Krekar anmelder Shabana :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 69
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Pass dere så dere ikke blir saksøkt nå. Han er inne i en god bølge der han saksøker alt og alle nå!
    Sykt at en slik person skal få holde på slik. Blir jo en liten riking i Norge han!
    Norske retsvesen er helt feil!
    Hadde han bare flyktet til usa istede så hadde han vel sittet inne for lengesiden.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så mye penger som han har fått nå skulle jeg tro han hadde råd til "froktbotikk". Spara, spara til froktbotikk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror
    Hva med et kulturrelativt syn, viktig å forstå at hans kultur er annerledes fra våres og at det som kan være forferdelig ærekrenkende for han, behøver ikke å være noe ærekrenkende for oss. Viktig å forstå at det er forskjeller mellom kulturer og at ingen er bedre enn en annen. Dere som vil kaste ut en normann, hvorfor? Så lenge han ikke har blitt dømt for å gjøre noe galt, så kan vi vel ikke bare kaste han ut?
    Kultur eller ei... Bor man i et land, så skal man rette seg etter skikker og kulturet i det landet. Ergo: Bor man i Norge, så skal man rette seg etter norsk kultur og skikker.

Hva om en nordmann hadde dratt til "Krekar-land" og praktisert norske skikker der. Da hadde det nok blitt slått hardt ned på. Hadde enten blitt sprengt eller kappa hodet av.

Akkurat på det området der, så er jeg VELDIG FRP!!!! Can't help it!

Blir pokkers så irritert over sånne snyltere som Krekar og Co.!!!!

Newcomer Frink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Forresten, hva er fornavnet til han der Krekar? Det er tusenkronersspørsmålet.
    Mullah er i hvert fall det første, men om det finnes en fire-fem til vet ikke jeg.
    Ring Brynjar Meling og spør, så saksøker sikkert Krekar deg for ÆREKRENKELSE!

I have a newsflash for you, Krekar. NOBODY CARES! Samme beskjeden kan også
    gå ut til samtlige TV-kanaler og aviser som har tatt dette og blåst det så jævlig opp.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tonern
    Hva med et kulturrelativt syn, viktig å forstå at hans kultur er annerledes fra våres og at det som kan være forferdelig ærekrenkende for han, behøver ikke å være noe ærekrenkende for oss. Viktig å forstå at det er forskjeller mellom kulturer og at ingen er bedre enn en annen. Dere som vil kaste ut en normann, hvorfor? Så lenge han ikke har blitt dømt for å gjøre noe galt, så kan vi vel ikke bare kaste han ut?
    Kultur eller ei... Bor man i et land, så skal man rette seg etter skikker og kulturet i det landet. Ergo: Bor man i Norge, så skal man rette seg etter norsk kultur og skikker.

Hva om en nordmann hadde dratt til "Krekar-land" og praktisert norske skikker der. Da hadde det nok blitt slått hardt ned på. Hadde enten blitt sprengt eller kappa hodet av.

VELDIG ENIG MED DEG!!!!!!!!!!!!!!
    Hva hadde skjedd om vi hadde gått sammen og kjørt ett buss lass med kirkeglade Normenn til ett slik hurdu-urdu land og skulle satt opp en stavkirke midt i byen og forlangt at alle respekterte vårt livssyn og gått på sossen og bare levd livet?
    (Kanskje litt på spissen men ikke langt fra sannheten)
    Vi hadde blitt steinet.
    Så kom igjen la oss gjøre som de ville gjort med oss.
    Kast ut alle som kommer inn til landet og blir samfundsbyrder.
    Jeg er ikke rassist. Jeg kjenner flere med utenlandsk opprinnelse og synes disse er helt ok. Men de er inneforstått med at norsklære, jobb og norsk skikk er noe de må rette seg etter og de står på som vanlige normenn for å klare seg.
    Og disse får faktis lide av de som utnytter samfundet. For alle blir veldig ofte skjemt under en og samme kam.
    Noe som er feil.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frink
    Mullah er i hvert fall det første, men om det finnes en fire-fem til vet ikke jeg.
    Så Mullah er navnet hans? Hvorfor kaller de ham da mullahen? Vi kaller ikke han FrP-duden for karlen, eller DVDmomsmonsteret fossen.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frink
    Så Mullah er navnet hans? Hvorfor kaller de ham da mullahen? Vi kaller ikke han FrP-duden for karlen, eller DVDmomsmonsteret fossen.
    Trodde krekar var etternavnet og Mulla var ett ullaulla ord for "leder/prest" eller lignende.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Cosmo ? :lol:

Spøk til side.
    Jeg synes generellt at det er litt for lite respekt for andre kulturer og litt for liten evne til å kunne sette seg inn i hvordan dette kan oppleves fra Krekar sin side med hans kultur og bakgrunn.

Selv om ikke vi skulle få sette opp en stavkirke eller praktisere kristendom i hans land, hvis så måte er, så MÅ ikke Norge være like vanskelig tilbake.

Er da kjekt hvis i alle fall ett av landene kan være litt rund i kantene, ta i mot folk uten å forlange at de går i bunad og ski på vei til kirken.

Må ærlig innrømme selv at kanskje det kunne vært litt flaut/ærekrenkende å bli løftet av en kvinne foran kameraer og en masse publikum. Med tanke på Krekars kultur og det kvinnesyn den kulturen har så er nok dette mange ganger flauere og værre for Krekar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Cosmo ? :lol:

Spøk til side.
    Jeg synes generellt at det er litt for lite respekt for andre kulturer og litt for liten evne til å kunne sette seg inn i hvordan dette kan oppleves fra Krekar sin side med hans kultur og bakgrunn.

Selv om ikke vi skulle få sette opp en stavkirke eller praktisere kristendom i hans land, hvis så måte er, så MÅ ikke Norge være like vanskelig tilbake.

Er da kjekt hvis i alle fall ett av landene kan være litt rund i kantene, ta i mot folk uten å forlange at de går i bunad og ski på vei til kirken.

Må ærlig innrømme selv at kanskje det kunne vært litt flaut/ærekrenkende å bli løftet av en kvinne foran kameraer og en masse publikum. Med tanke på Krekars kultur og det kvinnesyn den kulturen har så er nok dette mange ganger flauere og værre for Krekar.
    Greit å ta imot folk som har det vanskelig. Men Krekar har det ikke vanskelig!!! Han får alt han trenger fra staten her, og atpåtil drar han til "Krekar-land" på ferie i ett år... Der han har stikki av ifra! Hvor er logikken i det??
    Greit at et land er litt "runde" i kantene, men det er forskjell på det å være rund i kantene, og det å være dumsnill!!

Jeg mener at er du i norge, så oppfør deg deretter. Man tilpasser seg!!!
    Og kan man ikke tilpasse seg, så er det første og beste transport tilbake der man kommer ifra!!

Og det med at han hadde tolk under den seansen... Hvorfor trengte han det? Han kan jo tydeligvis norsk. Ihvertfall når han blir irritert!

Bare for å understreke det, så er jeg IKKE rasist. Men for hver gang det oppstår sånn idioti, så er jeg ett steg nærmere.

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote="tor rasmussen Må ærlig innrømme selv at kanskje det kunne vært litt flaut/ærekrenkende å bli løftet av en kvinne foran kameraer og en masse publikum. .[/quote]

Mener du virkelig du ville følt det ærekrenkende å bli løftet av en kvinne? :shock:
    Hva som skal være flaut og ærekrenkende med det,forstår jeg ikke
    Å tape for en kvinne i handbak ville vært flaut ,men å bli løftet på i en spøkefull tone er da vel ingenting å hisse seg opp over.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det måtte jo berre komme

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/04/29/397138.html

Sliter med å komme inn, men er nok mangen rundt om i landet som vil løfte kreket :roll:

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når kvinnfolk tar meg på rompa blir jeg opphisset, men ikke på samme måte :lol:

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Navnet hans er Faraj Ahmad Najmuddin.

Robert-

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [likerHIFI
    ]Når kvinnfolk tar meg på rompa blir jeg opphisset, men ikke på amme måte :lol:
    Liker best når de stryker foran jeg.

Kult spill forresten
    Må prøve OM jeg kommer INN en gang

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tonern

Skal vi begynne å presse på folk vår kultur og våre oppfatninger og normer? dette er jo helt galt, blir som å kreve at du skal være kristen, fordi du bor i norge. Blir nesten oppgitt når jeg ser at noe jeg mener er et så galt syn på kulturer.

Rart at store byer i England og USA virker :roll: mtp. at det bor forksjellige raser der.....
    Det er nok best å holde raser atskilt fra hverandre.... :roll: Hva med at kun de som er født i Norge slipper inn på avforum?

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en historie fra en tid tilbake da jeg jobbet (som elektriker) på flyktningekontoret her i byen.
    Det skjedde flere ganger hver dag at innvandrere kom inn, og begynte å kjefte høylytt på de som jobbet der, fordi f.eks strømregningen var større enn trygda de hadde fått utdelt, de ropte, slo i bordet, og en truet faktisk med å banke opp de ansatte, fordi nå måtte han kanskje selge bilen for å betale regningene!! :shock: :evil:
    Hadde VELDIG lyst til å ta hammeren i ene hånda, olfakniven i andre og hoppe over skranken... :evil:
    Jeg har ikke noe mot innvandrere som oppfører seg, skaffer seg en jobb etc., men snyltere/kriminelle/dagdrivere kan pakke tøflene og komme seg hjem!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er litt morsomt her, er hvis Kreke ikke hadde blitt sint, så hadde det sannsynligvis ikke kommet i avisene. Ikke i den grad som det er nå i allefall. Nå synes alle det er morsomt å harselere med dette. Tror egentlig han bruker hvert øyeblikk til å få medieoppmerksomhet...
    Han har vel søkt asyl på falske premisser mener jeg. Spesielt når han kan dra tilbake til hjemlandet. Men han er vel ikke den eneste som kommer inn på falskt grunnlag.

Mvh

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Har en historie fra en tid tilbake da jeg jobbet (som elektriker) på flyktningekontoret her i byen.
    Det skjedde flere ganger hver dag at innvandrere kom inn, og begynte å kjefte høylytt på de som jobbet der, fordi f.eks strømregningen var større enn trygda de hadde fått utdelt, de ropte, slo i bordet, og en truet faktisk med å banke opp de ansatte, fordi nå måtte han kanskje selge bilen for å betale regningene!! :shock: :evil:
    Hadde VELDIG lyst til å ta hammeren i ene hånda, olfakniven i andre og hoppe over skranken... :evil:
    Jeg har ikke noe mot innvandrere som oppfører seg, skaffer seg en jobb etc., men snyltere/kriminelle/dagdrivere kan pakke tøflene og komme seg hjem!
    Er nok ikke bare innvandrere som er snyltere, kriminelle og dagdrivere. Har ikke sansen for dem, uansett hudfarge og bakgrunn

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEG kan godt stå hjemme hos MEG SELV og knuse glass, JEG kommer ikke hjem til DEG og knuser glass.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett klarer jeg å løfte Krekar på 1.92sek. Men tror desverre jfinneru er uslåelig på 1.80...

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •