mangler film fra Play.com. får ikke klage..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

mangler film fra Play.com. får ikke klage..

Jeg kjøpte noen filmer for noen mnd. siden. Nå ser jeg at jeg aldri har fått den ene filmen, eller rettere sakt en samleboks. Den røde knappen man kan trykke på om man ikke har mottatt filmen, er ikke der lenger. Jeg regener med de fjerner den når det har gått en viss tid. Men hvordan får jeg kontakt med Play.com? Finner ingen email adresse på siden. Det eneste jeg finner er filbakemeldingssiden man skal benytte om det er feil på siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekket om bestillingen har blitt kanselert av en eller annen grunn? Eller om du har blitt "trekt" for den?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den er ikke kanselert. det står på siden at den er levert, men jeg har ikke mottatt pakken.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av capy
    Jeg kjøpte noen filmer for noen mnd. siden. Nå ser jeg at jeg aldri har fått den ene filmen, eller rettere sakt en samleboks. Den røde knappen man kan trykke på om man ikke har mottatt filmen, er ikke der lenger. Jeg regener med de fjerner den når det har gått en viss tid. Men hvordan får jeg kontakt med Play.com? Finner ingen email adresse på siden. Det eneste jeg finner er filbakemeldingssiden man skal benytte om det er feil på siden.
    Dette fikses med en gang fra Play - send en mail til denne adressen med alle oppysninger og det ordner seg:

customercare@play.com
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •