Lag et www.chitchatforum.no please.... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Nybegynner på forumet med 1248 innlegg? :lol:
    Vel. Jeg laget den tråden for en god del hundre innlegg siden. :lol:

Jeg er enig i at det blir for mange slike tråder, men hvordan synes du vi bør ordne det?

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Det er jo litt kos med litt chitchat også da...

Men i kveld har jo 90% av all aktivitet vært her, og det er litt trøtt synes jeg...
    Her snakker vi vel hvis vi ikke har noe spesielt å snakke om. Hvis GCC ikke hadde vært her har jeg liten tro på at aktiviteten i de andre foraene hadde vært så mye større. Enten så leter man etter en projector under 30.000 eller så gjør man det ikke. Leter man, lager man thread. Leter man ikke, lager man ikke thread.

De andre foraene er sakligere og inneholder 'ekte' spørsmål.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Nybegynner på forumet med 1248 innlegg? :lol:
    Vel. Jeg laget den tråden for en god del hundre innlegg siden. :lol:

Jeg er enig i at det blir for mange slike tråder, men hvordan synes du vi bør ordne det?
    Lag sticky med følgende innhold:
    "Søk først. Hvis du finner threaden så post i den. Ikke lag ny. Den vil bli slettet."

Eller lag de 5 mest spurte spørsmålene enten sticky threader eller som en del av en generell AV-guide som en eller annen mystisk person kan få lov til å skrive.? Jeg kan bidra til guiden med et volum om hvorfor folk burde holde seg borte fra Final Fantasy X-2.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Det er jo litt kos med litt chitchat også da...

Men i kveld har jo 90% av all aktivitet vært her, og det er litt trøtt synes jeg...
    Her snakker vi vel hvis vi ikke har noe spesielt å snakke om. Hvis GCC ikke hadde vært her har jeg liten tro på at aktiviteten i de andre foraene hadde vært så mye større. Enten så leter man etter en projector under 30.000 eller så gjør man det ikke. Leter man, lager man thread. Leter man ikke, lager man ikke thread.

De andre foraene er sakligere og inneholder 'ekte' spørsmål.
    Helt enig, og jeg vil faktisk også påstå at aktiviteten i de tekniske fora hadde gått ned. Denne kategorien er interessant og underholdende for de fleste, og jeg skulle mene, selv om den ikke tiltrekker folk, så holder den på dem. Det er bra med et samlingspunkt når man ikke har en spennende ny plugg å diskutere.

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angel]
    Eneste grunnen til at jeg fremdeles henger her etter at mine hjemmekino-spørsmål ble besvart er gaming- og generelt chitchat-foraene.
    hehe ja det har jeg faktisk ikke tenkt på, og det er jo positivt. Men på den andre siden; er det virkelig nyttig at folk som kun er opptatt av generelt chitchat henger her, for de som er kun er interresert i hjemmekino?
    (PS det var satt litt veldig på spissen og tror ikke det er noe vits å diskutere videre rundt det.)

Angel]

Hjemmekino er ikke alt. Det fins andre ting i livet. Lunch f.eks. Et forum burde reflektere livet, den burde ha litt av alt. Politikk, religion, hverdagsliv, mat, kjærlighet, kultur, språk, osv.
    Helt enig!
    Men det betyr ikke at jeg skriver spørsmål om felger og andre bilting her på avforum selv om jeg er opptatt av det?

Men jeg kan jo gjerne begynne med det, om det er flere som ønsker en voksende kategori om alt annet enn hjemmekino? Men om jeg får like bra svar som på bilforum, er en annen sak.

Jeg synes det hadde vært nyttig om generelt chitchat kategorien omhandlet alt som ikke passer i de andre kategoriene, men helst ting som er knyttet til AV, forumet eller om forumets medlemer. Men nå har jeg skjønt det, det er altså en kategori for alt annet enn det AVforum skal inneholde. Takk for oppklaringen, nå kan jeg sove godt. Og få svar på bilspørsmål her og. Ja faktisk trenger jeg ikke lenger bruke noen andre internettsider! hyggelig, takk for meg og god natt!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God natt!!

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS! Jeg har ALDRI sagt eller ment at man bør stenge kategorien. Ville bare at folk er litt mer bevisste på dette lille problemet (som jeg ikke i min villeste fantasi hadde trodd skulle engasjere så mye!).

Man trenger denne kategorien, men det får liksom være måte på hvor hva slags tull man slenger ut her da. Hysterisk morsomme ting eller utrooolig bra oppskrifter kan jeg godt være interresert i, men blir som regel skuffa. Det er derfor jeg vil at man skal tenke seg om før man poster.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lagde en thread som kombinerte begge disse tingene.. morsomme ting og god mat.. men den falt ikke i så god smak. Jeg forstår det fremdeles ikke. Jeg viste den til mange andre og de syns heller ikke den var så morsom. Dette var norske folk da. Jeg fant threaden selv på et Amerikansk Diablo2-forum (som har et generelt forum) og vi holdt på å krepere av latter. Viste det til en kamerat av meg, han syns også det var morsomt.

Merkelige greier.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike overskrifter synes jeg derimot hører hjemme her, og setter pris på:

Gamle cd'er forvitrer
    Hva skjedde egentlig med HiFi Klubben?
    Rolfs Radio og TV i Oslo konkurs
    Import av Bakprojeksjons TV?
    det fins flere AVforum....
    hva som kan skje hvis man spiller for høyt
    Film I Lyd og bilde
    likheter i design mellom sony og B&W
    Hjemmesidene til Avforum's brukere?

Forøvrig må jeg si at avforum er et veldig bra forum takket være folket her, og moderatorene som er passe strenge, slik tråder ikke utarter seg voldsomt i forhold til emnet.. (På andre forum der man ikke er like "streng" skjer det alt for ofte at det blir masse avsporinger og pisspreik under tråder med et "fornuftig" emne).

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •