Spørsmål om pære-garanti

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om pære-garanti

Jeg har hatt en AVshop.no / EPSON EMP-TW700 LCD-projektor 720p i mindre enn et år nå og idag fikk jeg beskjed om at jeg måtte bytte pæren. Det er blitt spilt 1600 timer. Jeg syns dette var litt dumt, da jeg hadde håpet at projector-pæren skulle vare et par år før jeg måtte punge ut for en ny en.

Er det mulig å få dette på garantien? En projector-pære burde da vare lengre enn et år ved ordinært forbruk?

Følgende står på siden jeg linket til:
    Pæregaranti
    Projektorpærer anses som forbruksvare og omfattes derfor ikke av produktgarantien på 2 år. Pæregarantien gitt fra produsent er forskjellige i varighet avhengig av produsent. Kontakt produsent for mer informasjon rundt pæregaranti.

Det er Epson som har produsert projectoren min. Er det de jeg skal kontakte og forhøre meg om pæregaranti eller fins det en separat produsent av selve pærene?

Takk for hjelpen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lamp/lifetime: 170W UHE / 1700 hours (Colour mode: Dynamic; Living Room; sRGB; Natural; Theatre), 3000 hours (Colour mode: Theatre Black 1 and 2

Epson EMP TW700 720p HD Home Cinema LCD Projector - Specifications

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Er det noen på forumet som jobber på Hifi-klubben eller et annet sted som kan skaffe meg en hinsides god rabatt på ny pære? Jeg må jo betale 1/3 av projectorens verdi for å få ny pære. LOL @ crappy bulb!

Edit: Jaja, med god hjelp fra Ebay klarte jeg å redusere kostnadene fra 3000 til 1840kr inklusive frakt. Helt kurrant. Men nå skal pæra på sparebluss fremover

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •