Teknisk fagskule Elektro/automasjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Teknisk fagskule Elektro/automasjon

God dag
    Reknar med at med så mange kloke hoder så må nokon her inne ha hatt eller driv på med teknisk fagskule på nett eller vanlig.
    Eg vurderar å begynde på enten teknisk fagskule da enten elektro eller automasjon nettbasert skule å lurar på om nokon her inne har erfaring med dette ?
    Har i utgangspungtet tenkt på skulen i bergen.
    Lurer litt på vanskelighets grad i de forsjellige fagene, kva en går igjennom på de 3 årene osv?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planlegger du videre utdannelse etter teknisk fagskole, eller har du noe yrke du helst ønsker å jobbe med etter skole?

Vanskelighetsgraden kommer veldig mye an på hva du er mest interessert i tror jeg. Det er jo en del matte og fysikk i begge fag og veldig mye går jo igjen i både elektro og automasjon.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet ikke jeg så veldig mye om dette enda, satser på elkraft fra neste høst. Men har en kollega som tar nettbasert fagskole elkraft og det virker som om det krever mye innsats og mange mange timer om kveldene.

Men det er vel slik at over halvparten som starter med nettbasert fagskole ikke fullfører.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er at pga livstil så har eg lite lyst å flytte derfor blir det letteste løysning å ta nettbasert å da blir det vel enden med fagskule, har egentlig mest planer å ha det så eg har noke å falle tilbake på, feks en kontor jobb, være i ledelsen på en bedrift osv, men samtidig finne eg automasjon ett meget spenneden tema.
    Om dere har oppgåver eller liknende fra fagskulen så hadde det vært interesangt, egentlig i alle fagene bare for å få ett lite overblikk over kva eg kan forvente meg.
    Kva slags matte er det på fagskulen? grunnkurs har vel 1MX

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •