Hva skjedde egentlig med HiFi Klubben? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Er glad jeg ikke er medlem av Denon-relegionen, da har man mer å velge blandt og andre butikker selvsagt...
    Vi skal starte en landeplage fra dør til dør nå og verve nye medlemer på lik linje med jehovas vitne.

Er du ikke en av oss vil din amp dø på ampens-dommedag.
    Bare Denon vil overleve som den overlegne amp og gjenoppstå og overta herredømmet på jorden.

:lol:

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på klubben i Bodø, og spurte litt om høyttalere, hva man burde ha for å drive den etc.. Han spurte hva slags forsterker jeg har, og jeg har jo en Sony str-da5000ES. Han dro opp en "test" av en sony til ca. kr 1490 eller deromkring VS. en Nad. Begge var oppgitt til 60W om jeg ikke husker feil, og Nad'en slo sonyen godt ned. Den ga 57W kont. i alle kanaler, mens sonyen var rundt 10. Derfor mente han at min 5000ES ikke kunne være særlig bedre i forhold til oppgitt/målt, og jeg burde helle kjøpe en nad ....

Jeg følte meg ikke tatt seriøst nok der oppe.
    Men i oslo har jeg fått meget god sevice!

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med at HIFi Klubben Stavanger skuffer. Ikke mye peiling å spore blant personalet. På Plasma Dagene kjørte de feil aspect på filmen som gikk på 42"eren helt til jeg sa fra. Tror ikke han så det når jeg sa noe en gang, men jeg fikk nå lov til å sette det opp riktig slik at folk kunne se det de kom for å se.

Alle display TV'ene kjører samme signalet og sånn. 4:3, 16:9, det spiller ingen rolle. Koblet opp via kompositt og S-Video er det også...

Ikke gamle gode Hi-Fi klubben nei

Kenneth

Newcomer cstromme sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor du i Ålesund er det iallefall ikke mye tvil. Da er det Hi-Fi Center kjeden som gjelder.

Har vært flere ganger innom HiFi klubben, men hver gang så får jeg hverken noe særlig service eller noen særlig intelligente svar.

Vurderte sterkt å kjøpe meg en plasma i fjor sommer, og hadde en ca. 45.000 kroner å blåse, stakk innom HiFi klubben, og plasmaen han viste meg var 4 år gammel! Spurte om det var noen andre, men han mente at dette var en kjempe-plasma som slo alle nyere plasma-tv'er. Bildekvaliteten minte mest om de gode gamle bakprojeksjons-tv'ene som Elkjøp brukte å ha på midten av 90-tallet.

På Hi-Fi Center kjeden blir jeg alltid tatt alvorlig og får alltid intelligente og oppegående svar på spørsmålene mine.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •