop først.

Av norske band har jeg sett Big Bang 7 ganger, og Minor Majority 4 ganger, og syns heller ikke de skuffer.

Fremtiden er selvsagt CC i london i Mai, og muligens springsteen i bergen!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som du har et bredt spekter med artister, så moro at du var på Roger Waters også. Det var en helt syk dag når de kom på scenen og dro i gang med varene sine, kan ikke si noe annet at det var minne for livet. Det er i konserter i vente fra noen gode artister som jeg har nevnt over her, helt sykt hvor mye bra det finnes når man graver litt i arkivene altså.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsøkte meg på dette tidligere, men det var lite respons. Rart egentlig:
    http://avforum.no/forum/generell-chi...ge-artige.html

Får håpe denne blir godt besøkt.

Synes også det bør være en live-kategori under signalkilder. Har spurt om det. Kjedelig med GC-kategorien da den ikke blir med i søk på tråder man har deltatt i.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært e del på konserter det siste årene og flere som kommer ..

Har sett U2 i Oslo 2 ganger og i Berlin 1 gang. Veldig gode konserter utekonserter..

Metallica 2004 i Gøteborg , 2008 i Bergen begge konserter som jeg kommer å leve lenge på ! Alt bare stemte ! Her trengs det ikke mange ord. / hadde billett for konsert i 2007 i Oslo med måtte selge den på grunn av ferie /

Rammstein i Oslo 2004 knall bra konsert ikke minst etter konserten da jeg havnet med flere backstage og drakk med Rammstein Dette blir ikke glemt !

Robbie Williams i Gøteborg 2006 med fruen ...Han var bare fantastisk live ! Er det moe han kan så er det å lage show , det hadde jeg ikke trodd .. (ikke minst dra han jenter Knallbra konsert ... fruen tok helt av

In Flames i Bergen 2008 ( kanskje det var i 2007 , husker det ikke) leverte virkelig god " intimkonsert" men stedet var ikke opimal ..

Kiss I Bergen 2008 Grei konsert med det største låter av Kiss

Anastacia 2005 i Bergen tja var grei nok .. ikke helt min stil men hun leverte bra

Iron Maiden i Oslo 2005 og Bergen 2007 , Ja Maiden er og forblir enestående med sine konserter som er godt gjenomfort fra begynnelsen til slutt...

Sikkert glemt noen konserter her som Ozzy Osborne og Roger Waters blant annet ...

Konserter som er i 2009 ? Trenger vel ikke mange ord på dette ?

Metallica 17 juni og 30 Juli 2009 i Oslo

Flere konserter ? ja godt mulig

låg inn pår bilder fra diverse konserter...

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Virker som du har et bredt spekter med artister, så moro at du var på Roger Waters også. Det var en helt syk dag når de kom på scenen og dro i gang med varene sine, kan ikke si noe annet at det var minne for livet. Det er i konserter i vente fra noen gode artister som jeg har nevnt over her, helt sykt hvor mye bra det finnes når man graver litt i arkivene altså.
    Fy søren, den konserten var bare syk. De bakhøyttalerne de hadde satt opp smalt på så fantastisk da de skulle!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Forsøkte meg på dette tidligere, men det var lite respons. Rart egentlig:
    http://avforum.no/forum/generell-chi...ge-artige.html

Får håpe denne blir godt besøkt.

Synes også det bør være en live-kategori under signalkilder. Har spurt om det. Kjedelig med GC-kategorien da den ikke blir med i søk på tråder man har deltatt i.
    Jeg har stusset på dette selv at det ikke finnes en live kategori her, kanskje vi kan snakke med Lygren om dette her? Han er jo "bossen" her inne, så det kunne vært fint å fått en egen plass for dette. Det er jo trist at folk er mer opptatt musikk hjemme enn live musikk, selv synes jeg det er stas å være på konsert og håper flere vil benytte seg av denne tråden.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hvor skal vi begynne her tro? Årstallene har en tendens til å bli meget kjapt glemt.

Edit: Oppdatert juli 09

Hørt Live:
    Accept
    AC/DC (juni 09) Valle Hovin
    Aerosmith
    The Answer (juni 09) Valle Hovin
    Anthrax
    Arch Enemy
    Arcturus
    Audioslave
    Avantasia
    Sebastian Bach
    Bigelf (sept 09) Spektrum, Progressive Nation
    Black Debbath
    Black Label Society
    Black Sabbath
    Blind Guardian
    Candlemass
    Candlemass (juni 09) SRF
    Cavalera Conspiracy
    Celtic Frost
    Circus Maximus (x3)
    Communic
    Cynic
    D.A.D.
    Death Angel (x2)
    Deep Purple (x3)
    Paul DiAnno (x2)
    Dimmu Borgir (x3)
    Dio
    Disturbed (25. juni 09) Hove. Passe ok.
    Dream Theater (x3)
    Dream Theater (juni 09) SRF
    Dream Theater (sept 09) Spektrum, Progressive Nation
    Dumdum Boys
    Doro (juli 09) NRF
    Europe, kun ekstranummer (juni 09) SRF
    Exodus
    Faith No More (25. juni 09) Hove. Meget bra.
    Hammerfall, noen låter (juni 09) SRF
    Heaven & Hell (juni 07) SRF
    Heaven & Hell (juni 09) SRF
    Immortal (juni 09) SRF
    In Flames
    Iron Maiden ('86, '88 og '92 (?))
    Jethro Tull (x2)
    Journey, fra ølteltet (juni 09) SRF
    Tom Jones (forvillet meg inn i Hyde Park sammen med 104999 andre en gang. Party In The Park)
    Jon Oliva's Pain (juni 09) SRF
    Judas Priest (x3)
    Kansas
    King Diamond
    Kreator (x2)
    Lamb Of God (juni 09) Spektrum
    Jørn Lande
    Manowar (juli 09) NRF
    Marillion (juni 09) SRF
    Mastodon
    Mastodon (juni 09) Spektrum
    Mayhem
    Meat Loaf
    Megadeth
    Metallica (x2)
    Metallica (juni 09) Spektrum
    Gary Moore
    Alanis Morissette
    Neal Morse (juni 09) SRF
    Motorhead (x?, mange)
    Nevermore (x3)
    Opeth
    Opeth (mars 09) Kick Scene
    Opeth (sept 09) Spektrum, Progressive Nation
    Overkill
    Over The Rainbow, noen låter (juni 09) SRF
    Pain Of Salvation
    Queensryche (x2)
    Riot (juni 09) SRF
    Joe Satriani
    Satyricon (x2)
    Satyricon (mai 09) Arendal Kulturhus
    Satyricon (juli 09) NRF
    Sepultura (uten Max)
    Skambankt (juni 09) Valle Hovin
    Slayer (x2)
    Slipknot
    Soulfly
    Symphony X
    Tesla (juni 08) SRF
    Testament (x3)
    Testament (juli 09) NRF
    Thin Lizzy (uten Phil)
    Tool
    U.D.O.
    U.D.O. (juli 09) NRF
    Unexpect (sept 09) Spektrum, Progressive Nation
    Uriah Heep
    Uriah Heep (juni 09) SRF
    V:28
    Roger Waters
    W.A.S.P. - (juli 09) NRF
    Whitesnake (x2)
    ZZ-Top (juni 09) SRF

Puh, dette ble mange. Ikke rart ørene ruller av tidlig. Forsøkte å holde meg til dem folk kjenner..
    Kan visst ikke klage :-)

Høydepunkter:
    Black Sabbath (mest pga. storheten)
    Celtic Frost (en av SRFs beste noensinne)
    Death Angel (fantastisk live)
    Deep Purple (Valle Hovin 1987, noe av det aller største jeg har opplevd)
    Dream Theater (meget vellykket i festivalformat)
    Heaven & Hell (var en stor opplevelse på SRF)
    Iron Maiden (er en spesiell opplevelse)
    Kreator (lever "alltid", alltid den største moshpiten ;-) )
    Metallica (Load-turneen i 86 eller 87 Oslo. Vanvittig bra).
    Motorhead (er veldig ofte en høydare)
    Nevermore (må bare oppleves live)
    Overkill (også en banker)
    Tesla (SRF 08)
    Testament (er et forrykende liveband)
    Roger Waters (ubeskrivelig (Norwegian Wood))

Skal jeg trekke frem toppene her, må det bli nevnte Deep Purple, Metallica og Rober Waters. Samt en kveld i nordtyskland som ble helt magisk, med Overkill, Nevermore og Motorhead (Bomber-scene) etter hverandre. Denne blir det snakket om enda..

Skuffelser:
    Slipknot (bare kjedelig)
    Soulfly (fryktelig lyd i Spektrum)

Det blir sent, så denne ble litt ufullstendig gitt.

Mulige og umulige ønsker:
    AC/DC - INNFRIDD JUNI 09!
    The Alarm
    Alice In Chains
    Beatles
    Black Crowes
    Black Stone Cherry
    Bloodbath
    Faith No More - INNFRIDD JUNI 09!
    Rory Gallagher
    Genesis
    Richie Havens (gikk glipp av en liten Grimstad-konsert en gang i tiden..)
    Jimi Hendrix
    Immortal - INNFRIDD JUNI 09!
    Jokke
    Led Zeppelin
    Nirvana
    Oasis
    Pantera
    Pearl Jam
    Pink Floyd
    Queen
    Rage Against The Machine
    Red Hot Chili Peppers
    Savatage - Delvis innfridd juni 09 (Jon Oliva)
    Sieges Even
    Bruce Springsteen
    Stone Temple Pilots
    Strapping Young Lad
    System Of A Down
    Temple Of The Dog
    Threshold
    Toto
    Type O Negative
    U2
    Steve Vai
    Van Halen
    W.A.S.P. - INNFRIDD JULI 09.
    Frank Zappa
    ZZ Top - INNFRIDD JUNI 09!

Nå ble jeg overrasket over hvor lang ønskelista er, selv om man fjerner de umulige. Takk for starting av tråden og oppfrisking av hukommelsen Roger! ;-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å dæven du... Det er mannen som har vært god supporter av sine favoritter ja, dette var den sykeste lista jeg har sett av konsert innehold. Dette tror jeg du har mange gode minner fra, regner med det er en del konserter på deg i løpet av årene som har gått. Har du fått gjort noe annet enn å gå på konsert sier jeg bare? Dette var bare helt rått altså, synes det bra at folk støtter opp sine band så bra som du har gjort. Veldig stor respekt av slikt, missunner deg en del opplevelser her.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planer i år glemte jeg.

AC/DC, Metallica og Opeth er en selvfølge.
    Håper 2 av disse kommer på listen over de største. Etter nye Opeth-DVDen å bedømme, bør de være muligheter ;-)

Ellers gleder jeg meg til Heaven&Hell, In Flames (x2), ZZ Top, Dream Theater, Motorhead, Johnny Winter, Uriah Heep, Marillion, W.A.S.P, Doro Pesch og Satyricon i år. Foreløpig.. ;-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Et lite minne fra den dagen jeg var på Roger Waters

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planer i år glemte jeg.

AC/DC, Metallica og Opeth er en selvfølge.
    Håper 2 av disse kommer på listen over de største. Etter nye Opeth-DVDen å bedømme, bør de være muligheter ;-)

Ellers gleder jeg meg til Heaven&Hell, In Flames (x2), ZZ Top, Dream Theater, Motorhead, Johnny Winter, Uriah Heep, Marillion, W.A.S.P, Doro Pesch og Satyricon i år. Foreløpig.. ;-)
    Skal du på Marillion også? Dette er vel på Sweden rock festival eller noe, jeg skal i hvertfall på Rockefeller nå til helga og høre på dem med noen folk.

Satyricon synes jeg ikke noe om lengre, hadde storhetstiden sin med med Dark medieval times og shadowthrone, nemesis divina var grei men det som kom etter det ble bare soft og mer "rocka" det mistet preget av black metal. Når kommer Dream Theater?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Skal du på Marillion også? Dette er vel på Sweden rock festival eller noe, jeg skal i hvertfall på Rockefeller nå til helga og høre på dem med noen folk.

Satyricon synes jeg ikke noe om lengre, hadde storhetstiden sin med med Dark medieval times og shadowthrone, nemesis divina var grei men det som kom etter det ble bare soft og mer "rocka" det mistet preget av black metal. Når kommer Dream Theater?
    Synes nye Satyricon-skiva er kul. Helt klart en stilendring, men jeg er flink til å "nullstille". Hadde heller ikke noe stort forhold til hverken dem eller andre BM-band på tidlige plater så de er lite lyttet til.

Marillion er SRF ja, det er også Dream Theater.
    DT har vært der før og det var overraskende hvor bra de også kledde den settingen. De må jo da plutselig skjære showet ned til 1,5-2 timer så det betyr korte låter og en del medleys.

Det er festivaler som har gjort lista så lang, selv om det er mange enkeltkonserter også. Festival er gøy, og man får med seg veldig mye for en billig penge. 5xWacken og 6xSRF pluss en NRF og Metal Heart får opp bandfrekvensen ;-)

Sweden Rock
    Norway Rock Festival (heter nå NRF).
    W:O:A - Wacken Open Air : INTRO

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hvor skal vi begynne her tro? Årstallene har en tendens til å bli meget kjapt glemt.

Nå ble jeg overrasket over hvor lang ønskelista er, selv om man fjerner de umulige. Takk for starting av tråden og oppfrisking av hukommelsen Roger! ;-)

Du kan nå ikke klage :shock:

Var ikke lite konserter du var på ...:-D

Er helt uten ord !

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den listen hans er helt syk, mannen er et konsertmenneske av dimensjoner. Dette er virkelig supert at det går ann å besøke så mange konserter, og alt det som er i vente også med festivaler og slikt. Ble rimelig paff selv her jeg sitter.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo stikke innom denne tråden, skjønner jeg
    Jeg har ikke en lang merittliste på konserter. Kanskje jeg er litt for kresen...
    Men her er noen:

Nå har jeg skrevet om min Queen+Paul Rodgers opplevelse i min egen tråd, men kan jo trekke frem den som et høydepunkt.
    I høst, O2 Arena London, ståplass så og si helt fremme ved miniscenen. Uforglemmelige øyeblikk med Love of my life, '39, trommesolo, I'm in love with my car, og Say it's not true helt der fremme - og forøvrig hele konserten. Takk gutter!

Også uforglemmelig med samme band i april 2004 i Globen i Stockholm - rett før gutta kom på scenen hadde Chelsea (ja, det er mitt lag) tatt sitt første ligagull på 50 år. For en kombinasjon!

Og til slutt, Queen (med Freddie) på Råsunda i Stockholm. Åpningskonserten på Magic Tour i 1986. Pøsende regn - Gary Moore var oppvarmingsband.
    Å, jøss !!

Øvrige konserter som jeg har gjemt i hjerte:
    Kristin Asbjørnsen - Søgne gamle prestegård - 2007(?) - Wayfarer.... turneen
    Jahn Teigen - Arendal i sirkustelt ved Bjønnes 27 juni 1980 - Teigens Telt turneen - rett etter utgivelsen av Mentalkrem. For et band og som det svingte!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Toy dolls med haggis som oppvarming på hotellet på åndalsnes stiller meget sterkt, samme med alle maidenkonserter her i norge siden brave new world turnen :P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    Toy dolls med haggis som oppvarming på hotellet på åndalsnes stiller meget sterkt, samme med alle maidenkonserter her i norge siden brave new world turnen :P
    Toy Dolls har vært i Moss også men det er mange herrans år siden, men de som var der fikk nok en god opplevelse av gladpunk rockerne. De har faktisk en del kule låter, hadde mange album av dem før.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Må jo stikke innom denne tråden, skjønner jeg
    Jeg har ikke en lang merittliste på konserter. Kanskje jeg er litt for kresen...
    Men her er noen:

Nå har jeg skrevet om min Queen+Paul Rodgers opplevelse i min egen tråd, men kan jo trekke frem den som et høydepunkt.
    I høst, O2 Arena London, ståplass så og si helt fremme ved miniscenen. Uforglemmelige øyeblikk med Love of my life, '39, trommesolo, I'm in love with my car, og Say it's not true helt der fremme - og forøvrig hele konserten. Takk gutter!

Også uforglemmelig med samme band i april 2004 i Globen i Stockholm - rett før gutta kom på scenen hadde Chelsea (ja, det er mitt lag) tatt sitt første ligagull på 50 år. For en kombinasjon!

Og til slutt, Queen (med Freddie) på Råsunda i Stockholm. Åpningskonserten på Magic Tour i 1986. Pøsende regn - Gary Moore var oppvarmingsband.
    Å, jøss !!

Øvrige konserter som jeg har gjemt i hjerte:
    Kristin Asbjørnsen - Søgne gamle prestegård - 2007(?) - Wayfarer.... turneen
    Jahn Teigen - Arendal i sirkustelt ved Bjønnes 27 juni 1980 - Teigens Telt turneen - rett etter utgivelsen av Mentalkrem. For et band og som det svingte!
    Å dæven, opplevd selve Freddy Mercury.. Han var jammen en av dem største vokalistene, Queen har masse bra musikk og ingen synger Queen bedre enn han. Paul Rodgers er veldig flink også men jeg savner herr John Deacon på bass for å få litt fyldighet i det nåværende Queen navnet. De som fikk vært på Wembley 86 osv fikk seg nok en skikkelig opplevelse. Queen har fulgt meg siden tidlig ungdomstiden, musikk som lever like godt i dag.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Re: Roger Waters

Kanskje vi sees i kveld.
    Hvis du ikke kjenner meg igjen skal jeg ha på meg en Marillion t-skjorte :-)
    Kanskje vi prates..

Er nok en spesiell fan av nicket ditt. Har nok sett RW 8 ganger siden The Wall i Berlin.. Siste konsert var Danmark i fjor. Håper virkelig det blir en tour i år åå. Et år ut RW konsert er vel bare et halv år..

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •