Blir xbox regnet som leketøy?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blir xbox regnet som leketøy?

Hei,
    er litt usikker på hvilken kategori denne skal under. Er det feil kan mod. flytte tråden.

Her om dagen ble jeg en av de mange som uheldigvis fikk oppleve "Red ring of death". Fikk xboxen til å kjøre igjen etter et par timer, men hadde en lei tendens til å fryse. Da valgte jeg selvsagt å levere konsollen inn til reparasjon.

I følge service avdelingen (hos Siba) mente dem at det ville gå en måned eller mer før jeg fikk den tilbake. Jeg godtok dette og forklarte at jeg hadde krav på et låneprodukt etter syv dager uansett, henhold til kjøpsloven. Dette fikk jeg avbekreftet på grunn av at Xbox 360 blir regnet som et leketøy.

Er dette virkelig sant? Ut i fra det jeg vet, er xbox en elektronikkvare på samme linje som en DVD spiller.

Jeg valgte å beholde xboxen inntil videre, tenkte å finne noen konkrete svar.

Har jeg virkelig ikke krav på et låneprodukt? I mitt hode ble dette itt rart.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er en spillkonsoll!

Det er selvfølgelig ikke noen leke.

Spill med 18 år grense?

Tåpelig.

Om du har krav på å låne noe vet jeg ikke.

Men vet at mange har fått låne en maskin når 360'en har vært inne til reparasjon.

Tror dette mest handler om service...

Men nå har jo Siba 30 dagers åpent kjøp........
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •