Krekar anmelder Shabana :) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 69
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Mener du virkelig du ville følt det ærekrenkende å bli løftet av en kvinne? :shock:
    Hva som skal være flaut og ærekrenkende med det,forstår jeg ikke
    Å tape for en kvinne i handbak ville vært flaut ,men å bli løftet på i en spøkefull tone er da vel ingenting å hisse seg opp over.
    Er det vel.. Er veldig mye å hisse seg opp over, men ikke i den forstand Mullah gjorde det.. 8)
    -----

alternativt:

Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Mener du virkelig du ville følt det ærekrenkende å bli løftet av en kvinne? :shock:
    Hadde ei jente løftet *meg* opp, hadde jeg spurt henne ut på "date"

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror

Skal vi begynne å presse på folk vår kultur og våre oppfatninger og normer? dette er jo helt galt, blir som å kreve at du skal være kristen, fordi du bor i norge. Blir nesten oppgitt når jeg ser at noe jeg mener er et så galt syn på kulturer.
    Du tar det for langt.

Ja, vi skal være åpne og inklusive. Ja vi skal være tolerante ovenfor de som er annerledes. Men vi skal ikke godta nazisme eller kommunisme og vi skal ihvertfall ikke godta islamsk fundamentalisme.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Uansett klarer jeg å løfte Krekar på 1.92sek. Men tror desverre jfinneru er uslåelig på 1.80...

http://www.haarberg.com/vb6/ClickALot.exe

Folk har tydeligvis for lite å gjøre.

(det er ikke jeg som har mekket screenshot eller exe-filen. Jeg tok dem fra et annet forum. Personlig var min rekord 1.3sek men jeg har dobbelklikk på midtre knappen.)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]

Skal vi begynne å presse på folk vår kultur og våre oppfatninger og normer? dette er jo helt galt, blir som å kreve at du skal være kristen, fordi du bor i norge. Blir nesten oppgitt når jeg ser at noe jeg mener er et så galt syn på kulturer.
    Du tar det for langt.

Ja, vi skal være åpne og inklusive. Ja vi skal være tolerante ovenfor de som er annerledes. Men vi skal ikke godta nazisme eller kommunisme og vi skal ihvertfall ikke godta islamsk fundamentalisme.
    Jeg setter det litt på kanten, men jeg mener som du sier at vi skal være tolerante, og ikke se på oss selv som bedre..

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er prisverdig å være tolerant, men ikke så mye at man ikke reagerer når man vitner noe som bryter med allmenne etiske normer, som f.eks menneskerettigheter og denslags dilldall.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]

Du tar det for langt.

Jeg trodde at kommunisme var godtatt... Jeg kjenner (ikke godt) en som er kommunist og marxist, og er forsåvidt enig i mye av tankegangen bak det. Alt av rasisme og nazisme o.l. er jeg sterkt i mot.

Det burde rette seg etter norske lover ja, men vi må fortsatt forstå at de har andre verdier når det gjelder visse ting. Se f.eks. hvordan de ser på sex før ekteskap i forholdt til oss som har seksuell frigjøring osv. Vi kan jo heller ikke gå å kreve at de skal få et nytt syn på dette og tilrette seg slik at de ser på det likt som de fleste andre i norge.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner (ikke godt) en som er kommunist og marxist, og er forsåvidt enig i mye av tankegangen bak det
    Kommunisme er vel ikke det værste som finnes. Men det har jo vist seg da at det kun fungerer med "jernhånd". Man kan trekke frem mange skrekk-eksempler fra tidligere sovjet. Uansett jeg vil påstå at i alle styringsformer vil det være en eller annen form for svakhet. Det som er litt merkelig, er at alle kommunister i vestlige land ikke ville flytte TIL kommunistiske land :roll:

Mvh

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde nazisme vært urasistisk ville det vert godtatt i like stor grad som kommunisme.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Jeg kjenner (ikke godt) en som er kommunist og marxist, og er forsåvidt enig i mye av tankegangen bak det
    Kommunisme er vel ikke det værste som finnes. Men det har jo vist seg da at det kun fungerer med "jernhånd". Man kan trekke frem mange skrekk-eksempler fra tidligere sovjet. Uansett jeg vil påstå at i alle styringsformer vil det være en eller annen form for svakhet. Det som er litt merkelig, er at alle kommunister i vestlige land ikke ville flytte TIL kommunistiske land :roll:

Mvh
    Hehe godt poeng, det skal jeg bringe opp for han neste gang jeg snakker med han

Å dele rasene for seg selv, synes jeg er en idiotisk tanke. Hvor mange pene damer finnes det ikke som ikke er blonde?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av George Orwell
    Ingenting har skadet sosialismens idé så mye som troen på at Sovjetunionen var et sosialistisk land.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Sitat Opprinnelig postet av George Orwell
    Ingenting har skadet sosialismens idé så mye som troen på at Sovjetunionen var et sosialistisk land.
    Nå var jo sovjetunionen et eksempel på at (i det tilfellet) det ikke virket i praksis. Kommunisme\marxisme kan fungere veldig bra, men nå liker jeg tanken på at jeg kan velge mellom mange projektorer når jeg skal kjøpe, og at prisen presses ned av konkuransen på markedet

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første så er det Mullah-tosken som ikke aksepterer andre kulturer. Det er han som er snylter og spiser en bit av lønna di for hver time du jobber. De pengene går med til å lønne Brynjar Mehling (som forøvrig bare kan glemme å bli engasjert av normale mennesker heretter) for å saksøke folk som i og for seg ikke har gjort noe galt, om man da ikke, som mullahen, spekulerer i det å saksøke for hver minste ting. Det er imidlertid lite betryggende å tenke på at vi huser en som blir sett på som en sentral person i trusselbildet mot den vestlige verden. De fleste av de som ble avslørt som innvolverte etter 0911-episoden var bosatt i USA og levde på penger tjent av ammerikanske borgere.

Mullahen burde vært landsforvist. Tvilen bør komme oss nordmenn til gode. Han er og blir ikke en nordmann for han nekter å identifisere seg med nordmenn. Punktum.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Mullahen burde vært landsforvist. Tvilen bør komme oss nordmenn til gode. Han er og blir ikke en nordmann for han nekter å identifisere seg med nordmenn. Punktum.
    Men han er en norsk statsborger, og dermed er det mer eller mindre umulig å landsforvise ham.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Kunne ikke sagt det bedre selv.

Hvorfor skal vi i Norge være dumsnille og gi penger til alt og alle så lenge de ikke vil rette seg etter de lover, regler og normer som gjelder her?
    Ble nevnt her før at om vi tok med oss de verdier som betyr mye for oss ned til f.eks. "Krekar-land", da ville vi blitt steinet og det som værre er.
    Så hvorfor skal vi på en måte synes det er greit at en som tror på æresdrap, kutte hendene av folk etter tyveri, ++ bo her i landet og "tjene" grovt på det?
    Er det virkelig sånn vi vil ha det?

Eneste grunnen til at Krek(et)ar bor i Norge er at staten her er så lett å utnytte på det groveste. Hadde han bodd i nesten hvilket som helst anna land enn Norge, så ville han vært fengslet. ANdre land hadde ikke godtatt sånn!

Og ærlig talt... Hva er poenget med å saksøke ei bare fordi hun løftet han? Ren og skjær idioti, spør du meg.
    Hadde hun knekt et par bein i han eller noe, da kunne han saksøkt. Men for å bli løftet... Come on! :evil:

Og når det gjelder innvandrere generelt, så er det forsåvidt greit så lenge de tilpasser seg, lærer norsk, og får seg en jobb.
    Men de som nekter å lære norsk, nekter å tilpasse seg, bare driver med lovbrudd og de som bare lever på sosialen... De kunne bare vært pakket og sendt hjem med første og beste container-båt!!

Mulig jeg irriterer mange med det jeg nettopp har skrevet, men jeg VET at det er VELDIG mange som støtter meg også.

Takk for oppmerksomheten. 8)

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [likerHIFI
    ]Hadde nazisme vært urasistisk ville det vert godtatt i like stor grad som kommunisme.
    Og hvis brennevin hadde vært uten alkohol, så ville det vært helt akseptert av avholdsfolket.
    "Nazisme uten rasisme" blir som "Kniv uten egg" eller "Bil uten hjul". Nazisme slik det er blitt praktisert helt siden før 2. verdenskrig innholder per definisjon en god porsjon rasisme. Uten rasisme, ingen nazisme.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Sitat Opprinnelig postet av [likerHIFI
    ]Hadde nazisme vært urasistisk ville det vert godtatt i like stor grad som kommunisme.
    Og hvis brennevin hadde vært uten alkohol, så ville det vært helt akseptert av avholdsfolket.
    "Nazisme uten rasisme" blir som "Kniv uten egg" eller "Bil uten hjul". Nazisme slik det er blitt praktisert helt siden før 2. verdenskrig innholder per definisjon en god porsjon rasisme. Uten rasisme, ingen nazisme.
    Vel, da heter det fascisme. Og det er ikke videre akseptert det heller.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da krekar skulle levere annmeldelsen i dag stod det en heldig journalist utenfor politistasjonen og ventet på ham.
    Krekar hadde i følge radio gått til angrep på journalisten.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Krekar hadde i følge radio gått til angrep på journalisten.
    Haha, typisk Krekar :roll: :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tonern
    Og ærlig talt... Hva er poenget med å saksøke ei bare fordi hun løftet han? Ren og skjær idioti, spør du meg.
    Hadde hun knekt et par bein i han eller noe, da kunne han saksøkt. Men for å bli løftet... Come on! :evil:
    Det er her det viktig å forstå at det er forskjeller mellom kulturer.. Det kan være vanskelig å forstå, men det kan bli sett på som meget respektløst og mullah var redd for at noen imaner skulle se hva som hadde skjedd. Argumentet "prøv å bygg en kirke der nede" begynner også å bli oppbrukt.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er her det viktig å forstå at det er forskjeller mellom kulturer..
    Spørsmålet er vel heller hva Krekar gjorde på Smuget! Det er vel selve Stedet for kroppskontakt og fri sjekking. Hvis han er redd for å bli tatt i, så burde han holde seg langt unna det stedet. Jeg vil påstå han nærmest bad om det på et sted som dette. Jeg tror nærmest han ønsket å få anledning til å saksøke...

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •