Avtorget kun for aktive medlemmer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Avtorget kun for aktive medlemmer?

Er det flere enn meg som syns det til tider kan være litt finn.no tilstander på avtorget? Virker som flere bare blir medlemmer for å legge ut varer til salgs, noen linker til finn.no og andre er enten mangelfulle på informasjon eller helt utdatert på pris. Syns det blir litt dumt om avforum skal "forsøples" av dårlige annonser.

Er vel ikke så stort problem, men kan jo bli det etterhvert som flere blir oppmerksomme på avforum. Jeg foreslår at man må være "aktiv" medlem for å kunne legge ut annonser. Med "aktiv" så mener jeg at man feks må være medlem i ett par uker før man kan poste, muligens ha minimumskrav til innlegg også, men det kan igjen føre til useriøse poster.

Hvis man må ha vært medlem i ett par uker før man kan poste annonse, så slipper man at hvem som helst kan legge inn annonse på impuls og leve i god tro om at vi på avforum lar oss lure av mangelfull informasjon eller utdaterte priser.

Dette kan vel være noe å tenke på til avforum mk2?

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så lenge det å være "aktiv" innebærer og er basert på antall innlegg, syns jeg ideen var meget god. Det er viktig å huske på at det er mange som leser mye - men poster sjeldent. Personlig er jeg en av dem.

Vi gjør som du sier - man må ha vært registrert et par uker før man kan selge. Det tror jeg vil redusere anntall svindelforsøk etc.. men det betyr jo selvsagt ikke at det stoppes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •