Skal jeg hive meg innpå? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Syns han kan lage seg ein tråd i "Heimekino konstruksjon" eg, for det er jo det han skal gjere. Så kan han lage seg ein utstyrstråd i "Hvilket utstyr har AVforum's medlemmer" og heller linke til konstruksjonstråden sin. På denne måten finner andre i fremtiden som også skal bygge (og vil ha tips/inspirasjon) den der den skal være
    Forsåvidt enig, for generell chitchat er det ikke...men det er dette :lol:

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje han har fulgt litt med og visste at vi ikke kunne dy oss?

Newcomer frod sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den som venter....

Jeg skal starte en tråd på "Hjemmekino konstruksjon" om ikke så lenge. Men jeg kan vel avsløre at det er et "råbygg" innenfor. Som antatt over så kom skiltet på plass i forbindelse at jeg måtte bygge opp denne veggen på nytt fordi den ikke var stiv nok.

Rommet innenfor er 2.70 x 3.85 = 10 m2. Ganske lite, men jeg kan fint leve med 1.60 meter bredde på den aktuelle sitteavstanden (den diskusjonen tar vi i en annen tråd). Projektor er ikke kjøpt, men er nært forestående.

Når det gjelder utstyr så vil kinoen ikke bestykkes med fete komponenter. I første omgang vil jeg legge vekt på å lage et "spesielt" rom med utradisjonelle løsninger. Jeg ønsker ikke å avsløre mine planer nå, da det kan ende opp med noe helt annet.

DVD-foreningen vil nok være sovende en god stund. Jeg har det siste året slitt med smerter i hender/armer pga. av for mye (og feil?) tastatur/muse-bruk (inntasting i filmdatabasen ble for omfattende). I tilleggs så har jeg to barn og en kone som trenger meg. Om ikke det var nok er huset vårt ikke ferdig - vi mangler hjemmekino!! Da er ikke mye tid igjen til å være praktiserende idealist.

Frode

Newcomer frod sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Snill mor.

Min gamle mor ringte meg i dag å sa at hun hadde vært i Århus og kjøpt sort sceneteppestoff. Jeg har ønsket meg et heldekkende sceneteppe til endeveggen bak lerretet til bursdagen min.

Hun hadde vært Oslo rundt etter noe brukandes, men vanlige stoffbutikker selger ikke slikt.

Snakk om snill mamma :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •