Fotball tråden..... - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 15 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 281
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har bare ikke sansen for fanatikere.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Har bare ikke sansen for fanatikere.
    Nå vel - definér fanatiker.....
    Vi må tåle litt humor slik som Tigerberget eksemplifiserte på forrige side (Roman bilde og Gerrard filmen).

Harman: ja, det norske herrelandslaget er så dårlig at jeg nesten ikke har ord. Og at Drillo nå går ut i media og sier "det var ikke så gæern't" gjør jo ikke tingene noe bedre.
    Her er min dom:
    • Dagens herrelandslag hare INGETING i verken VM eller EM å gjøre.
    • Drillo som trener er gått ut på dagen.
    • NFF som organisasjon trenger fornyelse og konkurranse (ja, det høres kanskje rart ut, men de er i reliteten monopolister)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Humor må man selvsagt ha. Min tilnærming til denne tråden er å heller fremheve mitt eget lag enn å slenge skit om andre. Men jeg forstår også at ikke alle tenker sånn. Spm om hva han ønsket å oppnå hadde kommet uansett hvilket lag det var snakk om. En tråd der man sitter på hver sin haug og slenger dritt om andres lag er ingen tjent med etter min mening. Heldigvis er tonen stort sett fin.

Ser at jeg kan ha overragert og beklager dette.

Landslaget...... Har ikke sett en kamp på 6 år. Blir bare deprimert.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet fra tv2sporten...

Rett nok er han rask men....

Cristiano Ronaldo risikerer å miste Manchester Uniteds sesongoppkjøring.

Cristiano Ronaldo har meldt forfall til Portugals landskamp mot Estland på grunn av skade.

Undersøkelser viser at driblefanten trolig har pådratt seg en brokkskade, og må nå etter alt sannsynlighet under kniven for å bli kvitt plagene, skriver The Telegraph.

United informert
    24-åringen merket skaden da han reiste hjem til Madeira i begynnelsen av neste uke. Ronaldo kjente store smerter i Portugals seier over Albania under lørdagens VM-kvalifiseringen i Tirana.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye taper de på Onsdag mot nederland da ?

Tipper de taper med 3 mål :-D

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Mye taper de på Onsdag mot nederland da ?

Tipper de taper med 3 mål :-D
    4-0 til de ostespisende skøyteløpende hasjrøykerne

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 - 0 til Norge tipper jeg.

selv om jeg ikke har trua på det.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har de spilt 01:44 minutter på De Kuip og Norge har enda ikke scoret.
    For en elendighet...............

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi må nok bare innse at Drillofotball ikke holder mål i dagens moderne fotball. 4-5-1 er grusomt å se på når vi ikke har spillere til det. Det er vel ingen landslagspillere som spiller på den måten på sine respektive klubblag, og da blir omstillingen enda verre.
    2-0, vel fortjent til de orange, og jeg kunne vel heller ikke se at de hadde noe å lære av det Norske angrepspillet...

Hilsen "fanatikeren.."

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    ....Hilsen "fanatikeren.."
    Så så. Ikke ta det så tungt.

Jeg så som vanlig ikke kampen. Hadde uansett besøk, så om jeg hadde hatt lyst så var det ikke helt forenelig. Hadde på P4 i bakgrunnen, men det var såpass lavt på at jeg ikke fikk med meg noe særlig. Hadde vi sjanser i det hele tatt? Var det pinlig å se på?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Om Holland og Hellas og spillestil og sånn...

Vi ble rundtspilt, rett og slett.
    Norge hadde i realiteten 1 -én- målsjanse.

Drillo fornekter seg ikke med sine uttalelser i dag om at Norge ikke engang vil prøve å spille slik offensiv fotball ála Holland.
    Han om det.

Nå bør man kanskje samtidig stille seg spørsmålet om hvor suksessfull den hollandske klikk-klakk-angrepsfotballen har vært.

Holland har 1 EM trofé, og that's it (England med sitt ene VM trofé er da i realiteten bedre).

Holland og Hellas har hatt like mye suksess, hvert sitt EM trofé, men med to veldig forskjellige spillestiler.

Derfor er det ingen stor kjemperisiko å forsøke Hollands stil fremfor Hellas sin, slik vi har det i dag med Drillofotballen.

Drillo må få lov til å trekke seg tilbake nå, takk for den innsatsen.
    Norge trenger ny ledelse, ny stil og nye spillere. Tom Nordli - velkommen!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Skriver selv på første siden i denne tråden at jeg ønsker Tom Nordlie som trener. Eneste aberet er at han har (hatt?) for vane å kjøre lagene sine knallhardt fysisk. Spesielt i sesongoppkjøring. Dette har han ikke styring på som landslagstrener.

Har vi andre kandidater? Bør vi se til utlandet?

Hva med Trond Sollied? Vi vet jo at han har suksess, men jeg aner ikke noe om spillestilen han eventuelt ville tilført landslaget.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe stort tap. Ikke til den prisen hvertfall. Hadde vært mer skeptisk etter fjorårssesongen. Tror den engelske ligaen var perfekt for Ronaldo. Kommer ikke til å dominere like mye i den spanske. Spørsmålet er hvem som kommer inn istedet....

United aksepterte rekordbud på Ronaldo - VG Nett om Spansk fotball

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, selvfølgelig ikke noe stort tap å miste den beste spilleren og lagets toppscorer......................liksom

Joda, dette svekker ManUtd veldig. Hvor mye vet vi ikke før vi får vite hvem som kommer inn istedet....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har scoret greit med mål i år, det er ikke det. Men mannen har tapt seg mye etter min mening. Var tilbake til de unotene han hadde til å begynne med. Sitte å slå i gresset etter hver takling han ble utsatt for istedet for å jobbe hjemover. Men United trenger både ny keeper (på sikt) og en til to midtbanespillere i verdensklasse. I tillegg trenger vi en spiss om Tevez går. Selv i dagens marked får man litt for 825 mill.

Edit: hvor mange ganger i år har Ronaldo utfordret en mot en og kommet forbi...? Jeg ser helt klart poenget med antall mål, men vi vet ikke hvor mange mål Tevez eller Berba (eller andre for den del) hadde scoret med like mye spilletid....

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går jo Tevez sannsynligvis til en annen klubb.

Berbatov har overhode ikke prestert og virker som han går på somadril eller slike ting - zzzleeepy Berba er vel klengenavnet.

Nei, her må det handles - men kanskje de 800 millionene skal til gjeld/Glazier?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe av det går vel med til gjeld. Vi får nok ikke de 825 mill i tillegg til de årlige 250 mill til å handle for i år, men ganske mye bør brukes.

Sitter å leser litt på engelske forum og aviser. Virker ikke som om så fryktelig mange united-fans er veldig lei seg. De fleste sier takk for alt han har gjort, men nå er det et nytt kapittel. Men som du er inne på, så spørs det hvem som kommer inn nå. Alle klubber vet at United MÅ handle i år, og da skrur de sannsynligvis prisene i været.

Ribery er sikkert aktuell, men han har vel et sinnsykt lønnskrav etter hva jeg har forstått.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ligger det an med Chelsea og Liverpool på overgangsmarkedet? Noen rykter der? Ser Real snuser på Alonso....

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Nå går jo Tevez sannsynligvis til en annen klubb.

Berbatov har overhode ikke prestert og virker som han går på somadril eller slike ting - zzzleeepy Berba er vel klengenavnet.

Nei, her må det handles - men kanskje de 800 millionene skal til gjeld/Glazier?
    Men ser man på statistikk etter en kamp så har plutselig Berbatov løpt omtrent like langt som Tevez og noen ganger lenger enn Rooney. Uten håpløse løp på 40 meter uten mål og mening....

Har sansen for Berbatov selv om han har en synkende formkurve denne sesongen. Har endte vel på 9 mål og 9 assisst (?) i PL og nesten alt var før nyttår da han var i form og skadefri. Jeg er glad for at det mest sannsynlig er Tevez som går og ikke Berbatov.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter noen timers tenking på hvem United bør få tak i blir jeg ikke helt klok på hvilken formasjon som bør brukes. Sir Alex har jo i alle de år tviholdt på klassisk 4-4-2, men det har blitt noe 4-5-1 i CL spesielt etter at Ronaldo slo igjennom.

Personlig vil jeg ha en 4-3-3 i Barcelonastil posisjoneringsmessig, ihvertfall mer offensivt enn Chelsea. Muligens noe som er i retning Liverpoolformasjonen som fungerer bra.

Isåfall tror jeg Rooney, Berbatov og Ribery kunne blitt en farlig trio på topp. Rooney brukes som kant eller sentralt når Berba ikke spiller. Nani kan fremdeles slå igjennom og Park kan brukes på mer defensive dager på en kant. Vi har også Welbeck og Macheda.

På midtbane vil jeg har to balanserende personer og her fungerer Carrick, Hargo og Fletcher i rotasjon perfekt. Det vi mangler er en kreativ og offensiv klassespiller på midten. Anderson og Scholes kan spille alle roller på midtbanen og Giggs kan være backup på den offensive rollen.

Det store spørsmålet blir hvem som er tilgjengelig og kan kjøpes i denne posisjonen? David Silva? Redd det er få alternativer, Kaka er jo solgt, Ronaldinho og Deco er på vei nedover. Forslag?

Forsvaret er ok om Brown kommer tilbake, hvis ikke bør vi få tak i en solid offensiv høyreback mens vi venter på at Rafael skal bli eldre.

Vi MÅ ha ny keeper snarest.

Alternativ to er å fortsette med 4-4-2. Med Berba og Rooney på topp mangler vi backup synes jeg og vi må muligens inn med en spiss. Gjerne en ny Saha-type. Welback og Macheda blir noe spakt som eneste alternativer.

Vi mangler vinger, her er Ribery førstevalget. Valencia spilte bra mot United og er linket til oss og skal være lovende, men jeg har tilgode å se mer enn denne kampen av han. Zhirkov er et annet alternativ som jeg har tro på. Park og Nani som backup.

Med denne taktikken kan vi nesten ikke kjøpe en sentral midtbane uten å selge noen. Jeg vil ikke selge noen og derfor kunne jeg tenkt meg enda en sesong med samme mannskapet. Med forbehold om at Hargreaves kommer tilbake på toppnivå.

Side 7 av 15 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •