Fotball tråden..... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 15 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 281
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godset tok skalpen på seriemester 08 også. Vif klarte ikke mer enn uavgjort. Deilig dag for norsk fotball

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld gjelder det

Holde nullen bakover og score (minst) ett mål.....

Ønsk oss blå lykke til

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert utgangspunkt med 0-0 på Camp Nou.

En praktkamp i forsvarsspill.

Så kan knehønene i TV3/Viasat4 sitte der og analysere seg i hjel. Chelsea spilte en strålende fotballkamp med tanke på det skal spilles to kamper.

Grisespilleren Pyoul klarte å være på banen i 5-6 minutter før han fikk gult kort og må stå over returen - bra!

Bosingwa stoppet Messi meget bra.

Lampard var sur da han ble byttet ut og må jobbe med det på egenhånd.

Dagens spillere: Bosingwa og Drogba

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Barca kommer til å score på Stamford Bridge. Chelsea redder seg med 9 disiplinerte mann i forsvar store deler av kampen. Sånn kan de ikke holde på i London. En goal til Barca, og Chelsea må score minst 2 mål. Det blir en helt annen kamp og med Barcas raske trio fremme så vil jeg driste meg til å si at Chelsea ryker ut pga de ikke klarte å score på bortebane.

Så får vi se i kveld da. Hvem som er best av pest eller kolera på Old Toilet.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Barca kommer til å score på Stamford Bridge. Chelsea redder seg med 9 disiplinerte mann i forsvar store deler av kampen. Sånn kan de ikke holde på i London. En goal til Barca, og Chelsea må score minst 2 mål. Det blir en helt annen kamp og med Barcas raske trio fremme så vil jeg driste meg til å si at Chelsea ryker ut pga de ikke klarte å score på bortebane.

Så får vi se i kveld da. Hvem som er best av pest eller kolera på Old Toilet.
    Og jeg drister meg til å si at vi vinner 2-0 neste uke - Barca uten to sentrale midtstoppere ("grisen " Pyoul og han som ble båret ut).
    Til den kampen har vi en heltent Lampard som skal ha revansje for å ha bli byttet ut og en Ballack uten krampetendenser

Tipper vi kommer til å spille 4-4-2
    Cech, Ivanovic - Terry - Carvalho(Alex) - Bosingwa, Essien - Lampard - Ballack - Malouda, Anelka - Drogba

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror begge lag scorer i London og at det er helt åpent.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Og jeg drister meg til å si at vi vinner 2-0 neste uke - Barca uten to sentrale midtstoppere ("grisen " Pyoul og han som ble båret ut).
    Til den kampen har vi en heltent Lampard som skal ha revansje for å ha bli byttet ut og en Ballack uten krampetendenser

Tipper vi kommer til å spille 4-4-2
    Cech, Ivanovic - Terry - Carvalho(Alex) - Bosingwa, Essien - Lampard - Ballack - Malouda, Anelka - Drogba
    Ikke Cole?

Chelsea klarte å ødelegge noe som kunne blitt en morsom kamp. Men det er jo ikke noe nytt at de spiller gørr kjedelige kamper

Barca har foresten en meget god midtstopper i Milito også som jeg regner med spiller sammen med Pique.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Ikke Cole?

Chelsea klarte å ødelegge noe som kunne blitt en morsom kamp. Men det er jo ikke noe nytt at de spiller gørr kjedelige kamper

Barca har foresten en meget god midtstopper i Milito også som jeg regner med spiller sammen med Pique.
    Pussig at folk reagerer på at Chelsea spilte klokt og med utsøkt defensivt arbeid.
    ManU gjorde det samme på Camp Nou i fjor, og det var ingen sterke reaksjoner på det. Når Chelsea gjør det samme så skal de "arresteres" og "straffes"; ihvertfall ifølge en del fans og Xavi (ref hans uttalelser i media).

Ashley Cole spiller ikke venstreback hvis Bosingwa kan gjøre jobben bedre mot Messi. Hvis vi går videre og møter Arsenal i finalen, så så jeg helst at Ashley spilte fletta av tidligere lagkamerater og sendte DEN beskjeden til enkelte uforskammede goonere

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cole er så god at jeg hadde nok satt inn han på venstrebacken og flyttet Bosingwa på høyre der han spiller best.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Cole er så god at jeg hadde nok satt inn han på venstrebacken og flyttet Bosingwa på høyre der han spiller best.
    men Messi liker best venstrebent motstandere, og blir litt "satt ut" av å møte en svært god høyrebent venstreback - pussig fyr han derre Guus....

Et helt annet, men svært viktig poeng med hensyn til returkampen:
    Barcelona som er i gullkampen i Spania, spiller borte mot Real Madrid i morgen - de bør ikke avgi poeng.
    Chelsea, hvor Guus har sagt at gullkampen er kjørt, har egentlig bare å spille for å sikre 2-4 plassen og møter Fulham hjemme i morgen. Laget kan altså hvile sine sterkeste spillere, mens Barcelona må pøse på med alt de har.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!! !!!!!!!!!

Så deilig å knuse VIF 3-2!!!!!

HEIA START!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    strengt tatt 2-4, Tiger - firerbanden i svart klarte ikke å få med seg det

Bønda fra VålerENGEN kan tusle hjem til kuene & sauene sine, der de står og gresser på ENGEN...........

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    men Messi liker best venstrebent motstandere, og blir litt "satt ut" av å møte en svært god høyrebent venstreback - pussig fyr han derre Guus....

Et helt annet, men svært viktig poeng med hensyn til returkampen:
    Barcelona som er i gullkampen i Spania, spiller borte mot Real Madrid i morgen - de bør ikke avgi poeng.
    Chelsea, hvor Guus har sagt at gullkampen er kjørt, har egentlig bare å spille for å sikre 2-4 plassen og møter Fulham hjemme i morgen. Laget kan altså hvile sine sterkeste spillere, mens Barcelona må pøse på med alt de har.
    Messi er en ting, men tror Cole er bedre å ha når han trekker innover i banen og Alves kommer på overlapp i full fart. Tviler på at Chelsea spiller nok en kamp med 10 i forsvar og da blir det mer trøbbel. Og Bosingwa blir god å ha på høyresiden for Abidal og Henry er slett ikke borte de heller og i samspill med Iniesta blir de skumle.

Såvidt jeg fikk med meg så sparte ikke Chelsea en eneste mann mot Fulham heller, men det er jo brukbar pause fra lørdag til onsdag. Barcelona knuste et tafatt Real Madrid og viste hva de var gode for.

Tipper Barcelona går videre på bortemål eller vinner 2-1 og møter United i Roma. United scorer et mål på Emirates og da tviler jeg på at Arsenal klarer 3.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med finaleplass, ManUtd fans.

Dommeren kunne like godt blåst av kampen etter 11 minutter - fra da av hadde ikke Arsenal mulighet til å nå finalen.....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Taus i dag Asvaberg.....?:-D :-D :-D

Tipper du ikke sender en blomsterbukett til Shrek Øvrebø..
    Du får glede deg over at Start slaktet pippipene fra Lille(putt)strøm!

Heia START!!:-D

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Taus i dag Asvaberg.....?:-D :-D :-D

Tipper du ikke sender en blomsterbukett til Shrek Øvrebø..
    Du får glede deg over at Start slaktet pippipene fra Lille(putt)strøm!
    Har vært opptatt idag, heldigvis.

Jeg er nok mere sint enn skuffet. Finalen i fjor, DA var jeg skuffet.
    Nå er jeg sint - av 4 grunner:
    a) personlige trusler mot dommerne er helt uakseptabelt og en skam
    b) jeg er sint og skamfull over å være norsk - dommerne er profesjonelle og de hadde en elendig dag på jobben og det vil overraske meg stort om noen av de 4 får en europakamp i fremtiden - de burde ikke!
    c) rekasjonen etter kampen til enkelte Chelsea spillere er forståelig MEN, igjen tenk profesjonelt, også uakseptabelt - dette er deres jobb og motgang er en del av det å takle en jobb
    d) Chelsea er semifinalenes moralske vinner - de spilte klokt men burde satset mere offensivt etter det (feilaktige) røde kortet til Barcelona
    e) dessverre deles det ikke ut pokaler til moralske vinnere

Nå gjenstår FA cup'en som vi bør kunne hale i land og kampen om 2.plassen og direkte plass i Champions League 2009-2010 - slik at vi igjen kan trekke Liverpool og Barcelona i semi/kvartfinale

ps! jeg gleder meg selvfølgelig over Start og Mykland - men med en ganske tøff bismak

edit: verken Drogba eller klubben hadde vel ikke noe valg:
    DROGBA AND CHELSEA FC STATEMENTS
    Posted on: Thu 07 May 2009

Didier Drogba has asked for this statement to be released on his behalf.

'I was very upset at what happened during the game, but having seen the pictures on TV I accept that I overreacted.
    'I also fully accept that the language I used did not set a good example for those watching at home, especially children. I regret that in the heat of the moment I let out my incredible frustration and disappointment in this way, and for that I apologise.'

Chelsea Football Club has issued the following after Didier Drogba's statement:

'Chelsea welcomes Didier's statement today which was made honestly and after reflection. We are all acutely aware of the responsibilities that lie with both the club and its players towards setting a good example as role models.
    'While it is clear that some of the events last night were regrettable, they occurred only because of the high emotions and frustrations which arose from the disappointment of a controversial defeat in such an important game.
    'We made representations to UEFA immediately after the game and we await their comments following a review of the match officials' report

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når sant skal sies så burde Drogba avgjort det selv på 1-0.
    Han fikk stå mutters alene inni 16m, dro av en mann og klarte ikke å vippe ballen over en liggende sprellende keeper. 100% sjanse kalles det...

Oppførselen til Drogba etter kampen er fullstendig latterlig.
    Ser jo helt gal ut.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han kan se så "gal" ut han vil - jeg kaller det engasjement.

Og engasjementet hans har gitt klubben 55 ligamål, 25 Champions league mål og endel cup-mål

Litt flere enn det han spanske krølltoppen dere betaler på.......

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til opplysning så gir også 3 plassen i årets Premier League plass i Champions League, mitt lag Arsenal må spille kvalik. Dette gjelder også i Italia og Spania, 3 beste direkte kvalifisert og 4 plassen må ut i kvalik.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Til opplysning så gir også 3 plassen i årets Premier League plass i Champions League, mitt lag Arsenal må spille kvalik. Dette gjelder også i Italia og Spania, 3 beste direkte kvalifisert og 4 plassen må ut i kvalik.
    Takket være Engelsk dominans i denne turneringen de siste årene, vil jeg tro....

Dessverre for deg ser det ut til at vi i dag virkelig tar revansje for hjemmetapet mot dere tidligere i år ...... men p.t. en underholdene og fair kamp

Side 4 av 15 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •