Fotball tråden..... - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 15 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 281
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Spurs - Chelsea

Så kampen, men husker ikke resultatet... mohahaha
    Noen rubelgutter som husker hva det ble ???

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Payback is a bitch!
    Såg faktisk kampen på Three Lions i Trondheim, og hjalp lite på humøret at den var sprengt med united og spurs supportere som jublet og danset på bordene... :lol:

Tottenham var best, de ville ha poengene mer enn Chelsea virket det som, men burde aldri vært dømt straffe.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Spurs - Chelsea

Så kampen, men husker ikke resultatet... mohahaha
    Noen rubelgutter som husker hva det ble ???

Noen som husker hvordan det gikk mellom de røde bortskjemte djevlene og de kule blå bohemene fra Londongamle trøloftet for litt siden.....

mohahahaha

Lykke til mot Sp**s - denne gangen ser nok dommeren at ballen er over linja

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Noen som husker hvordan det gikk mellom de røde bortskjemte djevlene og de kule blå bohemene fra Londongamle trøloftet for litt siden.....

mohahahaha

Lykke til mot Sp**s - denne gangen ser nok dommeren at ballen er over linja
    Bortskjemte?

Nei du, mens United blir tappet for penger får Chelsea milliard på milliard av sin kjære russer som en bortskjemt liten unge.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bortskjemte?

Nei du, mens United blir tappet for penger får Chelsea milliard på milliard av sin kjære russer som en bortskjemt liten unge.
    Av alle mennesker på denne jord må DU kunne klare å kalle en spade for en spade:

Det er ikke en dritt bedre å bli dopet på dollar enn på rubler -
    Glazer - Roman = potato - potato

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av alle mennesker på denne jord må DU kunne klare å kalle en spade for en spade:

Det er ikke en dritt bedre å bli dopet på dollar enn på rubler -
    Glazer - Roman = potato - potato

Hva i svarte er det du prøver å antyde?

Hvilken valuta det er snakk om bryr meg ikke det minste. Men penger ut og penger inn er to forskjellige ting. Hvor mange milliarder handlet Chelsea for de 3 første årene med Roman? Rett etter at de nesten gikk konkurs.

Unitedfansen vil ha Glazer ut, fordi han bruker klubben utelukkende for å tjene penger. Har ikke hørt om mange Chelseafans som vil kvitte seg med Roman.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unitedfansen vil ha Glazer ut, fordi han bruker klubben utelukkende for å tjene penger. Har ikke hørt om mange Chelseafans som vil kvitte seg med Roman.
    Kan vel fort ha en sammenheng med at Roman har vist seg å være en av få eiere (les: united, liverpool, chelsea) som faktisk har satt klubben fremfor egne ønsker og behov. Er nok mye vi supportere ikke vet, og sikkert ikke ønsker å vite, men Roman har da vitterlig behandlet Chelsea som klubb med respekt og vært den største faktoren til at klubben er der den er i dag.

Mafiapenger, russergryn, kall det hva dere vil. Har det vært noe snev av bevis som knytter Chelsea direkte til skitne penger har jo media hevet seg over saken som sild i tønne, men det har da vitterlig aldri skjedd!? Roman har gjort Chelsea en bjørnetjeneste, og nå er Chelsea en klubb med solid ryggdekning..

Noe som ikke kan sies for verken United eller Liverpool. Men akkurat det kan jo verken Chelsea eller Roman for, er klubbene selv som har latt seg blitt kjøpt opp av useriøse rikmenn.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel mitt poeng også, uten masse eksterne penger hadde ikke Chelsea hatt en ligatittel og kanskje ikke eksistert.

Hvor pengene kommer fra ønsker jeg ikke å spekulere i.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i svarte er det du prøver å antyde?

Hvilken valuta det er snakk om bryr meg ikke det minste. Men penger ut og penger inn er to forskjellige ting. Hvor mange milliarder handlet Chelsea for de 3 første årene med Roman? Rett etter at de nesten gikk konkurs.

Penger styrer fotballen, på godt og vondt.

Uten dem hadde vi ikke hatt Wigan i PL, ei heller Fulham - og flere.
    Joda, Chelsea valgte å si ja til Roman - alternativet var mye mye verre.

ManUtd hadde ikke vært der de er i dag uten en flyulykke for mange år siden - satt på spissen.

Lite interessant hvor pengene kommer fra, øl eller olje - whatever!

Hvorfor diskuterer vi dette egentlig? Å, ja - det var den kommentaren din med russer og penger.............. hmmmmm
    Nå er målet å gå i balanse i 2011 - et fremmedord på gamle trøloftet, har jeg lest

apropos penger/lønninger/kjøp av spillere: hvor mange ligatitler hadde ManU tatt på 00 tallet uten
    -kjøp&salg av spillere
    -lønninger

hmmmmm - nada.....

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Penger styrer fotballen, på godt og vondt.

Uten dem hadde vi ikke hatt Wigan i PL, ei heller Fulham - og flere.
    Joda, Chelsea valgte å si ja til Roman - alternativet var mye mye verre.
    Tja, ikke noe Chelsea.

ManUtd hadde ikke vært der de er i dag uten en flyulykke for mange år siden - satt på spissen.
    Hvor lavt skal man synke?

Lite interessant hvor pengene kommer fra, øl eller olje - whatever!
    Du synes ikke det er forskjell på å generere egne inntekter og å få pengene kastet etter seg?

Hvorfor diskuterer vi dette egentlig? Å, ja - det var den kommentaren din med russer og penger.............. hmmmmm
    Den la du strålende opp til selv.

Nå er målet å gå i balanse i 2011 - et fremmedord på gamle trøloftet, har jeg lest
    Foreslår at du sjekker andre kilder enn VG. MUFC går med kjempeoverskudd, muligens det største av engelske klubber.

apropos penger/lønninger/kjøp av spillere: hvor mange ligatitler hadde ManU tatt på 00 tallet uten
    -kjøp&salg av spillere
    -lønninger

hmmmmm - nada.....
    Garantert flere enn Chelsea.

Sjekker du tallene så ser du at United har gått nesten i null på transfers. Pengene kommer også fra egne inntekter. Ikke noe av dette kan vel sies om Chelsea. Og hva med suksessen på nittitallet?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ManUtd er en pengemaskin, på godt og vondt.

Ulykken i München var en tragedie, men samtidig skapte den en masse sympati. Det kan ikke fornektes. Synke dypt? Det er det nok av dine medsupportere som gjør, hver helg.

Og hva er det med dere ManU fans og Roman hatet? Hvorfor bryr dere så veldig om det? Kan du gjøre noe med det? neppe

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ManUtd er en pengemaskin, på godt og vondt.

Ulykken i München var en tragedie, men samtidig skapte den en masse sympati. Det kan ikke fornektes. Synke dypt? Det er det nok av dine medsupportere som gjør, hver helg.

Og hva er det med dere ManU fans og Roman hatet? Hvorfor bryr dere så veldig om det? Kan du gjøre noe med det? neppe
    United har jo "alltid" vært av de største i England, lenge før ulykken. Bare se på stadionkapasiteten til Old Trafford gjennom tidene. Tragedien ødela et virkelig storlag og jeg vil slett ikke si at klubben kom styrket fra det uansett hvor mye sympati de måtte få.

Romanhatet? Jeg liker ikke måten tippeligaklubber driver på heller, med stygge røde tall. Mener at klubber bør drive seg selv. Klarer f.eks. Chelsea 10 år nå uten eksterne penger skal jeg ikke si et negativt ord om Roman. Men en ting skal han ha, han er i det minste på kamper og bryr seg. I motsetning til andre eiere...

Bryr meg for øvrig om ganske mye jeg ikke kam gjøre noe med. Finnes ting på denne jord som ikke er bra, selv om jeg ikke kan ordne opp i det.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne la du virkelig opp til selv 8)

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    We are the famous CFC

And we don't give a fu*k

Whoever you may be

'Cos we are the famous CFC

Chelsea FC - Seriemester 2009/2010! Bring on the double and keep the blue flag flying high!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bli spennende å se hvordan chelsky og real M takler de nye uefa reglene. Ang regnskap og tilskudd fra rike folk.

UEFA godkjente Platinis finansielle Fair Play-plan - VG Nett
    og
    DET EUROPEISKE FOTBALLFORBUNDET - Slik skal Uefa redde klubbene

Som dere har diskutert ang united og chelsky. United hadde enorme overskudd før glazer familien kom og ødela. United har fortsatt driftsoverskudd, men alt går til lån etc. Som er refinansiert 3892472398 ganger.

Chelsky og de fleste andre "eid av rike folk" klubber får så enormt mye penger, og har syre forbruk= ingen kontroll. =>store underskudd.

Det er forskjell på økonomien disse to klubbene, så det er ikke mulig å kalle en spade for en spade. Vil heller kalle det eldreomsorg og innvandring. Der den ene blir ribbet av staten, mens den andre får penger kastet etter seg.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Skal bli spennende å se hvordan chelsky og real M takler de nye uefa reglene. Ang regnskap og tilskudd fra rike folk.
    For å ikke snakke om Manchester City...

Leste saken og synes det er fornuftig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også dette forumet bærer preg av arrogante Manchester United supportere, ser jeg. Manchester City ER Manchester, det andre laget er ute på landsbygda et sted.

Og hvilket lag er dette Chelsky? Hører aldri ordet Liverpusa eller Manglazer U.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mendelssønn
    Også dette forumet bærer preg av arrogante Manchester United supportere, ser jeg. Manchester City ER Manchester, det andre laget er ute på landsbygda et sted.

Det at united har mer gjeld enn pool sier sitt. Lurer på hvilke spillere som hadde vært i klubben hvis vi hadde hatt midlene til City eller Chelsea.

Og hvilket lag er dette Chelsky? Hører aldri ordet Liverpusa eller Manglazer U.
    Men jeg lurer faktisk på hva som er arrogant med å fortelle fakta. Chelsky får faktisk stappet penger opp i ræven. Det gjør ikke united, hvertfall ikke i samme grad.

Mulig en smule arrogant, men det er jo United som er målestokken i Manchester. generelt. No offence, men hører du ordet Manchester så vil jeg tro de fleste tenker på united, ikke City.

Jeg kaller Chelsea for Chelsky. Liverpool for pool. Du kan bruke dine egne navn. Om du vil kalle United for "tresko" så skal ikke jeg stoppe deg.

Mange brann supportere da? :lol: Er det selv. Håper virkelig Sollied, Helstad og Strømstad( heter han det? ) kommer til sommeren.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brann? De som gjør det så forrykende bra og har byens befolkning som støtte i ryggen?

Side 13 av 15 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •