AV forum policy ?? (med avstemming)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AV forum policy ?? (med avstemming)

Har nettopp fått stengt en tråd. Kan ikke si at jeg er enig i argumentene spesielt når torget fungerer som det gjør for tiden. Kunne godt tenkt meg at noen flere kom med synsounkter på dette. Legger en undersøkelse på dette også.
    Det er vel lov i et demokrati?

Dette er tråden det gjelder.

Skjønner godt at den ikke passet der den først ble lagt, men at det ikke passer i generell chitchat forstår jeg ikke.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreløpig er avstemmingen entydig

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns absolutt ikke dette hører hjemme på et diskusjonsforum. Etter (min personlige) mening svekker det forumet, og gjør det mindre seriøst. Generell chitchat kategorien er utvannet nok som den er, om den ikke skal fylles med garasjesalg i tillegg.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mye på dette forumet som ikke akkurat bidrar til seriøsitet! Det er nå en gang slik at det meste på dette forumet omhandler prosessen med å finne og bytte lyd og bildeutstyr.
    Jeg personlig finner det rart at en slår ned på dette, fordi en ikke vil at det skal utvikle seg. Mens en lar det være helt greit at medlemmer som gjør klare avtalebrudd i følge norsk lov, ikke engang skal få tilsnakk, langt mindre bli utestengt. Det er også teknisk "umulig" å få slettet en feilaktig kommentar på salgsprofilen min på torvet. Dette går også helt ubemerket. Dette er selvopplevde ting som nylig har skjedd.
    Ellers husker jeg meget godt tråden om formatkrigen som hadde utrolig mye useriøsitet og personsjikane uten at moderatorene gjorde annet enn å ta de groveste overtrampene av sikkert hundrevis. Tråden ble først stengt når krigen ble avgjort når Toshiba la inn årene!
    Synes de ovenstående eksemplene svekker seriøsiteten langt mer enn min tråd.
    Når det gjelder utvanning av gcc så tror ikke jeg det er mulig. Navnet i seg selv sier vel alt om det.
    Respekterer fullt ut at noen ikke vil ha noe annet en teknisk diskusjon på forumet selv om jeg ikke er av den oppfattning.

AVtorvet burde vært kanalen en kunne bruke men formen der egner seg ikke når en ønsker å bytte ting. Det er tungvint å sende mailer med bilder og lister hele tiden, mye lettere med en tråd. Jeg burde sikkert hatt en hjemmeside eller noe slikt men slik jeg forstår er det ikke lov å linke til slike.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •